Niall konečně mlčel. V hlavě se mu promítala předchozí Louisova slova a musel se pousmát.
Dlouho leželi v objetí jeden druhého.
Nakonec se Niall odtáhl jako první, když zaznamenal kroky nově příchozích. Jakmile trojici chlapců spatřil, neodpustil si popuzené odfrknutí.
,,Baví vás, za náma neustále dolejzat?" Neodpustil si a koutkem oka pozoroval Louise, který po příchodu Stylese znervózněl.
Uklidňujícím gestem pohladil brunetka po zádech. V odpověď se na něj Louis chabě usmál, zato Styles vypadal naštvaně, avšak mlčel.
,,Popravě? Jo, baví," zazubil se na blonďáčka přátelsky Liam. Niall jen protočil panenkami. Nevěděl, co by jim měl vykládat.
Blonďák moc dobře poznal, že se Louis trápí. Hodlal jej chránit. Proto když kudrnáč přešel až k modroočkovi a usadil se po jeho boku, vražedně jej pozoroval. Pohledem jej jasně vyzýval, ať se jen pokusí Louise dotknout.
A Harry se už viděl zakopaný někde v lese. Doopravdy z Ira šel strach.
Líně před sebe natáhl nohy a dělal, že jej zaujala dvojice dívek ve vodě, které pištěly a cákaly na sebe vodu, přitom však všechnu svoji pozornost přesouval na chlapce vedle sebe.
S úlevou po chvíli zjistil, že blonďatého skřeta plně zaměstnával Liam, který se s ním, s drobným úsměvem, přel.
,,Huh, já," zauvažoval, jak má pokračovat a prsty si nervózně projel kudrnatými vlasy. ,,Já se chci omluvit. Kdybych věděl, že neumíš plavat, netahal bych tě do hloubky."
Louisovy tváře vzplály rudou, když si vzpomněl, jak se na Stylese tiskl.
,,T-to je v pořádku," vykoktal a Harry si všiml, jak si s rukama začal hrát, aby je nějak zaměstnal. Na mysl se mu začalo vynořovat tolik představ, které však byly neuvěřitelně úchylné, k jeho překvapení se mu ale líbily. Raději se snažil představivost potlačit.
Nerozumněl sám sobě, avšak jako by jeho tělo vědělo, že to co dělá, je dobře. Bál se, aby něco nezkazil, proto si dával velký pozor na slova a činy před Louisem.
,,Není. Doopravdy se omlouvám," pokračoval kudrnáč, zvědav reakce modroočka.
,,Nechci to řešit. Nezlobím se," vydechl a na jeho tváři se objevil kouzelný úsměv. Harry se přerývaně nadechl. Kdyby stál, nejspíš by se sesypal k zemi, jak se mu třásla kolena. Ten úsměv patřil jen a jen jemu. S bušícím srdcem mu jej oplatil.
Zatímco Louis, celý nesvůj, odvrátil pohled a zahleděl se na blonďatého Ira, který momentálně vyhrál hádku, zatímco Harry ten svůj od bruneta nedokázal odtrhnout. Musel se neustále usmívat.
A Zayn, který s povytaženým obočím, čtveřici chlapců pozoroval, poznal, že jeho úsměv je zamilovaný. Neodpustil si proto pobavené zakroucení hlavou.
Nebyli tomu skoro ani tři roky, když se mu snažil pár dívek či chlapců dohodit. Kudrnáč mu jasně řekl, že o nikoho nestojí a stát nebude. Teď tu seděl a zamilovaně se culil na drobného chlapce, který se vedle něj červenal. Byli sladcí. Přemýšlel, jestli spolu s Gigi vypadají taky tak k sežrání, jako teď Harry s Louisem.
Kudrnáč si upřeného, zamyšleného pohledu černovlasého přítele všiml a tázavě povytáhl obočí. Zayn se však znovu pobaveně uchechtl.
Harry byl zmatený, avšak s protřepáním hlavou, čímž se snažil zbavit myšlenek, které ho užíraly, se otočil na blonďáka a poslouchal jeho stěžování na adresu příšerného vedra.
ČTEŠ
Nepřítel strach //LS// ✓
FanfictionJeho největším nepřítelem byl strach. Strach jen donutil dělat chyby, které nakonec měnily jeho osobnost k horšímu. Louis však dostal příležitost, zlepšit svůj život. Dostal možnost najít si přátele a on se jí chytil jako tonoucí stébla trávy. Jeh...