XXI.

586 48 18
                                    

,,Ahoj," věnoval svůj drobný, stydlivý úsměv brunetek kudrnáči.

,,Ahoj," pozdravil ho nazpátek zelenooký s úsměvem. Niall jej přivítal pouhým kývnutím hlavou, což mu Harry škrobeně oplatil.

Trojice přátel stála v tichosti na prázdném prostranství před školou, které se mělo za chvíli přeplnit studenty, kteří budou mířit domů.

Louis nakonec zamířil k nízkému tarásku, kde se usadil. Sem kdykoliv, kdy na sestry čekal, sedával. Byl tu dobrý výhled na vchod školy.

Harry s Niallem se usadili každý po jednom Louisově jednom boku, dívaje se na jinou stranu pozemku.

Louis sám si hleděl do klína, kde si nervózně pohrával s prsty na rukou. Jasně ve vzduchu cítil mezi těma dvěma napětí a dost jej to samotného znervózňovalo.

Oba byli jeho přáteli. Oba dva je měl neskutečně rád.

,,V kolik musíš být doma Loui?" Pohlédl kudrnáč koutkem oka na osloveného, který nad zemí pohupoval nohami a vyhlížel Lottie s Fizzy.

,,Asi, kolem šestý?" Zamyslel se a na moment přestal patami kopat do zídky. Svůj pohled přemístil na vcelku pohledného chlapce, který mohl být jen o pár let starší než oni sami.

Právě vystoupil z určitě drahého vozidla na parkovišti u školy, pomalou chůzí došel až k její budově, kde se zastavil a znuděně vytáhl mobil z kapsy úplých jeansů.

Harry si ho pouze změřil znechuceným pohledem.

,,A Horan?" Louis pokrčil rameny a tázavě se na blonďáčka zahleděl.

,,Ni?" ,,Mhhh... nevím, rodičům je to asi jedno," broukl a mírně se narovnal v zádech.

Prostranství před školou se začalo zaplňovat nadšenými studenty, spěchajícími konečně na víkend domů.

Louise doopravdy mrzelo, že už má před sebou poslední dva volné dny. Takhle to bylo lepší. Vše v pohodě zvládal. Jeho život bez Robertsona byl lepším. Už nechtěl zpět ten stereotyp.

,,Ahoj kluci," probral brunetka ze zamyšlení dívčí hlásek, patřící jeho mladší, nejstarší sestře.

,,Ahoj Lottie," pousmál se na ni, ale následně svými nebesky zabarvenými panenkami zabloudil k onomu chlapci, u nějž se děl jakýsi rozruch.

Kudrnatý chvíli sledoval, jak se Niall dívence představuje a dle jejího výrazu, se u ní zapisuje na listinu přátel.

Nakonec však nenápadně pohledem zakotvil na Louisovi.

,,To je fakt nechutný od nich," kňukl Louis. Harry se otočil a vyhledal důvod jeho rozhořčení.

Chlapec v uplých kalhotách, který tu už stál před tím, než učitelé studenty z vyučování propustili, tropil neuvěřitelný randál.

Harry přes studenty okolo nedokázal zahlédnout, kdo se stal obětí jeho nadávek.

Studenti se se zájmem hromadili okolo nich a přihlíželi dění.

Louis se také zvedl a následován Harrym se protlačil davem dopředu, aby lépe viděl. Niall zůstal s Charlotte v ústraní.

,,- mohl jsem si to myslet. Už podle vzhledu jde poznat, že jsi ku*va!" Nadával vysoký chlapec.

Louis se protlačil až dopředu, přičemž konečně zahlédl terč chlapcových nadávek.

Byla jím dívka. Poměrně vysoké, štíhlé postavy s vlasy barvy žvýkačky. Její výšce víceméně napomáhaly vysoké podpatky. Nyní se však před chlapcem bojácně krčila s, od pláče, zarudlýma, oříškovýma očima.

Nepřítel strach //LS// ✓ Kde žijí příběhy. Začni objevovat