XIX.

662 52 16
                                    

Modroočkovy nebesa nepřítomně kmitaly po bezchybné Harryho tváři. On sám si své činy neuvědomoval, zato kudrnáč na tom byl úplně opačně.

Ten však svůj pohled nechal zabodnutý v albu, ve kterém nadšeně listoval a prohlížel si Louisovy fotky.

Louise po pár minutách probraly až dětské hlasy a zaklepání na dveře jeho vlastního pokoje.

Tehdy si modroočko konečně uvědomil, co dělal a v duchu poděkoval, že si jeho slabé chvilky Harry nevšiml.

Kdyby jen věděl...

Pomalu se vyškrábal na nohy a došel ke dveřím, které následně otevřel na malou škvírku, protože očekával, že za nimi najde své vlezlé sestry a neměl v úmyslu, je do pokoje pouštět.

Harry na chvíli úplně zapomněl na album ve svém klíně a zrakem se přemístil na Louisovo pozadí, které mu musela závidět snad každá, načež se pro sebe ušklíbl.

,,Co chceš?" Opřel se brunetek o rám dveří a podmračeně na své dvě tříleté sestry a jejich stejně starou, černovlasou kamarádku, pohlédl.

Phoebe, která stála nejblíž a viditelně i klepala na dveře, natáhla ke staršímu bratrovi drobounkou ručku, v níž svírala malou lahvičku, s růžovým obsahem.

Louisovi chvíli trvalo, než mu došlo, co Phoebe v ručce drží.

,,Nalakuješ nám nehty?" Vyšpulila dívčinka spodní ret a párkrát po sobě rychleji zamrkala dlouhými řasami.

,,Mám tu návštěvu," zdůraznil sestrám a na pár vteřin se otočil na Harryho, který mu do zad zeleným pohledem zřejmě pálil díru.

S rudými tvářemi se otočil zpět na holky.

,,Běžte za Fizzy," přivřel dveře ještě více, avšak od úplného zavření mu zabránil vzlyk z Daisyiných úst.

,,Fizzy neumí lakovat nehty!" Natáhla před sebe černovláska Amy prstíky, jejichž konečky měla celé opatlané růžovou.

Louis na její ručky chvíli zíral, než se znovu podmračeně otočil na sestry.

,,Tak Lottie?" Otázal se a s povzdechem se zvonů opřel o rám.

,,Vyhnala nás!" Ozvala se podruhé Amy nespokojeně.

,,Máme jít prej za tebou," dodala plačtivě Daisy.

,,Co s váma mám dělat," promnul si Louis zmučeně obličej.

,,Tak dělejte."

Na tom všem jej nejvíc trápilo, že neviděl kudrnkovi do hlavy. Potřeboval vědět, zda-li mu přítomnost jeho vlezlých sester není proti srsti. Neměl odvahu se jej přímo zeptat, navíc pochyboval, že by řekl pravdu.

Lhal by, alespoň pro Louisův dobrý pocit.

Z tváře mu však žádné negativní pocity nevyčetl.

Harry se usmíval a následně se na Louisovi posteli posunul, aby Daisy uvolnil místo a pomohl jí se na lůžko vyškrábat.

Louis trochu nedbale dívenkám nehtíky odlakoval a následně obarvil sytě růžovou.

Zatímco Louis u svého stolu, Phoebe pracně dolakovával posledních pár zbylých nehtíků, Harry naslouchal výměně Daisyiných a Amyiných názorů, kdy si dívenky ukazovaly modroočkovou výslednou práci.

Harry se s poťouchlým úsměvem zvedl a přešel za Louise, který sestře právě dolakoval poslední prstík.

Ta vyletěla ze židle a začala kolem sebe máchat ručkami, aby jí lak rychleji zaschl.

Nepřítel strach //LS// ✓ Kde žijí příběhy. Začni objevovat