,,Do osmi budu doma," objal uspěchaně matku a kvůli nedostatku času se rozběhl ke škole.
Růžovláska tam na něj už dávno čekala. Vlasy barvy žvýkačky měla spletené v ledabylém, přesto však pěkném copu, na sobě stejné boty, s jehlovými podpatky, jako z odpoledne, maskáčové kalhoty a na Louisův vkus docela dost průsvitnou černou halenku.
,,Promiň, mamka přijela později," vyhrkl spěšně a snažil se svůj běh vydýchat.
,,Nevadí Lú," pousmála se a zavěsila se mu kolem krku. Louis takovéto přivítání vůbec nečekal. Nebyl zvyklý se objímat. A už vůbec ne s holkou.
Trochu neobratně ji poplácal po zádech a odtáhl se. Byl rudý jako ředkvička.
,,O osmý bych měl být doma," dodal ještě, než s dívkou zamířil směrem do města.
Čekal, že se sama rozmluví o tématu, které jí tíží.
Viditelně však na to úplně zapomněla. Usmívala se a vypadala šťastná, Louis jí nechtěl náladu kazit. Ví, kdy on musí odejít. Pokud se chce svěřit, svěří se.
Minuty ubíhaly a Louis si čas stále nervózně kontroloval na zamykací obrazovce svého mobilu. Byl nervózní, hlavně z důvodu jejich schůzky.
Při hovoru zněla, jako by byla na pokraji zhroucení. Nyní? Široký úsměv, kterým obdarovávala své okolí mluvil o něčem jiném. Bylo to zvláštní. Celá tahle chvíle byla zvláštní.
Louis dívku obdivoval. Před pár hodinami se s ní rozešel kluk. Tedy nejspíš. Ztrapnil ji před většinou školy a hnusně ji nazýval.
Louis kdyby byl v její kůži, dny, klidně i týdny by strávil zavřenej v pokoji, zahrabaný v peřinách se zataženými žaluziemi a čokoládou po ruce.
Chloe jakoby si začala uvědomovat, že se hodina brunetkova odchodu nenávratně blíží a na její náladě to šlo, pomalu ale jistě poznat.
Rty, které celou dobu měla zkroucené v širokém úsměvu, úsměv už okolí nerozdávaly a čelo měla svraštělé negativními emocemi.
,,Půjdu," drobně a chlácholivě na ni pohlédl.
Bylo na ní vidět, že se snaží nezačít protestovat a prosit ho o setrvání s ní ještě chvíli. Ovládat se uměla ale skvěle.
,,Můžeš zítra?" Louis na ní trochu vykuleně pohlédl. Lidé kolem něj poslední dobou začali o jeho přítomnost až neuvěřitelně moc stát.
,,J-já už něco mám," vybleptl. Při vzpomínce na Harryho, jeho tváře dostaly nachovou barvu a on si trapností div nezakryl tvář rukama.
,,Aha," hlesla dívka a nehnutě na něj zírala. Byl z jejího pohledu doopravdy nervózní.
,,Možná jindy," pokusil se o úsměv. Dívka se k němu naklonila a vlepila mu rychlou přátelskou pusu na tvář.
,,Papa," mávla rukou a se svěšenou hlavou zamířila z brunetkova dohledu.
Chlapec za ní vykuleně hleděl. Nerozuměl dívkám. Nebo alespoň teda né této.
Když očima zkontroloval čas, zjistil, že už je čtrnáct minut po osmé. Neuvěřitelně moc v něm hrklo a rychlou chůzí, kterou prokládal i chvílemi během, zamířil domů. Už předtím ho hryzalo svědomí, že utahanou maminku, která pro něj od tmy dřela v práci, nechal na pospas mladším sestrám.
Domů doběhl až o dvacet minut později, z běhu udýchaný a neuvěřitelně moc spocený.
Vyděšené ženě se nesčetněkrát omluvil. Nebyla zvyklá, že by se její syn dostavoval pozdě. Tehdy se s nikým nebavil. Ven, mimo dům vycházel zpravidla jen když měl jít nakoupit, do školy nebo vyzvednout sestry.
ČTEŠ
Nepřítel strach //LS// ✓
Fiksi PenggemarJeho největším nepřítelem byl strach. Strach jen donutil dělat chyby, které nakonec měnily jeho osobnost k horšímu. Louis však dostal příležitost, zlepšit svůj život. Dostal možnost najít si přátele a on se jí chytil jako tonoucí stébla trávy. Jeh...