Zrovna, když se do rohlíku zakousl, do chatky konečně vešli i Malik, Styles a Payne. Bezmyšlenkovitě si prohlížel kudrnatého chlapce, který si po příchodu Louise změřil očima a společně se svými dvěma kamarády, se usadil naproti modroočkovi.
Když si konečně Louis uvědomil, že si jeho pohledu, majitel onoho těla, všiml, zrudl a raději se začal věnovat jídlu.
,,Tak jsi jí měl říct pravdu," ozval se Malik. Zřejmě pokračoval v nějakém jejich rozhovoru. ,,Jak asi. Kdyby se to dozvěděla, rozhlásí to po celý škole," odporoval Styles nabručeně a natáhl se na své lůžko.
,,A vadilo by ti to doopravdy tak moc?" ,,Já- nevím." Louise zajímalo, o čem se trojice baví, neměl však odvahu se zeptat.
,,Loui?" Ozval se Niall z patra. Louis v odpověď zabručel, aby blonďák pochopil, že poslouchá. ,,Našel jsem to video, chceš vidět?" Louis se dovtípil, že má na mysli to, kdy jej sousedka natáčela, jak jako malý běhá po zahradě ve spoďárách.
,,Moc rád," zasmál se a poté pozoroval objevujícího se Ira, který konečně použil schůdky a poté se, na posteli, po čtyřech dostal až k brunetkovi a posadil se, s mobilem v ruce, vedle.
Louis chvíli, po spuštění videa, zadržoval smích, avšak když maličký chlapeček zakopl a ve spodním prádle se rozplácl na trávníku, vyprskl smíchy. ,,To je tak hrozně sladký," rozesmál se konečně brunetek s blonďákem naplno.
,,Jsem vděčný tvojí sousedce, že to natočila," utřel si Louis slzu smíchu. ,,Je to kráva, kdybys ji poznal, určitě měníš názor. Až se z tohodle děsnýho výletu vrátíme, pozvu tě k nám a seznámím tě s ní." ,,Domluveno," potřásli si rukama, jako by složili nějaký slib.
V tom se ozvalo zaklepání. Jako první se zvedl Payne a došel dveře otevřít. Louis zaslechl, jak Styles naproti, pár tichými nadávkami, označil nově příchozího. Proto se brunetek zvědavě došoupal na kraj postele a vyhlédl směrem ke dveřím.
Stála tam vysoká, štíhlá dívka s hustými, nádherně lesklými, blonďatými vlasy. Měla na sobě šaty a co nejvíce Louise udivovalo, tak boty na vysokém podpatku. Nedokázal pochopit, jak s takovými botami, dokáže v aktuálních podmínkách, na aktuálním místě, chodit. Tvář měla přeplácanou líčidly, avšak Louis v dívce poznal Catherine Greenovou.
,,Cath," zamumlal Styles. V jeho hlase zaznívala obrovská nelibost, že modroočko nepochyboval, že by to blondýna přeslechla. Absolutně na sobě nedala znát rozhozenost. ,,Harry," vypískla přeslazeným hlasem a běžela kudrnáče obejmout.
Louis se pomalu otočil a s povytaženým obočím, se ohlédl na Nialla, který se křenil Stylesově zhnusenému výrazu, když ho dívka líbla na tvář a objala. Ten jí však její objetí neopětoval a nechal své ruce volně u boků.
Pohledem zavadil o modroočka, culícího se vedle blonďáčka. Zelená se vpila do modré a modrá do zelené. Louisovi se zdálo, jako kdyby ho kudrnáč ve svých očích uvěznil. Zdálo se mu, jako kdyby se v dokonalé zeleni utápěl. Topil se. Avšak poté se mezi ně postavila Cath, když se od Stylese odtáhla.
Louis si uvědomil, jak pitomě na sebe zírali a zrudly mu tváře studem. Automaticky si začal žmoulat cíp trička, což byla jeho automatická snaha o odbourání nervozity a strachu.
,,Cath, říkal jsem ti, že je to trapné," zahučel Styles trochu kousavě. ,,Tak jsem tě chtěla jen pozdravit, to se nesmí?" Zamračila se na kudrnáče před sebou. Ten mlčel. Nevěděl, co by jí na to měl odpovědět. Louis si všiml pohledu mezi Liamem, který se vrátil ode dveří, a Zaynem.
ČTEŠ
Nepřítel strach //LS// ✓
FanfictionJeho největším nepřítelem byl strach. Strach jen donutil dělat chyby, které nakonec měnily jeho osobnost k horšímu. Louis však dostal příležitost, zlepšit svůj život. Dostal možnost najít si přátele a on se jí chytil jako tonoucí stébla trávy. Jeh...