Sabah kalktığında yanım boştu sadece yatak başlarında kalpler duruyordu. Çok güzel bir gece geçirmiştim. Meriç'in bana aldığı kıyafetlerden üzerime geçirip aşağıya indim mutfaktan gülüşme sesleri geliyordu merakla mutfağa gittiğimde Ada ve Cenk kahvaltı hazırlıyordu.
"Günaydın çifte kumrular "
"O günaydın yenge gece baya yorucu geçmiş sanırım kalkmak bilmedin bugün "
Elime aldığım peçeteyi Cenk'e fırlattım."Tamam yenge sakin ol yani bir şey demedim "dedi gülerek
Ada bana paytak ve yavaş adımlarla gelerek "Günaydın iki gözünün çiçeği " dedi Bende gülerek sarıldım."Ne bu böyle bana neden böyle şeyler demiyorsun" dediğinde Adayla kahkaha attık.
"Cenk !"
"Efendim canım yengem "
"Meriç nerde ? "
"Holdingde işleri varmış yenge "
Başımı olumlu anlamda salladım
Cenkle Ada'nın hazırladığı kahvaltılıkları yemeye başladım, karnımı bir güzel doyurduktan sonra sıcak çikolata hazırlayıp şöminenin karşısına geçtim, sıcak çikolatamı yudumlarken kapının açılma sesini duydum erken gelmişti saat 12.30 daha ."Hoş geldin" dedim gülümseyerek.
"Hoş bulduk canım "canım mı? kalbim ritmini hızlandırırken hemen yanıma gelip yanağıma bir öpücük kondurdu, yüzüm kızarmaya başlamıştı ne oluyordu bu çocuğa? Çok tatlı bir hal almaya başladı. Ya ben şuan rüya görüyordum yada ölmek üzereyim Meriç beni kırmak istemiyor başka bir açıklama olamazdı. Bana ilk defa canım dedi bir herksin içinde ilk defa öpmüştü beni.Meriç le yan yana otururken Cenk elinde kocaman iki kase mısır ile, arkasından ada elinde tepsi dört bardak meyve suyu ile geldiler.
"Hangi filmi izleyelim canım yengem "
"Ya filim mi izleyeceğiz? " dedim gülümseyerek
Cenk başını onaylar anlamda salladı ve televizyondan bir korku filmi açtı. Korku filmi olması şart mıydı?. Ama Cenk tabi ki de korku filmi izlemek konusunda kararlıydı ve bu karardan onu kimse döndüremezdi. Hangi film olması konusunda Ada ile kısa bir süre tartışmaya çalışsa da Ada'nın bu rekabeti kazanacağına bahse bile girerim ki çoktan Ada'nın istediği filmde karar kılındı yani Cenk le Ada buna karar vermişti. Meriç'le bende ikisinin atışmasını izliyor film konusunda yorum bile yapmıyoruz."Ya valla yedi kızı ya ben demiştim işte ya" bağırmaya başladım o yaşlı adam güzelim kızı yemişti ya, Meriç beni kollarının arasında aldı ve sarıldı.
Film çok korkunçtu ben korku filmi pek sevmezdim ama yanında Meriç olduğu için rahatlıkla izleyebileceğimi düşünmüştüm ama hala korkuyorum. Gitti güzelim kızı yediler diye sayıklıyorum sürekli
Film bittiğinde lambayı açmaya gitti Cenk lambayı açtığımızda yerdeki dağılmış mısırlara baktık , Meriç ayağa kalkıp beni çekiştirmeye başladı,"Size kolay gelsin gençler "
"Abi şuan haksızlık yapıyorsunuz "
Meriç Cenk'e ters bir bakış attığında karşı gelmeden kabul eder gibi "Tamam ya biz yaparız "dedi
Cenkle ada aralarında konuşmaya başladılar/"Adam sen otur ben kıyamam sana ben yaparım"
/"Ya saçmalama beraber yapalım "
/" yok yok sen otur "Onları dinlerken kıkırdadım , çok yakışıyorlardı ve çok tatlılar.
Odaya geldiğimizde Meriç elimi bırakıp banyoya yöneldi o banyoya girmişken bende yatağın başlığına yaslanıp bekledim bende banyoya girecektim .
Meriç elinde ve belinde havluyla banyodan çıktı elindeki havluyla saçlarının ıslaklığını alıyordu, her hali çok çekiciydi. Bana dönüp gülümsedi" beni kesmeyi bırak" utanmamı sağlayacak bir tonda söylemişti bu sefer gözümü ayırmadım gözlerinden sanki karşı çıkıyordum ona ama karşı çıkarken kendimi teslim etmek istiyordum sanki elindeki havluyu yere bırakıp bana doğru yürüdü kendi kendime içimden sayıklıyordum çok tehlikeli bir yola giriyordum ve geri dönüşü imkânsızdı.
Üzerime uzandığında nefesim kesildi ellerini yavaşça yanaklarına getirip okşamaya başladı, dudaklarını yavaşça dudaklarımda gezdirdi, öpmüyordu beni çıldırtmak istiyordu sanki.
Ellerini yavaşça vücudumda gezdiriyordu her dokunuşunda vücudum da izler bırakıyor ve daha fazla çıldırmamı sağlıyordu, Elleri yavaşça göğsüme yaklaştığında kalp atışlarım hızlandı ellerini göğsümde gezdiriyor, dudaklarıyla dudaklarımı parçalar gibi öpüyordu üzerinde sadece havlu vardı ve erkekliğini hissedebiliyordum, yavaşça üzerimdeki tişörtü çıkardı çıplak tenime yavaşça dokunuyordu. Zevkten dört köşe oluyordum.Yazardan
O gece , gece onlara ait oldu onlarda geceye ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
Teen Fiction《İntikamdan bir aşk doğuyor , Esir tutulan bir aşk hikayesi ..》 Sesizce konuştu " korkuyor musun? " ses çıkarmadım "Korkuyor musun ?" ben cevap vermedikçe bağırıyordu artık ağlayacaktım o korkuyor musun diye sordukça titriyordum son kez kolları...