Meriç'i defalarca aradım ama hâlâ açmıyordu. Evdeki gürültüler dinmişti ama hala burada olduklarına emindim.
Bizim ortaya çıkmamızı bekliyordu .
Çıkıp canını almak istiyordum ama bebeklerimi ve Ada'yı düşünmem gerekiyordu. Hiç birini tehlikeye atamazdım." Lina çık artık güzelim çok uzamadı mı sence ?"
Ses çok yakından gelmişti.
Kapının yanına gittiğim de kapı kırılma sesi geliyordu bulmuşlardı bizi. İçimdeki korku her saniye daha da artıyordu gözümde olabilecek senaryolar geliyor ama bu yüzden korkum artıyordu.Ada ya baktığımda ayağa kalkmış bana bakıyordu oda endişelenmişti.
"Ah Meriç ah neden telefonları mı açmıyorsun "
"Kırın lan şu kapıyı " silah sesleri duyduğumda saklanabileceğim bir yer aradım .
Telefonuma baktığımda mesaj olduğunu fark ettim .
Hemen açıp mesaja baktığımda Meriç ten mesaj vardı bir saat önce atmıştı.📩
Güzelim bir şey olursa biri gelirse mutfakta çıkış var , oradan dışarı çıkın.Adanın kolundan tuttuğum gibi mutfağa doğru koştum. Önce Adanın geçmesi için Adayı içeri ittim kaybedecek zamanımız yoktu tekrar silah sesi duyduğumuzda kapının kırılma sesi geldi Ada ilerledikten sonra bende girdim yukarı doğru merdivenler vardı çok dardı .
Karnıma giren sancılarla koşmaya devam ediyordum. Merdiven bitince karşımıza bir kapı çıktı kapıyı zorluyorduk ama açılmıyordu telefonun fenerini etrafıma tuttuğumda anahtar gördüm, anahtarı alıp kapıyı açtım. Ada dışarı çıktığında duraksadı ona çarpıp bende durdum karşımda beş tane araba yan yana durmuş ve bir sürü tanımadığım adam vardı .
Elimi karnıma koyup okşadım sancım çok artmıştı, kafamı kaldırdığımda karşımda Meriç'i gördüm gözlerine baktım.
Gözlerimden yaş firar ederken artık dayanacak gücüm kalmamıştı.
Meriç yanıma gelip beni aldığında Cenk' te Ada'nın yanına gitmişti Meriç beni arabanın yanına bıraktığında bizim çıktığımız yere bakıyordu bunu planlamış mıydı ?.
Ayhan ve adamları yavaş yavaş içeriden çıkardıklarında onlarda bizim gibi şok olmuştu.
Meriç adamlara işaret verdiğinde silahlar ateşlemişti Ayhan hariç bütün adamlar yere yığıldı.
Meriç Ayhan a doğru yürüdü belinden çıkardığı silahla ayağına ateş etti Ayhan çığlıklar içinde yere yıkılırken, Meriç'e yalvarıyordu.
Meriç yakasından tuttuğu gibi sürükleyerek ayaklarıma kadar getirdi .
"Özür dile lan ,karıma yaptıklarından özür dile "
"Özür dilemeyeceğim lan "
Meriç kurşun sıktığı ayağına bastırarak konuştu; "Özür dile dedim " dişlerini sıktığını hissettim ."Karına aşık oldum lan aşık bırakmayacağım onu , elinden alacağım "
Meriç belinden çıkardığı silahla Ayhan'ın kafasına sıktı ve bir daha sonra tekrar durmadı Ayhan'ın kafasının parçaları yere dağılırken sadece duruyordum .
Karnıma sancı girmesiyle dizlerimi yerle buluşturdum.
Elimi karnıma götürdüğümde bağırarak ağlıyordum .
Meriç yanına koşup ellerinin birini sırtıma birini karnıma koydu .
"Sancım "
Zar zor konuşmuştum daha yedi aylıklardı ve karnımdan kasıklarıma kadar acı iniyordu.Meriç beni kollarına alıp arabaya doğru koştu arabanın arka koltuğuna beni koyup ön koltuğa yerleşti Cenk ve Ada çoktan arabaya binmiş Meriç in arabayı çalıştırmasını bekliyorlardı meriç arabayı çalıştırıp gaza bastı.
Yok boyunca benim çığlıklarımla yol alıyorduk .
Araba durduğunda Meriç koltuktan inip kapımı açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
Teen Fiction《İntikamdan bir aşk doğuyor , Esir tutulan bir aşk hikayesi ..》 Sesizce konuştu " korkuyor musun? " ses çıkarmadım "Korkuyor musun ?" ben cevap vermedikçe bağırıyordu artık ağlayacaktım o korkuyor musun diye sordukça titriyordum son kez kolları...