0.7

1.8K 39 7
                                    


"Meriç" benimi takip etmişti?
Kollarımdan beni tutarak kaldırdı
Kokusu ciğerlerimi talan ederken hiç bir şey demiyordum. Karşısındaydım ve bir şey demesini bekliyordum.

" Sen ne dedin az önce " sesi çok huzur verici çıkmıştı.
"Be-ben bir şey demedim "
Yada söylemeli miydim?
" Söyle dedim "dedi emir verir gibi bu hâlleri beni bitiriyordu, daha çok tutuluyordum ona. Bunun tuhaf olduğunu biliyorum ama hoşuma gidiyor ne yapayım.
"Ne dememi istiyorsun ? Kaç gündür neredesin sen nasıl merak ettim seni . Neden git dedin neden yapıyorsun bana bunu ben sana deli gibi ..."
"Ne deli gibi ne cevap ver artık"

"AŞIĞIM LAN AŞIK "

İkimizde sustuk .
Bir anda beni kendine çekip sarıldı ağlamamı durduramıyordum.
"Yürü gidelim " Nasıl yani beni sevmiyor muydu?
Kucağına aldı beni sadece omuzunda uyudum doğrusu uyuyormuş numarası yaptım .
Yürümeye devam ederken yüzüme baktı ,
Yüzümde bir ıslaklık hissettim ağlıyor muydu? Ne yani kalpsiz adamın teki ağlıyor muydu üstelik onu sevdiğimi söylememe rağmen susmuştu acaba korkuyor muydu? 
Gözlerimi açtım bana bakıp omuzlarıyla gözlerini sildi, ellerimi yanaklarına götürdüm hafif sakallarını okşadım .

Eve geldiğimizi anladım kapı hâlâ acıktı demek ki ben çıkarken oda arkamdan geldi .
Yukarı kata çıktık beni odaya getirdiğini yatağa koyduğunda anladım gözlerim hâlâ kapalıydı yatağa yanıma oturdu ,burası galiba onun odasıydı siyah yatak, siyah perdeler ,aynı benim odam gibiydi ama burası daha güzeldi ve odanın bir duvarı tamamen cam dan oluşuyordu manzarası müthişti gözlerim çok az açıktı manzaranın bir kısmını görmeye çalışışsam bile diğer kısmını göremiyordum.

Elini kaldırdı yüzüme doğru yaklaşırken kalbim hızlanmaya başladı yerinden çıkacak gibiydi, yüzümde yumuşacık bir el hissettim huzur veriyordu, onun her şeyi bana huzur veriyordu.
Ayağa kalktı sırtım ona dönüktü sesler geliyordu galiba üstünü değiştiriyordu. Bir anda önümde belirdi.
Üzerini değiştirmişti altında siyah bir eşofman, üstü çıplaktı , ateşim çıktı yardım edin!

Beni yatağın üstüne sırtım yatağa gelecek şekilde yatırdı yavaşça altımdaki eşofmanı çıkardı çok nazikti, yavaşça tişörtümü çıkardı üstümü giydirdikten sonra yavaşça yatağın diğer tarafına yattı ve yanıma yaklaştı, saçlarımı kokluyordu yavaşça, şu anın tadını çıkarıyordum .

Gözlerimi açtığımda sabah olmuştu , ne yani rüyamaydı ?

Gözlerimi açtığımda hâlâ onun odasındaydım,
Yanıma baktığımda yanımda yoktu . Banyodan su sesi geliyordu, yatakta dikleşirken banyonun kapısı açıldı içerden Meriç belden altı sadece havluyla sarılmış ve vücudundan sular damlıyordu niyeti bozmadan kafamı çevirmem gerekiyordu ama yapamadım Meriç'in sesiyle kendime geldim.

"Beni kesmeyi bırak " dedi, şaşkınlıkla ona bakarken
"Ben seni kesmiyorum " belindeki havluyu çıkarmaya başlarken,
"Ne yapıyorsun sen ya " deyip arkamı döndüm
"Üstümü değiştiriyorum"
"onu anladım da insan bir haber verir "
Kapı sesi duyduğumda arkamı yavaşça döndüm çıkmıştı.
"Odun "
Ayağa kalkıp duşa girmeliydim aynaya baktığımda saçlarım dolaşmış gözlerimin altı dün ağladığım için şişti, üzerimde hala onun kıyafetleri vardı.

"Dün!"
Dün ona aşık olduğumu söylerken duymuştu, ben nasıl bakacaktım onun yüzüne.

Üstüme bir havlu aldım , ne giyecektim ben , yavaşça banyonun dışına doğru yürüdüm kapıyı açtım odada kimse yoktu , rahat bir nefes aldım.
Odanın çıkışına doğru yürüdüm kapıyı açtığımda çığlık attım Cenk karşım da duruyordu oda benimle beraber çığlık attı beni görünce. Merdivenlere doğru baktığımda Meriç geliyordu Cenk'i görünce çok sinirlenecekti ve artık çok geçti Cenk'i çoktan görmüştü,

Cenk'e doğru bağırdı ;
"Dön lan arkanı "
Cenk Meriç'in bağırmasıyla arkasını döndü .
Meriç hızla yanıma gelirken beni içeri soktu ,
Üzerimdeki havlu üzerimden düştü o anki şaşkınlıkla Meriç'e  bakarken Meriç gözlerime bakıyordu.

"Havlunu al " havlumu alıp üstüme sardım .
"Ne işin var senin bu halde kapının önünde?"
"Seni çağıracaktım"
"Bu halde mi çağıracaktın?"
"kıyafetim mi var benim?"
Halkı olduğumu anlayınca;
"Üzerine benim kıyafetlerden giyin kapıda seni bekliyorum "
"Nereye gidiyoruz"
"Kapıdayım dedim "odadan çıktı dolabına doğru ilerledim dolabını açtığımda Meriç'in o güzel ve çekici kokusu burnuma doldu.

Siyah bir tişört alıp giydim eşofman denedim ama büyük geldi belini bağlayıp çıktım .

Merdivenlerden inerken aklıma geldi diğer kaldığım odada ayakkabılarım vardı almak için içeri girdim yatağın üstünde bir kız vardı yarı çıplaktı şok içinde yatağın üzerinde yarı çıplak yatan kadına baktım ,ben onun odasında yatarken o burada bu kızla mı beraber olmuştu?

Gözlerimden yaşlar firar ederken sırtımı bir el dokundu arkama baktığımda canlı gördüm kadına döndüm ve Cenk'e baktım Cenk konuştu;
"Yenge sen ne yapıyorsun burada "
Hızla koşmaya başladım merdivenleri hızla indim etrafıma bakmıyordum ormana doğru ağlayarak koştum ayaklarım çıplaktı ayağıma batan dikenleri umursamadan koşuyordum.

Durdum biri sesleniyordu "Lina dur "
Arkamı döndüğümde Meriç bana bakıyordu
"Nereye gidiyorsun " bana sesini duyurmak için bağırıyordu .
"Sana ne! o evdeki kadınının yanına git "
"Lina ne kadını benim kadından falan haberim yok" yavaşladım,
Yalvarır gibi konuştu, yanıma yaklaşıyordu.

"Benim hiç kadınım olmadı Lina " yani kimseyle beraber olmamış mıydı? yoksa kastettiği başka bir şey miydi? 

 Yanıma geldi ellerini yanaklarıma getirdi, sakince okşadı beni ikna etmesini ister gibi baktım yüzüne. Sanki onu dinlemem için yalvarır gibi bakıyordu sakince bekledim anlatmasını.

"Cenk pezevenğ'inin işidir " ayaklarıma baktı kan içindeydi gözleriyle bir şeyim var mı diye süzdü, kucağına aldı, eve doğru yürümeye başladı her zamanki gibi konuşmuyorduk ne zaman konuştuk ki zaten ama alışmıştım bu konuşmama işine. 
Eve ulaştığımızda beni şöminenin karışındaki koltuğa bıraktı ilk yardım çantasını alıp yanıma geldi ayağıma pansuman yapıyordu ,elleri çok nazikti ayaklarıma batikon sürdükten sonra bir sarı beziyle sardı.

Merdivenlerden cenk bir kadınla iniyordu o yatakta gördüğüm kadındı , çok çekiciydi üstelik güzeldi de. Üzerinde dekolteli kırmızı bir elbise, ayağında siyah stiletto vardı. Cenk kızı kapıya kadar savuşturup yanıma geldi.

"Yenge geçmiş olsun ayağına ne oldu ?"
"Cenk bana yenge demeyi bırak "dedim sinirle
Mutfaktan bir kahkaha sesi geldi Meriç ti.
Cenk sinsi sinsi güldü
"Seni bilmem ama birinin hoşuna gitti galiba "
Mutfaktan seslendi Meriç
"kes lan sesini " samimiydi konuşması .
Buda benim gülümsememe neden olmuştu .

Ayaklarımı uzatıp düşünmeye başladım annemi çok özlemiştim anıl bensiz nasıl uyuyacaktı. Her şeyi geçtim ben neden hala buradaydım intikam alacaktı neden hala almadı. Ben neden intikam alacağını bildiğim halde hala buradaydım, neden kaçmadım nedenini bilmiyordum ama ondan gitmek istemiyordum.


İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin