Nikah dairesinden çıktığımızda annem karşımdaydı , gözlerim dolarken anneme doğru yürümeye çalıştığım da Meriç beni durdurdu .
" Senin ne işin var burada ? " Meriç sinirlenmişti belli ki neden ama neden benim ailemle buluşma mı neden istemiyordu ?
"Kızımı görmeye geldim Meriç" annem Meriç'i nerden tanıyordu ?"Lina senin kızın değil !" Meriç'e baktığımda bana değil anneme bakıyordu , gözlerim kararınken en son Meriç'in beni tutuğunu hatırlıyorum sonrası zifiri karanlık .
MERİÇ 'TEN
Ambulansa bindiğimizde Lina'nın bacaklarından hala kan süzülüyordu onu tekrardan kaybetmekten korkuyorum ya ona bir şey olursa ya çocuklarımıza bir şey olursa Lina bunu kaldıramazdı, bu düşünceler benim daha çok canımı acıtıyordu onu bu halde görmeye dayanamıyordum. Ben ona bakarken yüzüm gülerken şimdi gülen yüzüm yaşlara teslim olmuştu ve beni ağlarken görmesini istemiyordum 'Meriç toplan oğlum karın seni ağlarken görmesin 'iç sesim gözyaşlarıma meydan okurken gözyaşlarım beni dinlemiyordu bile ambulans durduğunda kapısı açıldı Ada , Cenk ve o kadın bizden önce gelmişti , hiçbirini aldırmadan aşağı indim ve karımı indirmelerini bekledim .
Doktorumuz hastanenin girişinde bizi bekliyordu koşar adımlarla hastaneye girdik .
Hastane koridorları üzerime doğru geliyordu ne yapacağımı bilmiyordum , korkuyordum ona bir şey olmasından çok korkuyordum .
Adımlarımı atmakta zorlanıyordum.Acil yazan yerin önüne geldik bir tane doktor kılıklı herif beni doldurduğunda kükredim,
"O içerdi aldığınız kadın benim karım ve o karnındaki çocuğun babasıyım beni içeri alacaksın "
"Üzgünüm beyefendi sizi içeri alamam karınızın sağlığı için ısrar etmeyin "
Söyledikleri kanımı dondururken onun için dışarıda kalmalıydım ona ve çocuklarıma bir şey olmasını istemiyordum. Onun için şuan beklemem gerekiyorsa beklerdim yeter ki o iyi olsun
Saatler geçmişti içeriden doktorun çıkmasıyla ayağa kalkıp yanına gittim.
"Neyi var karımın iyimi çocuklarım nasıl?" Sustu
"Cevap ver lan " Benim konuşmam bittiğinde konuşmaya başladı;
"Karınız uyandığında size bilgi vereceğim "
Doktora kafamı salladım acilin kapısı açıldığında içerden çıkan yatağın üzerindeki sevdiğim kadına takıldı gözüm bu halde bile çok güzeldi.
Ellerimi yanaklarının üzerine koydum hemşireler yatağı ilerlettiğinde onları takip ettim.Odaya gireli 20 dakika olmuştu . Gözlerini açmıyordu o gözlerini açmadıkça daha da çok korkuyordum ellerimle yüzümü kapattım,
"Meriç "kafamı kaldırdığımda güzel gözlü karım gözlerini açmış bana bakıyordu. Yanına koştum yanaklarını ellerimin içine alıp okşadım.
"Bekle güzelim doktoru çağırıp geliyorum ."
Kolumdan tuttuğunda arkamı döndüm gözleri dolmuştu oda korkuyordu ."Bebeklerimiz ?" Dedi sorar gibi;
"Güzelim doktor çağırayım hemen geliyorum "
Bende bilmiyordum Nasıl bebelerimiz nasıl iyiler mi .Doktor çağırdıktan sonra Odaya doktorla beraber girdik.
"EVET LİNA HANIM SAĞLIĞINIZ YERİNDE STRESTEN DOLAYI SADECE KANAMANIZ OLMUŞ ŞU ZAMANLARDA STRESTEN UZAK OLMANIZ GEREKIYOR TABİ ŞU DURUMDA EŞİNİZE BÜYÜK GÖREV DÜŞÜYOR ŞUANDA BAŞKA BİR SIKINTIMIZ YOK KONTOLLERI AKSATMADAN GELMEYİ UNUTMAYIN TEKRARDAN GEÇMİŞ OLSUN "
" Bebekler nasıl iyimi" Lina sormak istediğim ama cesaret edemediğim soruyu sordu.
"BEBKLERİN DURUMU GAYET İYİ HİÇ BİR SORUN YOK"
Doktorun dediklerine bir oh çekerek Lina'nın yanına gittim ellerini karnının üzerine koymuş öylece karnına bakıyordu. Canı acıyordu, yatağın kenarına oturup kafasından tutup kendime çektim koynuma yatmasıyla ağlamaya başladı onun artık ağlamasını istemiyordum .
"Meriç o senin kızın değil derken ne demek istedin ?"
Bunu soracağını biliyordum gerçekleri şuan ona anlatamazdım hem onun hem de çocuklarımızın sağlığı için.
"Güzelim şimdi bunları düşünmeyelim olur mu ?"
Kafasını olumlu anlamda sallayınca tekrar sarılıp saçlarından öptüm .
Gitmeliydik buralardan başka bir şehre burası onun için çok tehlikeliydi .
Kapı kırılır gibi çarptığında Lina bir çığlık attı, gelen Lina'nın annesiydi , daha doğrusu Lina öyle sanıyordu ."Benden aldıklarını geri ver " bağırıyordu Lina afallamıştı . Gerçekleri şimdi öğrenemezdi zamanı değildi.
"Ne diyorsun anne ben senden ne aldım ?" Dedi ağlamaklı
"Kocamı " "Anne ben babama ne yaptım? ""Senin yüzünden kaçtı senin o o...u annen yüzünden kaçtı "
Kolundan tuttuğum gibi onu dışarı çıkardım.
"Ne yapıyorsun lan sen , Lina şuan kötü durumda beni çıldırtmadan git buradan yoksa elimden kaza çıkacak "
Cenk i çağırıp onu buradan götürmesini söyledim Lina'nın yanına gittiğimde ağlıyordu onu kucağıma alıp hastaneden çıkardım burada durması onu daha kötü bir duruma sokabilirdi . Ellerini boynuma doladı sessizce ağlamaya devam ediyordu gözyaşları gömleğinin açık kısmından bedenime değiyordu, gerçekler acı verdirdi onun çektiği acıları onun yerine ben çeksem olmaz mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
Teen Fiction《İntikamdan bir aşk doğuyor , Esir tutulan bir aşk hikayesi ..》 Sesizce konuştu " korkuyor musun? " ses çıkarmadım "Korkuyor musun ?" ben cevap vermedikçe bağırıyordu artık ağlayacaktım o korkuyor musun diye sordukça titriyordum son kez kolları...