MERİÇ ' TEN
Eve geldiğimizde arabada uyuya kalmıştı, rahatını bozmamak için onu odamıza götürdüm.
Yatağa koyduğum sırada gözlerini açtı " benimle yatar mısın ? "kıyamadım o kadar masum bakıyordu ki kıyamadım ben ona kıyamazken onu büyüten kadın nasıl ona kıyabiliyordu onu hiç düşünmüyordu . Bu beni gün geçtikçe daha çok sinirlendiriyordu. Yanına uzandığımda kokusunu içime çektim çok güzel ve vazgeçilemez bir kokusu vardı ve benim ondan vazgeçmeye niyetim yoktu .
LİNA 'DAN
Duyduklarım hala kulaklarımda çınlarken tek isteyim şuan Meriç in kollarında uyumak istemek sadece , onun kollarında rüyalara dalmak ve sadece onunla olmak istiyordum onunla iken bile onu özlüyorum tek istediğim her şeyi geride bırakıp yeniden bir hayata başlamak istiyordum dostlarım ,Meriç ve çocuklarımız .
Şu altı aydır hayatım çok değişti gerçek sandığım her şeyin aslında büyük bir yalan olduğunu öğrendim .
Tabi bu altı ay sadece felaketle geçmedi dört aylık hamileydim çocuklarım ve Meriç benim karanlık dünyamın mucizeleri idi." Seni Seviyorum güzelim "
Düşüncelerimden kurtulup Meriç in gözlerine baktım çok masum bakıyordu .
gözlerinin içine bakarak konuşmaya devam ettim ,
" Bende Seni Seviyorum Sevgilim"
Kokusunu içime hapseder gibi sarılıp içime çektim ." Biz bugün evlendik " Meriç bu söylediğime kahkaha patlattı o kadar çok olay oldu ki evlendiğimizi unuttuk .
" Evet güzelim bugün evlendik sen bugün benim tekrardan karım oldun ."20 YIL ÖNCE (Yazardan )
Melek çığlıklar içinde hastaneye kaldırıldı Ali arkasından koşturuyor bir yandandı aklındaki düşüncelerden kurtulmaya çalışıyordu .
' Doğacak kızım ve melek için bunu yapmak zorundayım ' Aklındaki düşünceler kafasını karıştırırken tek düşüncesi kızının sağlıklı şekilde kucağına almaktı . Sonra gerisini düşünecek ve öyle karar alacaktı .Hemşire kucağında küçük bir kız çocuğuyla yanına geldiğinde o minicik ellerine dokundu .Çok küçüktü dokunmaya kıyamıyordu, çok düşünmüştü ona bu hayatı yaşatmak istemiyor fakat onun daha iyi ve güvende yaşaması için yapıyordu yada o öyle düşünüyordu .
Bütün hastaneyle anlaşmışlardı onun öldüğünü söyleyeceklerdi Meleğe , bütün planı önceden yapmıştı herkes onun Ali ve Melek in üvey evladı olduğunu düşüneceklerdi . Herkes onu yetimhaneden aldığını düşünecekler idi ve öylede olmuştu Meriç te dahil hepsi buna inanmıştı .
Melek çocuğunu kaybettiğini öğrenince çığlık atarak bağırıyordu , ne Ali ne doktorlar onu sakinleştirmenin imkanı yoktu .
Ali planını devam ettirmek için işe koyuldu olanları ona anlattı kendi öz kızını kendi evlat edinecekti.Ali çok güzel bir plan yapmıştı ve çok da güzel işliyordu planı, Melek evlat edinmeyi kabul etti . Kendi çocuğuna annelik yapamamıştı belki ama başka birinin çocuğunun annesiz büyümesine engel olabilirdi .
Ali Meleği seviyordu ama bunu yapmak zorunda hissediyordu ama olacaklardan haberdar değildi hem sevdiği kadını hem de kızını tehlikeye atıyordu .
Planları bu kadar değildi onlardan uzak durması gerekiyordu ve bunu nasıl yapacak hala bilmiyordu ama aklında kimsenin aklını almayacağı şeyler geçiyordu .
Onları terk etmek ,Ama hiçbir şey istediği gibi olmadı hayatına başka bir kadını almak ve ona aşık olmak gibi bir plan yoktu hayatını hep plan kurarak geçirmişti şimdi ise plan yoktu kızı Lina yedi yaşına gelmiş bir oğlu olmuştu artık gitmeliydi .
Gidebileceği tek yer aşık olduğu kadının yanı .
GÜNÜMÜZ
Sabah kalktığımda sevdiğim adamın kollarındaydım , benim için en güvenli yer onun yanıydı. Yaşadıklarım tamam denecek şeyler değildi . Doğruları bilmiyordum ve en çok da bu yakıyor canımı. Meriç de biliyor gerçekleri ama benim için söylemiyordu , zamanı değilmiş .
"Günaydın güzelim " yüzünde anlatılamayacak kadar güzel bir gülüş vardı ,
"Günaydın sevgilim " yanağıma güzel bir öpücük kondurdu , karnıma başını yasladı ,"Benim güzel kızım la ,oğlum nasıl?"" Onlarda çok iyi babası " yüzü düştüğünde yanaklarını ellerimin arasına aldım yüzünü okşadığımda konuşmaya başladı ;
"Lina sana bir şey söyleyebilir miyim ? "
"Tabi ki de hayatım ""İlk defa korkuyorum Lina " yüzünde gerçekten endişe vardı , Meriç ilk defa bir şey den korkuyordu ve bunu bana söylüyor .
konuşmaya devam ettiğinde yatakta biraz daha dikleştim gözlerinin içine bakıyordum ." Benim babam bana hiç sarılmadı Lina , beni hiç öpmedi, bana hiç oğlum demedi, canım yandığında ağladım duymadı , ya benim çocuklarımda böyle düşünürse ben onlara baba hasreti çektirmek istemiyorum Lina , ben babam gibi olmaktan çok korkuyorum " gözleri dolmuştu bu hali benim çok zoruma gidiyordu onu bir kaç defa daha böyle görmüştüm ve bir daha görmek istemiyordum .
" Sen çok iyi biri baba olacaksın ve ben buna eminim "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
Fiksi Remaja《İntikamdan bir aşk doğuyor , Esir tutulan bir aşk hikayesi ..》 Sesizce konuştu " korkuyor musun? " ses çıkarmadım "Korkuyor musun ?" ben cevap vermedikçe bağırıyordu artık ağlayacaktım o korkuyor musun diye sordukça titriyordum son kez kolları...