0.15

837 28 3
                                    

Kalp atışlarını dinlerken sordum "kalp atışlarını kaydedebilmeliyiz?"
Doktor gülümsedi "tabi ben fotoğraflarıyla birlikte CD vereceğim size karnınızı silip kalkabilirsiniz geçmiş olsun "deyip odadan çıktı .

Meriç karnımı silip kalkmaya yardım etti . İçeri bir hemşire girdi bize bir kaç ultrason fotoğrafı ve CD verip dışarı çıktı yol boyunca onun fotoğraflarına bakıp öptüm.

"Yenge cinsiyeti ne olacak sence ne hissediyorsun "
Cenk telefonunu çıkartıp bir şeyler araştırmaya başladı bende arkama dönüp heyecanla ona baktım
"Ne kadarlık yenge bebek ""11 haftalık"" daha çok varmış yenge 16-20 haftalıkken belli olur yazıyor" "Meriç'e döndüğümde yüzünde bir gülümseme vardı, çocuk istiyordu ve olmuştu da.

"Fotoğraftan bir tanesini verir misin ?"
"Bende " " Bende "dedi Cenk ve Ada
Önce Meriç'e fotoğrafı uzattım ada ve Cenk'e verinken Meriç'in fotoğrafı öptüğünü gördüm bu  beni çok mutlu etmişti. Eve geldiğimizde Meriç arabadan inip benim kapımı açtı yorucu bir gün olmuştu ve acıkmıştım mutfağa doğru ilerledim.
Cenk, ada ve Meriç de arkamdan geliyordu midem bağlandığında mutfağa koştum ve çöpü açıp kusmaya başladım saçlarımı birinin topladığını fark ettim yere oturdum ve bana uzatılan peçeteyi alıp ağzımı sildim ve çöpe attım . Meriç kollarımdan tutarak yavaşça beni kaldırdı . Sandalyeye oturduğumda Meriç dizlerimin dibine çöküp "iyi misin güzelim?"
" İyiyim sadece biraz başım dönüyor o kadar ,birazda karnım acıktı "dedim gülümseyerek Cenk ve ada yemek hazırlamaya başlamışlardı. Ada ve Cenk yemeği yedikten sonra yukarı çıktılar bende tam kalkacakken Meriç beni durdurdu " Lina gerçekten de çok özür dilerim benim öyle bir niyetim yoktu gece seninle intikam için beraber olmadım sana yemin ederim ki seni sevdiğim için beraber oldum sabah neden öyle bir şey dedim inan bilmiyorum ama yemin ederim ki niyetim o değildi" ikna etmeye çalışıyordu doğru söylediğini bilsem bile bunun yaşanmış olması benim çok canımı sıkıyordu" Peşinden geldim özür dilemek için yetişemedim sana tam yetişecektim aldılar seni benden, bilmediğin bir yere doğru koşuyordun neden-" sinirlendim" şimdide ben mi suçlu oldum peki ben o bilmediğim yolda neden koşuyordum Meriç sevdiğim adam-" o beni susturdu duymak istemiyordu benim ağzımdan ama ben hissettim o acıyı oda hissedecekti "sevdiğim  adam onunla beraber olduğum ilk gecenin sabahında beni kullandığını söyleyip gitmemi istedi duydun demi Meriç?" cevap beklemeden çıktım mutfaktan ağlayarak kaldığım odaya gittim bir şey duymak yada konuşmak istemiyorum sadece uyumak istiyorum.

✴✴✴

Sabah olmuştu gözlerimi açtığımda Meriç sandalyenin üzerinde uyuyordu istemeden de olsa onun izlediğimi fark etti kendime geldikten sonra ayağa kalkıp odadan çıktım.
Adayı görmek için onun odasına doğru ilerledim kapıyı açtığımda cenk ve adanın yarı çıplak şekilde uyuduğunu gördüm kapıyı kapatıp odama geri döndüm. Meriç hâlâ uyuyordu yatağa oturduğumda uyandı "Ne oldu güzelim ağrın mı var?"
"Yok sadece uyandım geri uyuyacağım "Meriç'e sırtımı dönerek yatağa uzandım ve uykuya teslim oldum.

Sesle birlikte uyandım kapıdan içeri Ayhan şerefsizi ve bana eziyet eden adamlar geldi . Elindeki silahlardan biri bir anda çığlıklarıma birlikte bir katlama oldu .
Karnıma baktığımda kanlar içindeydi bebek ağlayışları kulağımı doldururken Meriç'e baktığımda gözyaşlarıyla karnıma bakıyordu bebeğim ölmüş müydü...

Sıçrayıp gözlerimi açtım karnıma baktığımda bağırarak ağlamaya başladım hepsi bir kabustu , çok kötü bir kabus .
Kapı açıldı gelen Meriç'ti 

" Ne oldu güzelim neyin var, kâbus mu gördün? "
Başımı olumlu anlamda salladım

"Ne gördün güzelim ""Be-be-bebeğim"" ne oldu  bebeğimize"

"Ayhan beni vuruyordu "dediğimde bağrışlarım daha da sıklaştı nefes almakta zorluk çekiyordum Meriç beni kollarının arasına alıp sardı, itmedim şuan ona ihtiyacım vardı o sırada kapı çaldı Meriç "Gir" dediğinde Meriç'in kolları arasından çıktım Ada ve Cenk telaşlı şekilde bize bakıyordu

"Ne oldu kardeşim "

"Kabus görmüş "

Ada yatakta yanıma oturup ;
"İyi misin kuzum ?"

"İyiyim sadece biraz korktum "
Biraz değildi canımdan can koparmışlardı çok korkuyordum çocuğuma bir şey olacak diye korkuyordum kendimi bile düşünmüyordum yeter ki ona bir şey olmasın.

Midem bulanmıştı hemen ayağa fırlayıp lavaboya koştum içinde ne varsa çıkardım bu sefer daha uzun sürmüştü son zamanlarda bu bulantı daha da fazlalaştı kusmayı bırakıp duşa girdim burnuma çilek kokusu geldi canım çok çekti .
Aşermede başlamıştı çoktan.

Dışarı çıktığımda odada Meriç hariç kimse yoktu beni hiç yalnız bırakmıyordu onun yanında üstümü değiştiremezdim .
"Şey üstümü değiştireceğim "dedim yüzüne bakmaya devam ederken elindeki telefonu bırakıp bana döndü
"Değiştir güzelim " Ne demeye çalıştığımı anlayıp yanıma geldi " Odadan çık da değiştireyim" dedim

"Karnındaki bebek ikimizin !"
"Evet "dedim sorar şekilde
"Biz o bebeği nasıl yaptık hatırlıyor musun " dedi çapkın bir bakış atarak bunu dediği anda  yüzüm soldu o gecenin sabahında yaptıkları aklıma gelince gerilemiştim .
Bunu Meriç fark edince ;

"Lina gerçekten o sabah niyetim bu değildi seninle isteyerek beraber oldum . İntikam uğruna yapmadım. "" Beni affetmen için ne yapabilirim? "Meriç bana sadece biraz zaman tanı"  Meriç heyecanlanmıştı " tamam güzelim istediğin zaman olsun" Meriç ellerimden öpüp dışarı çıktı.

Dolaptan bir kaç kıyafet alıp yatağın üzerine bıraktım aynanın karşısına geçip karnıma baktım buradan gitmeyi düşünmüştüm ama karnımdaki bebeği hiç düşünmeden karar vermiştim buna o babasız büyümeyi hak etmiyor. Kendi yaşadığım çocukluğu ona yaşatmaya hakkım yok. Bu konuyu daha fazla düşünmek istemiyorum, en azından bebeğim için bunu yapabilirim. Meriç'i affetmeyi ne kadar çok istesem de bunu nasıl yaparım bilmiyorum. Meriç'le konuşup bu konuyu halletmem gerekiyor bunun için de önce kendimle bu savaşı vermeliydim.

Ne kadar süredir odada olduğumu bilmiyorum ama uzun bir süre düşündüm tek başıma nasıl yapacaktım ailemin yanına dönemezdim ne diyecektim onlara en önemlisi de bebeğim babasız büyümeyecekti ona bunu yapamazdım.

Meriç'le konuşmak için evde onu aramaya koyuldum bu sırada evi inceleme fırsatımda olmuştu ev iki katlıydı ve ikinci katı tamamen odalarla doluydu ve birde teras kısmı vardı, bütün odalara girdim ikisi hariç bütün odalar misafir odası sanırım birince Cenk ve Ada kalıyordu diğerinde ben ve Meriç, odaları gezme işim bittiğinde merdivenlerden indim etrafı incelemeye devam ediyor bir yandan da Meriç'e bakıyordum kocaman bir salon şömine yemek masası ve bahçeye çıkan bir kapısı vardı oldukça büyüktü mutfağı görmüştüm ama yine de Meriç'i bulmak amaçlı oraya da bakmak için girdim Meriç yemek yapıyordu mutfağın kapısına yaslanıp Meriç'i izlemeye başladım "sen beni sürekli böyle izleyecek misin?" kendime gelip konuştum " sen hep böyle ukalamı olacaksın" yüzünü bana dönüp sırıttı . "yardım etmemi ister misin? " "sen hamilesin otur" ya ben sadece hamileyim hamile elim ayağım tutuyor çok şükür " Meriç ben sadece hamileyim elim ayağım tutuyor" Meriç haklı olduğumu düşünüp salata işini bana bıraktı yemek konusunda iyi değilim ama salata konusunda üstüme tanımam ki bunu da Meriç'e kanıtlamam için iyi bir salata yapmalıydım çünkü benim bunu yapıp yapamayacağım konusunda iddiaya girmişti benimle jürilerimiz de Ada ile Cenk ben zaten iki sıfır öndeydim bu iddiayı ben kazanacaktım. Uzun uzun atışmaların ardından yemek ve salata çoktan hazırdı Cenk Ada geldiğinde yemeğe başlayacaktık ikisinin de gelmesinden sonra uzun ve keyifli bir yemek yemiştim uzun bir süre sonra yüzüm bu kadar gülmüştü.


İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin