Çok zor günler geçiriyordum.
Ne kadar burada kaldığımı bilmiyorum zaten uyanık bile değildim ama çok uzun süre oldu ilk başlarda çok çabaladım bağırdım ama sesimi duyan kimse yoktu zaten kimse beni aramıyor kimse merak etmiyordu birinin beni bulması konusunda ümidim zaten hiç yoktu. Ne için burada olduğumu da bilmiyorum neden hala beni burada tutuyor ne istiyor benden. İşkence yapmıyordu bana bıçaktan başka zarar vermedi de zaten. Ne kadar çok uğraşsam da niye burada olduğumu kimse söylemiyordu. Gelen herkese neden burada olduğumu sorsam hiç konuşmadan geldiği gibi geri çıkıyorlar. Ayhan itini birkaç gündür görmedim hiç her geldiğinde de ailemle ilgili yalanları anlatıp geri çıkıyordu yani kısacası beni sinir etmekten başka bir şey yapmıyordu. Ellerimi bir kaç saat önceden normalden daha sıkı hala getirmişlerdi ellerim sürekli bağlı oluyor gün içinde, sadece yemek gelirse ki oda işkence gibi açlıktan ölmeden hemen önce geliyor. Buna daha ne kadar dayanabilirim bilmiyorum işkence görmesem de tavana bağlı olan zincirlerle asılıydım buda bir nevi işkenceydi zaten. Kapının açılmasıyla kapıya doğru baktım Ayhan itiydi bu adamı her gördüğümde daha fazla sinirleniyorum yine başlayacaktı senin ailen şöyle senin ailen böyle, yalanlarını dinlemek istemiyor olsam da mecbur bırakıyordu beni.
Ayhan içeri girdi elleri cebinde yanıma yaklaştı normalden daha sinsi bakıyor. Her adımı ruhumu sıkıyordu kötü şeylere olacaktı ki bunu hissediyordum nefesim sıkıştı bunaldım, korkumu göstermek istemesem de korkuyordum.
"Nasılsın prenses ?"
"Sana ne lan piç "ona bu kadar nefretle yaklaşmam canını sıkıyordu ne bekliyordu ki beni burada zorla tutuyordu. Meriç'te beni zorla tutmuştu ama o farklıydı ben ona bir şeyler hissettiğimi sanmıştım artık umurumda değildi yada ben öyle olsun istiyordum.
Kaşlarını çattı. Bana doğru yavaşça yaklaştı ellerimi belime koyduğunda onu iterek yaklaşmasını engellemeye çalıştım ama bu çok zordu o sandığımdan daha güçlüydü.
"Dokunma bana " diye bağırdım bana dokunmasını istemiyordum "çek o pis ellerini üzerimden
"Bana iyi davransan çok iyi olur" deyip beni kendine çekti ondan uzaklaşmayı denesem bile zincirler buna izin vermiyordu. Bunu yaşamamalıyım hayır bunu kaldıramam.Ellerimi yavaşça vücudumda gezdiriyordu her dokunuşunda canım yanıyordu. Ruhumu incitiyordu. Onu bana dokunmasını engellemeye çalışıyorum bağırıyorum bana yapacaklarını düşündükçe içimde kıyametler kopuyordu.
Ellerimi göğsünün üstüne getirince ağlamaya başladım "yapma " avazım çıktığı kadar bağırıyordum ellerini göğsümün üzerinde gezdiriyordu resmen çırpınıyordum ellerini tekrardan belime getirdiğinde boğazımı dolduran acı sıvıyla öğürmeye başladım .Midem bulanmıştı kafamı sağ tarafa çevirip kusmaya başladım. Bu olanları midem bile kaldırmamıştı hem ağlarken bir yandan da kendime gelmeye çalışıyordum mide bulantıları yaşıyordum arada bir ama bu denli bir bulantı ilk defa yaşamıştım. Çok düzensiz besleniyordum yemek yemiyor bir şey içmiyordum bünyem çok bile dayandı. Kafamı kaldırdığımda Ayhan karşımda dikilmiş bana bakıyordu, bu yaptığından sonra nefretim daha çok büyüdü ona karşı.
✴✴✴
2 Ay önce
Meriç Lina odadan çıkar çıkmaz peşinden oda çıktı yapmak istediği tam olarak da buydu ama sanki bir yanlış vardı içine sinmiyordu. çok büyük bir hata yaptı onu kadınlığından vurmuştu ne olursa olsun bunu hiç bir kadın hak etmiyordu ve bu hatayı ona karşı yapmıştı babasından ne kadar nefret ederse etsin Lina'nın hiç bir suçu yoktu. Meriç ne kadar ona yetişmeye çalışsa da Lina çok hızlı koşuyordu sonra Lina durdu dizlerinin üstüne çöktü çok kırmıştı onu gururunu hiçe saymıştı ne için yapmıştı bunu bir hiç için. Az önce bir nefes kadar yakının da olan o kadını bir Kafdağı kadar uzağına itmişti bunu o yapmıştı. Yanına gitse ne diyecekti özür mü dileyecekti dilese kabul etmezdi ki. Yanına gitmeye cesareti yoktu sonra birini gördü koşmaya başladı Meriç çünkü onu kurtarmalıydı. Ama yapamadı çoktan almışlardı Lina'yı bağırsa da faydası yoktu artık gitmişleri Meriç koşarak eve geri döndü aklını kaybetmek üzereydi onun yüzünden kaçırılmıştı belki de onu koruyamadı onu kendinden de koruyamamıştı onu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
Teen Fiction《İntikamdan bir aşk doğuyor , Esir tutulan bir aşk hikayesi ..》 Sesizce konuştu " korkuyor musun? " ses çıkarmadım "Korkuyor musun ?" ben cevap vermedikçe bağırıyordu artık ağlayacaktım o korkuyor musun diye sordukça titriyordum son kez kolları...