0,22

465 22 2
                                    

Annemle karşılaşmamın üzerinden uzun bir süre geçti o karşılaşmanın ardından bu konu hakkında hiç bir şey konuşmadık, konuşmayı denesem de Meriç bu konuda bir şey konuşmama konusunda kararlıydı. Bende kendimi hazır hissediyor muyum emin eğilim ama artık bunu düşünmek istemiyorum zamanı gelince bütün gerçekleri öğrenecektim ama şuan çocuklarım için üzülmemem gerekiyordu, eyer bunun için bekleyebilirsem bekleyeceğim.

Bugün alışverişe çıkacak eksikleri tamamlayacaktık, bunun için yataktan kalkıp dolaba yaklaştım ve üzerime tayt ve badi giyip ince bir ceket alıp odadan çıktım merdivenlerden aşağı inip bizimkileri aradım hepsini de mutfakta kahvaltı hazırlarken buldum, " Günaydın" "Günaydın güzelim " dedikten sonra yanağıma bir öpücük kondurdu. Herkesle selamlaşınca güzel bir kahvaltı sohbetine koyulduk bugün çok güzel bir gün olacaktı şu zamana kadar bu konuda hiç aceleci davranmamıştık ama artık  bir şeyler alma zamanı gelmişti ve o gün bu gündü.

Uzun bir kahvaltıdan sonra hazırlanıp arabaya bindik on beş dakikalık yolun ardından alış veriş merkezinin önünde durduk ve arabadan inip Meriç'in elinden tuttum içeriye girdik ve bir bebek mağazasının doğru yürüdük, "İçeri girince herkes ayrılsın güzel olan ne varsa alın" "Tamam komutanım" Cenk'in bu dediği gülmemize sebep olurken bir yandan da dağılmıştık ben en başta bebeğin kişisel ihtiyacı olabilecek şeyleri almaya koyuldum . Bebek bezi, biberon , emzik , ateş ölçer gibi ürünleri bir sepete doldurdum kıyafet reyonuna geldiğimde ellerimle kıyafetler arasında gezindim çok güzellerdi gözüme çarpan birkaç kıyafeti aylarına göre bakıp aldım karşımda iki arabayla gördüğüm Cenk'e şaşkınlıkla baktım " Cenk biraz abartı olmamış mı mağazamı açacağız  " Çeşit çeşit giysinler yenge bir şey olmaz" sonra Cenk'in arkasına baktığımda Ada'yı gördüm sepetin içine baktığımda küçük küvet şampuan iki adet küçük bornoz ve geri kalan bütün banyo malzemeleri vardı ve ikizlerin giyebileceği bir sürü kıyafet " Zeki arkadaşım benim ya canım benim iyi ki sende geldin yoksa bu Cenk'le Meriç sadece kıyafet alacaktı" Ada gülümsediğinde Ada'nın arkasındaki Meriç'e baktım ellerindeki arabalarda arabalar diyorum gerçekten arabalar biri tamamen bebek bezi ile dolu biri ıslak mendik le dolu bebek alt açma bezlerinden tutun bebek pamuğuna kadar her şeyi stoklayarak almıştı .Eline gelen her şeyi ayına bakıp arabaya atıyordu gülümsemeyi de elden bırakmıyor. Elimdeki arabayı Ada'ya bırakıp Meriç'in yanına gittim " Meriç biraz abartmadın mı ?" "Güzelim her şeyden fazla almak lazım sonuçta iki tane gelecekler haklı olduğunu anlayıp başımı salladım sonra kıyafet işini halledip beşiklerin olduğu yöne doğru yürüdük. Seçtiğim beşiğe karşı resmen aşk yaşıyordum ahşap ve yuvarlak bir beşikti ve çok güzeldi iki adet ondan alıp bebek arabaların olduğu kısma geçtik iki adet siyah bebek arabası , dolap, çekmece ,puset , ana kucağı , kanguru alıp alış veriş işini bitirdik. 

Yorgunluğun vermiş olduğu açlıkla yemek yemek için bir lokantaya girip oturduk." Ne yemek istersin güzelim ?" "sen ne yersen bana da ondan sipariş et sevgilim" Meriç siparişleri verdikten sonra yemekleri yiyip kahve sipariş ettik bir an önce eve gidip aldıklarımıza bakmak istiyordum. " Ne düşünüyorsun Güzelim ?" Meriç'in sorusuyla düşüncelerimden kopup cevap verdim. "Ya bir an önce aldıklarımıza bakmak istiyorum ya " Meriç gülümseyerek cevap verdi. "Yarın elimizde olur güzelim " "Neden yarın?" "Etiketlerinin sökülmesi ve temiz bir şekilde olması için kuru temizlemeye gönderdim güzelim" çok iyi düşünmüştü bunları normalde bizim yapmamız gerekiyordu ama sanırım yorulmamı istemiyordu zaten iki bebeği de karnımda taşımak yoruyordu beni hem karnımı taşımakta zor oluyordu artık. Kahvelerimizi de içip arabaya doğru yürüdük arabanın hemen yanında seçtiğimiz beşikler, bebek arabaları ve diğer bütün aldıklarımızı bir kamyona yükleniyordu . Kıyafetlere bakamasam da en azından diğer aldıklarımıza bakabilecek ve yerleştirebilecektim.

Yola çıktığımızda çok geçmeden uykuya daldım. Gözlerimi açtığımda çoktan eve gelmiştik Meriç arabadan inip benim kapımın yanına geldiğinde inmem için yardım etti , inerken fark ettim ki kamyon çoktan boşaltılmıştı. Arabadan inip eve doğru yürüdük Meriç elimden tutup yukarı kata doğru çıkarttı tam odamıza girerken yan odayı işaret etti odaya girdiğimizde oda çok açık bir kahverengiye boyanmış ve aldığımız beşikler yan yana konmuş yanında da alt değiştirme çekmeceleri vardı. Dolabı kapının yanındaki duvara koyulmuştu çok güzeldi ve bir sürü pelüş oyuncak vardı bunları ne ara almıştı. Meriç'e doğru döndüğümde gözlerim dolmuştu kapıya yaslanmış bana bakıyordu ona doğru gidip kocaman sarıldım çok güzeldi ve bunların hepsini Meriç hazırlatmıştı. Meriç'le sarılırken odaya Ada ve Cenk geldi " abi sen ciddi misin çok güzel olmuş burası" onaylar anlamda başımı salladım bu telaşlara giriştik zaman çok çabuk geçiyordu çok çabuk büyüyorlardı. Bebeklerimin bu odada oynadığını düşününce ağlamaya başladım zaten normalde de duygusaldım hamilelikten dolayı artık her şeye ağlıyordum. Ama mutluluktan.

Artık yorgunluktan iyice çöken gözlerimi uykuya teslim etmem gerekiyordu sevdiğim adamın kollarında uykuya teslim ettim gözlerimi.

İNTİKAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin