Gözlerimi açtığımda Meriç yine sandalyede uyumuştu onun bu sandalyede uyuması olayından hiç hoşlanmıyordum kıyamıyordum ona ama ne diyecektim yanımda uyu mu... Kapının çalınmasıyla tekrardan Meriç'i izlerken yakalanmıştım.
Kapıyı açtığımızda Cenk ve Ada masum bir kedi gibi bakıyorlardı bir şey isteyeceklerdi galiba merakla onlara bakıyordum bir şey söyleyecekleri çok belliydi
"Ne istiyorsunuz söyleyin " dedi Meriç sabırsız bir tonla sanırım uykuya geri dönmek istiyordu.
Ada konuşması için Cenk e dirsek vuruyordu, cenk dayanamayıp konuştu ;
"Şey lunaparka gidelim mi ?"
Ben heyecanla bağırdım
"Ya Meriç lütfen gidelim "
"Güzelim bu halde nasıl -?" Dediğinde sözünü kestim
" Çocuğumuzun canı lunapark çekmiş ama " dediğimde önce şaşırsa da kendini tutamayıp güldü.
"Tamam gidelim bakalım " dediğinde Ada , Cenk ve ben mutlulukla çığlık atmaya başladık zıpladığımda
Hepsi durup şaşkınca bana baktı."Ne oldu ya niye bakıyorsunuz " uzaylıymışım gibi bakıyordu hepsi,
"Güzelim sen hamilesin bir sakin ol " çocuğumu unuttum şaka gibi hep sizin yüzünüzden zıpladım diye hayıflandım aşağı inene kadar kahvaltıyı hazırlamaya başladık yani onlar hazırladı bende oturdum diyelim ona.
" Kahvaltı hazır güzelim " dediğinde koltuktan kalkıp masaya doğru ilerledim çok güzel şeyler hazırlamışlardı karnım guruldadığında Meriç bana yaklaşıp oturmam için sandalyeyi çekti .
Güzelce kahvaltımızı ettik lunapark a gidecektik ilk defa beraber bir şeyler yapacaktık ve bu beni çok mutlu etti. Uzun bir süre sonra buna ihtiyacım vardı."Hadi yenge , hadi gülüm kaldın da hazırlanın " dedi cenk çok heyecanlı gözüküyordu. Ada koluma girip yavaşça beni merdivenlerden çıkardı ne giyecektim ben şimdi karnımda büyüdü iyice .
Odama geçtiğimde bir pantolon ve bir buluz aldım üzerimdekileri çıkarıp yatağın üzerine koydum paltonu giymeye çalıştığımda olmadığını fark ettim tabi ki de olgunca davranıp ağlamaya başladım kilo almıştım işte çirkinleşecektim hiç bir şeyin içine girmeyecektim.
İçeri giren Meriç şaşkınlıkla bana baktı."Ne oldu güzelim neden ağlıyorsun "dedi elleriyle yüzümü sararken .
"Ya - Ya "hıçkırmaktan konuşamıyordum "Ya Meriç ben kilo almışım çirkinleşeceğim iyice, sonra sen beni "derken sözümü kesti gülüyordu .
"Güzelim ya şu canını sıktıydın şeye bak ben seni her halinle seviyorum "
Yüzüm güldüğünde onunda yüzü güldü dolabıma yaklaşıp üzerime buzun bol ve beyaz bir tişört altıma da gri bir tayt giyip aynanın karşısına geçtim aynaya baktığımda ellerimi karnımda birleştirdim Meriç bir anda arkamda belirdi ve kollarımın arasından ellerini geçirip karnıma koydu elinin birini karnından çekip cebine götürdü cebinden bir telefon çıkardı;"Bak güzelim bu telefon artık senin ben dışardayken ararsam hemen açacaksın tamam mı? "
İlk defa böyle bir girişimde bulunmuştu ben artık onu esiri değildim.
"Teşekkür ederim " dediğimde yanağıma bir öpücük kondurdu uzun bir süre sonra dudaklarını yanağımda hissetmek iyi hissettirmişti "dur hareket etme "
Deyip kamerayı açıp aynadan fotoğrafımızı çektim .
İlk fotoğrafımızdı Meriç telefonu elimden sakince alıp fotoğrafı kendi numarasına gönderdi mesaj geldiğinde telefonuna baktım beni GÜZELİM diye kaydettiğini gördüm yanağına bir öpücük kondurdum beni belimden tutup sakince duvara yaklaştırdı kafasını boynuma gömüp kokumu içene çekti ."Güzelim bugün kurtulamayacaksın benden " boynumdayken konuşuyordu ."kurtulmak isteyen kim " dediğimde kapı çaldı büyük bir kahkaha patlattım Meriç bu hâlime gülerken üzerimden çekilmeden konuştu
"Cenk eğer sensen öldürürüm seni "
Kapıya gelen Cenk'ti
"Yok ya ben cenk değilim Ada ben Ada " sesini inceltip konuşmuştu ve bu benim tekrardan gülememe sebep oldu Meriç kapıya doğru yürüyüp kapıyı açtı karşısında cenk masumca bekliyordu ."Şey geç kalacağız da!"
Meriç sesli bir şekilde nefes alıp verdi ve odadan çıktı, Cenk'in yanına gülerek gittim " sen o kadın sesini nasıl çıkardın ya "deyip tekrar güldüm
"Yenge bende daha ne cevherler varda bilen yok " deyip güldü merdivenlerden indik gülüşerek aşağı indiğimizde Ada hazır bekliyor Meriç ortalarda yoktu .
"Benim güzel sevgilim her zamanki gibi çok güzel olmuş "Cenk yine kendi sevgilisine asılırken bende kendi sevgilimi aradım. Sonra yine o koku
"Çilek " dediğimde Ada ile Cenk bana baktı
Dudaklarımı büküp "canım çilek geçti " dedim masum bir şekilde Cenk gülümseyerek mutfağa koştu ada yanıma gelip" ya benim o minik yeğenimin canı çilek mi çekti?"Dedi gülümseyerek bende olumlu anlamda başımı salladım.
Mutfaktan ellinde tabakla gelen Meriç'e takıldı gözlerim bir Meriç'e bakıp bir tabağa bakıyordu bir anda yere çöküp oturdum ellerimi tabağa uzattım Meriç gülerek tabağı uzattı iştahla çilekleri yemeye başladım, bu nasıl bir istektir yedikçe daha fazla yiyesim geldi tabağın hepsini yiyip tabağı Meriç'e uzattım sonra beni kaldırması için ellerimi uzattım ayağa kalkınca ellerini belime dolayıp yürümem için yardım etti.Arabaya bindiğinizde esnedim,
"Güzelim uyu istersen yolculuk biraz uzun sürecek "
Başımı olumlu anlamda salladım arkadakilerin Meriç'in koltuğuna kaydığını görünce Meriç'te koltuğu arkaya yatırdı koltukta yan dönüp gözlerimi kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
Teen Fiction《İntikamdan bir aşk doğuyor , Esir tutulan bir aşk hikayesi ..》 Sesizce konuştu " korkuyor musun? " ses çıkarmadım "Korkuyor musun ?" ben cevap vermedikçe bağırıyordu artık ağlayacaktım o korkuyor musun diye sordukça titriyordum son kez kolları...