Naruto:
Egy kard állt ki Sasuke mellkasából, torkából vér buggyant ki. Megkövülten álltam és dermedten bámultam, ahogy legjobb barátom testéből kihúzta a fegyvert egy sötét Madara hasonmás. Ez nem történhetett meg... először Neji és most Sasuke?
Nem az nem lehet!
A vérem a fülemben dübörgött, és nem hallottam a külvilág zaját.
Nem végződhet így! NEM! Sasuke nem halhat meg! – mantráztam magamban.
Sakura-chan kiáltása rázott vissza a valóságba.
- SASUKE-KUUUN! – ordította keservesen.
Lepillantottam rá. Ő az egyedüli, aki meg tudja menteni! Egy pillanat alatt eldöntöttem, mit is kell tennem.
Sasuke zuhanni kezdett, de egy szemvillanás alatt ott termettem és elkaptam őt.
- N-na-ru-to – száján újabb adag vér buggyant ki.
- TARTS KI TEME, NE MERÉSZELD FELDOBNI A TALPAD! – ordítottam neki, miközben Sakura-chan felé vettem az irányt.
- Értelmetlen! – vetette oda Madara lekezelően. Nem hitt Sakura-chan gyógyító erejében, ezért nem jött utánunk.
Lefektettem Sakura-chan elé Sasukét, és könyörgőn néztem rá. Azonnal elkezdte az életmentő beavatkozást és egy klónt hagytam ott védelmezni őket, míg én Madarát fogom lefoglalni. A férfi hamar rájött, hogy én átlátok a kis trükkjén, nem fog holmi sötét aurájú hasonmása végezni velem. A többiek nem tudták tétlenül nézni, ahogy egyedül próbálom felvenni a harcot Madarával. Ino utasítása hangzott a fejemben, aki Shikamaru szavait közvetítette felém.
- Próbáljuk meg! – hangzott határozottan a hangom, ahogy Ino befejezte a terv ismertetését.
Sakura:
A világ egy pillanatra néma csendbe borult, nem láttam mást csak Sasuke mellkasából kiálló kardot. Miért nem látta, hogy a Susanoo pajzsán áthatolt egy fekete Madara hasonmás? A szívemet páni félelem töltötte el, és fojtogató üresség markolászta a gondolataimat, ahogy az a fiú akibe évek óta szerelmes vagyok magatehetetlenül zuhan alá a fellegekből.
Saját sikításomra eszméltem fel. Egyszerűen nem tudok egy világot elképzelni Sasuke-kun nélkül! Nem, Sasuke-kun nem halhat meg! A szemembe toluló könnyeket azonnal kipislogtam. Nem törhetek össze, csak én tudom őt megmenteni!
Sakura, csak te vagy képes a lelkét a testéhez láncolni!
Lehunytam a szemem, majd csak akkor nyitottam ki, mikor már Naruto lerakta elém csapattársunkat, majd klónját maga mögött hagyva újra a harcba vetette magát.
Tenyeremet beborította a zöld chakra és Sasuke-kun vére is, ahogy a mellkasát próbáltam összefoltozni.
Ködös tekintettel nézett rám, az ajkaival szavakat próbált formázni.
- Nem fogom hagyni, hogy meghalj! – suttogtam, a hangom megremegett a végére. A chakrakészletem a végét járta, a byakugouba tárolt erőmet elvitte Katsuyu-sama megidézése, ezáltal a több tízezer shinobi meggyógyítása.
- Saj-ná-lom – hörögte nagy nehezen – Ne fog-lal-kozz velem! Na-ru-to-nak... – tagolta nagyon lassan, újabb adag vér távozott a szájából. Nem tudta befejezni a megkezdett mondatát, kapkodni kezdte a levegőt.
- NEM! Szükségünk van rád, Sasuke-kun! - makacsul megráztam a fejem, még nagyobb intenzitással regenerálódtak a sérült sejtek és szövetek. Mintha hagynám a kezeim között meghalni!
YOU ARE READING
Rikudou utódja
FanfictionA háború véget ért, de a túlélők nem lélegezhetnek fel. A juubi erejét az egykori kagék elzárták és a pecsét pontosan egy év múlva feltörik. Egy évük van, hogy kiképezzék a juubi leendő jinchuurikijét. Haruno Sakura körül egyre bonyolultabbá válik...