Sakura:
Még az este folyamán eldöntöttem, hogy másnap újra beállok a kórházba és a bajbajutottakon segítek. Imádom a munkám, legalább leköti a figyelmem és nem gondolok sem a szüleimre, sem Shintao hülyeségeire. Már épp a műszakom végén voltam, de gondoltam még benézek az utolsó betegemhez. Óvatosan surrantam be a szobába, az ágyon fekvő mellkasa pedig egyenletesen fel-leemelkedett. A lehető leghalkabban közelítettem meg őt, tenyerem a homlokára helyeztem. Az állapota stabil volt.
Oldalra pillantottam, az éjjeliszekrényen egy gyümölcskosár pihent. Elmosolyodtam, hisz tudtam ki volt a tettes, de a gyümölcsök között elrejtett instant rámenből mindenki tudhatta, hogy ki is hagyta ott ezt a kosarat. Megigazítottam az almákat, a ráment pedig félreraktam. Friss vizet töltöttem a vázába és újra elrendeztem a csokor virágot, mit reggel vásároltam Inonál. Kinyitottam az ablakot, hogy friss levegőt engedjek be, de a beáramló szél hangosan tépni kezdte a függönyt. Gyorsan visszareteszeltem az ablakot, és csak reménykedtem, hogy nem ébresztettem fel Sasukét.
Vállam felett rápillantottam, az ónixok pedig kíváncsian vettek szemügyre. Ezt jól elszúrtam.
- Jó reggelt vagyis inkább már estét - köszöntöttem őt mosolyogva - Hogy érzed magad? - már léptem is közelebb, hogy megvizsgáljam.
- Jól - jött a tömör felelet. Fel akart ülni, de a csonkjára támaszkodva felszisszent.
- Várj! - Azonnal mellette termettem és segítettem felhúzni őt. Arra számítottam, hogy majd elrántja a karját tőlem, de nem így történt. Nem dühítette fel a segítségem.
Sasuke folyamatosan a csonkját szorította, látszott rajta, hogy nagyon szenved. Tenyerembe azonnal chakrát koncentráltam és enyhítettem a fájdalmán.
- Ennyit tudok tenni - vettem el a kezeimet, ahogy arcáról eltűntek a fájdalom nyomai.
- Már így is több, mint amit érdemlek - pihegte.
Kicsit kényelmetlenül éreztem magam, bűntudatom volt a történtek miatt. Ott kellett volna lennem a tárgyaláson, akkor az egész nem történt volna meg. Maximum háborúban állnék a Raikagéval, de azt így is.
- Átadjak valami üzenetet Narutonak? - tereltem el gyorsan a témát felé. Egy végtelennek tűnő pillanatig az arcomat fürkészte, majd megrázta a fejét - Pihenj sokat, holnap reggel benézek újra! - köszöntem el és már fordultam is volna el.
- Várj! - a csuklómra Sasuke ujjai feszültek és akadályozták meg a menekülésemet. Kíváncsian pillantottam először arra a pontra ahol bőrünk érintkezett a másikéval, majd az arcára - Én... - nem nézett rám, a takarón levő ráncokat figyelte hatalmas érdeklődéssel.
Vártam.
- Én... - vett egy nagy levegőt és végre felpillantott rám. Soha nem láttam még őt ennyire zavarban, sőt... ennyire emberinek sem.
A gyomra hatalmasat kordult, Sasuke a feje búbjáig elvörösödött.
A helyzet kellemetlenségét próbáltam én magam elütni.
- Nyugodtan mondhattad volna, hogy éhes vagy. Szereztem volna a konyháról neked vacsorát - Sasuke elengedte a csuklómat.
- Ahh - döntötte fejét a falnak.
- Mit kérsz? Kórházi koszt, alma vagy instant rámen? - Sasuke most vette észre a mellette elhelyezkedő dolgokat.
- Rámen. Utána alma - felelte, én rögtön felkaptam a dobozkát.
ESTÁS LEYENDO
Rikudou utódja
FanficA háború véget ért, de a túlélők nem lélegezhetnek fel. A juubi erejét az egykori kagék elzárták és a pecsét pontosan egy év múlva feltörik. Egy évük van, hogy kiképezzék a juubi leendő jinchuurikijét. Haruno Sakura körül egyre bonyolultabbá válik...