13. fejezet

290 31 19
                                    

Sasuke:

Lefagytam, ahogy Sakurát megpillantottam annak a Shintaonak a társaságában. Nem értettem miért van vele, és azt sem, hogy ez engem miért frusztrál ennyire. Sakura gyorsan elkapta a fejét, majd teljesen eltűnt a látómezőmből. Naruto arca is a teljes értetlenségről árulkodott, majd később kiderítem az okát, hisz Naruto és Sakura úgy is mindent megosztanak egymással.

Most a rám váró tárgyalásra kell koncentrálnom.

...

- Uchiha Sasukét bűnösnek találjuk Konoha elárulásában, bizonyítékunk van a merényleteire, továbbá a Raikage elleni sikertelen gyilkossági kísérlettel is megvádoljuk, mi több a hírhedt Akatsuki bűnszervezet tagja is volt, mely többek között bijuukra vadászott. A bűnös elismerte, hogy a Raikage testvérét, Bee-sant meg akarta ölni, hogy kinyerhesse belőle a nyolcfarkú erejét. Orochimaru, aki szintén Konoha árulója volt, három évig alatta szolgált és embereket ölt meg a hatalomért cserébe. Bármiféle ellenvetés? - kérdezett a bíró, ki egy idős és szigorú férfi volt.

- Nincs - feleltem.

- Van - szólalt fel Naruto velem szinkronban. A szemeimet forgattam, hisz tudtam, hogy ez lesz belőle - Fél órája csak Sasuke bűneit ecsetelte a tisztelt bíró úr, de a háborúban szerzett érdemeiről elfeledkezett kitérni. Sasuke nélkül mi sem ülhetnénk itt - válaszolta dacosan.

- Ez így igaz - bólogatott a bíró - Csak ezért nem küldjük bitófára - Naruto teljesen felpaprikázta magát ezen, Kakashinak kellett leállítani.

Kívülről nyugalmat sugároztam, hisz tudtam, hogy nem ölhetnek meg, de a Raikage villámló tekintete semmi jót nem sugallt. Mihamarabb túl akartam esni a büntetésen. Tsunade idegesen tördelte a kezeit, ebben a helyzetben tehetetlen volt.

- Átadom a szót Raikage-samának - a férfi felállt és felhúzta a köpenye ujját.

- Véleményem szerint egy árulóval sem kellene kivételeznünk. Aki egyszer elárulta a számára legfontosabbakat, legyen család, barát vagy haza, az a jövőben ugyanúgy csalódást fog okozni a szeretteinek. Egy áruló vére nem válik vízzé - közölte jeges hangon - Azonban hajlandó vagyok kivételt tenni, ha az áruló ugyanazt kapja, mit én kaptam tőle - meglengette a csonkját.

Igyekeztem hidegvérem megőrizni. Azt akarja, hogy vágjuk le a karomat.

Elégedetten figyelte az arcom rezdüléseit.

- Szemet szemért, fogat fogért. Ez esetben kart karért - élvezte, hogy ő diktálhatott, míg én kénytelen vagyok behódolni az akaratának. Naruto heves tiltakozásba kezdett, de a bíró csendre intette.

- Rendben van - egyeztem bele végül. Minden Kage felkapta a reakciómra a fejét, kivéve a Raikagét, kivel épp szempárbajt vívtunk

- Shintao - kiáltott, és kinyílt mögötte az ajtó.

Belépett rajta a fekete hajú és egy kardot dobott elém. Az őrök lazítottak a bilincseimen.

- A bal karodat - adta utasításba.

A kard markolatára feszültek az ujjaim, melyek csontfehérek voltak az idegességtől. Nem tagadom, egy pillanatra eluralkodott rajtam a félelem. Mi van ha hagynak elvérezni?
Kihúztam a pengét, majd egy nagy levegővel összegyűjtöttem az elhatározásomat és egy gyors suhintással megszabadultam könyöktől lefele a bal alkaromtól.

Az első másodpercben nem éreztem semmit, a meleg folyadékon kívül.

Utána megéreztem vele a fájdalmat. A földre rogytam és a vérem spriccelését próbáltam visszaszorítani, többnyire eredménytelenül. Szánalmas látványt nyújthattam, ahogy a földön fetrengve szenvedek, de tudom, hogy ez a Raikagénak most ez egy örömteli pillanat. Élvezze ki a bosszúját ellenem, többször nem játszhat így velem!

Rikudou utódjaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang