Sakura:
Felébredtem, a látásom még homályos volt. A fertőtlenítő szaga csípte az orromat, hirtelen el sem akartam hinni, hogy egy kórházban lennék. Oldalra biccentettem a fejem, az ablakból a kagék kőarcai meredtek rám.
Itthon vagyok.
Egy halk torokköszörülést követően realizáltam, hogy nem vagyok egyedül a szobában. A másik oldalra hajtottam a fejem és egy személy alakja körvonalazódott ki mellettem.
Fekete haj, fekete szempár.
A szívem nagyot dobbant, de a jókedvem azonnal le is lohadt, amint megszólalt az illető.
- Végre magadhoz tértél, Kedvesem - szólalt meg Shintao. Arcomra kiült a csalódottság, akit vártam volna az úgysem fog eljönni hozzám - Azért ne örülj ennyire látványosan - fedett meg.
Az is megfordult a fejemben, hogy a tervem mégsem járt sikerrel és most a Végtelen Tsukuyomi fogságába estem, ahol ez a szerencsétlen kísért a rémálmomban. Igen, más logikus magyarázat nincs.
- Már annyira vártam, hogy felébredj - közelített felém, hüvelykujjával megtámasztotta az államat. Fel kell oldanom a genjutsut, most! Nem hagyhatom, hogy ez az idióta kihasználja a tehetetlenségem!
- Kai - suttogtam, miközben a kezemmel a kioldás pecsétet formáltam.
Az ajtó valósággal kirobbant Shintao háta mögött, ez pedig megállásra kényszerítette a mozdulatában.
- Mit művelsz te, Sakura-channal?! - ordibált dühösen Naruto, mire a folyosóról egy ápoló csendre intette a szőkét - Elnézést - motyogta felé, majd behúzta maga mögött az ajtót.
- Uzumaki Naruto - Shintao még mindig nem engedte el az állam. Az arcáról eltűntek a derű nyomai és az aurája hideg lett egy pillanatra. Látszott rajta, hogy nem tetszett neki amiért félbeszakította a szerinte idilli pillanatot.
Naruto a vállánál megragadva húzta el tőlem, majd csontropogtató ölelésben részesített.
- Naruto, megfojtasz! - a fájdalom igen is valóságos volt, habár melyik genjutsuban nem az?
- Nyertünk Sakura-chan! Hála a te tervednek! Nélküled nem sikerült volna! - szorított még jobban a legjobb barátom. Alig akartam hinni a fülemnek. Tényleg nyertünk volna? Ugye nem álmodom ezt?
- A többiek hogy vannak? - érdeklődtem barátaim felől, de legfőképpen egy bizonyos személy érdekelt volna.
- Mindenki jól van - közölte hatalmas mosollyal az arcán - Én tegnap ébredtem fel, három napig folyamatosan aludtam - nevette el magát - Bezzeg Teme már két nap után felébredt - zsörtölődött egy keveset.
- Sasuke-kun? - ragadtam meg az alkalmat - Ő is Konohában van? - egyre hevesebben dobogott a szívem míg a válaszára vártam.
- Igen - vakarta meg a tarkóját, de többet nem árult el. Shintao felmordult mögötte.
- Ja, börtönben van - mondta unottan, mire én lefagytam. Naruto villámló tekintettel nézett hátra.
- Ki is lehet ám menni azon az ajtón. A te látogatási időd már véget ért - Naruto sem találja szimpatikusnak a srácot, végre valaki, aki osztotta a véleményemet. Shintao undorral nézett végig Naruton, majd kezét a kilincsre tette.
- Visszatérek még, Kedvesem - dobott egy csókot felém, végül távozott.
- Ki nem állhatom - fancsali képet vágott, miután becsukódott az ajtó, de ezzel nem tudta elterelni a témát. Tudni akartam, hogy miért van Sasuke börtönben miután segített megnyerni a háborút. Igen a múltban követett el hibákat, de azóta megváltozott!
YOU ARE READING
Rikudou utódja
FanfictionA háború véget ért, de a túlélők nem lélegezhetnek fel. A juubi erejét az egykori kagék elzárták és a pecsét pontosan egy év múlva feltörik. Egy évük van, hogy kiképezzék a juubi leendő jinchuurikijét. Haruno Sakura körül egyre bonyolultabbá válik...