-Eveeet bakalım ufaklık kız mı erkek mi
-Bize söylemenizi istemiyoruz ama dışarıda bir arkadaşımız var o öğrenecek sizden
-Parti yapılacak galiba
-Evet.dedik gülerek
-Tamam o zamanDedi doktorumuz Işıl hanım ve ufaklığımıza baktı
-Kalp atışlarını tekrar dinlemek ister misiniz
-Evet lütfenDediğimizde o harika ses odayı doldurmuştu.Aksel saçımdan öpüp elimi tuttu.
-Duyduğum en güzel ses.dedim
-Bir mucize.dedi Aksel
-Bebeğimiz gayet sağlıklı.Cemre hanım sizin tahlil sonuçlarınızda çok iyi.Kısacası siz de bebeğimiz de gayet sağlıklıDediğinde üstümü toparladım.Doktorumuz bir iki öneride bulunduktan sonra biz çıktık Neslihan odaya girdi.Çıktığında gülerek bakıyordu bize.
-Ayy çok heyecanlıyım.dedim
-Ben deDedi Aksel.Arabaya binince Aksel eve sürmeye başladı ben de ellerimi karnımda gezdiriyordum.Çok zayıf olduğum için karnım hemen belli olmuştu.Gereksiz kilo almıyordum çünkü biliyorum ki bu bebeğim için de benim için de sağlıksız.Aksel de her dakika elinde bir şeyle gelip bunu da ye bunu da ye demiyordu çünkü ikimizi de doktorumuz bu konuda bilinçlendirmişti.Eve geldiğimizde Neslihan bizi arka bahçeye götürdü.Bahçeyi görmemle kahkaha atmaya başladim.Harika olmuştu.Tüm sevdiklerimiz gelmisti.Parti yapılacağını elbette biliyordum ama kızlar partinin her detayıyla kendileri ilgilenmişlerdi.
-Ya ama burası çok güzel olmuşDeyip kollarımı açınca kızların hepsi gelip sarıldı.
-Te...teşekkür ederim
Dedim.Gozlerim dolmuş sesim titremişti.
-Neden ağlıyorsun kuzum.dedi Ayda
-Çok duygulandım
-Kıyamam ben sana duygusal karım benimDeyip sarıldı Aksel.Beni susturunca annemlerle Sezen annemlerle Melek teyzemlerle Güler teyzemlerle ve Nihal teyzemle ve Fabien beylede sarıldım.Sonra bizim ekibin erkek tayfasıyla da sarıldım.Bu arada bizim tayfaya ek olarak bir erkek daha vardı.Yalın.Neslihanın sevgilisi.İkisi de birbirlerine o kadar yakışıyorlar ki.Nihal teyze ve Arda da gelmişlerdi.Ayda davetliler olarak sadece Arda ve Nihal teyzeyi sormuştu ben de çağırıp çağırmamakta tereddüt ediyordum ama anlasılan Aydaya gelmek istediklerini söylemişler.Ayda ben düzgünce kırmadan sorarım demişti.Ben gelmelerini istiyordum tabi ki ama Ardanın gözüne de bazı şeyleri fazla sokmak istemiyorum.Ama o benim için ne kadar mutlu olduğunu gözleriyle gösteriyordu bana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIR PAPATYASI | Yarı Texting
General Fiction0541*******:O gökyüzü gözlerin bir gün gözlerime aşkla bakar mı? 0541*******:Seni kendime bağlamam için bana izin verir misin?