Sabah gözlerimi açtığımda yanımda uyuyan Akselle gülümsedim.Yerimden kalktıktan sonra banyoya girip rutin işlerimi hallettim.Dişlerimi fırçalayıp kafamı kaldırdığımda burnumdan akan sıcak sıvıyı hem hissetmiş hem aynada gormüştüm.Burnumu hemen yıkadıktan sonra sildim.Artık korkmaya başlamıştım.İçten içe kötü bir duygu hissediyordum.
Banyodan çıkıp kahvaltı hazırlayınca odaya geri çıktım.
-Aksel,sevgilim uyan hadi
-Kır papatyasıDiyerek bana döndü
-Yine mi benden önce kalktın
-Hıhı
-Ama ben kalkıp kahvaltı hazırlayacaktım
-Erkenden uyanınca alarmını kapattım ben de
-Yorma kendini güzelimDiyerek dikleşti ve saçımı geriye itip alnımdan öptü.
-Ben iyiyim.Hadi kalk kahvaltımızı yapalım
-Tamamdır geliyorumDediğinde ayaklanıp aşağıya indim.Çayları doldurup masaya geçtiğimde Aksel de geldi.Berbaer kahvaltı yaptık ardından giyinmek için odamıza çıktık.Saçlarıma düz fön çektikten sonra dolabıma ilerleyip bakındım.Eteğimle kazağımı alıp giydim ve ne kadar takı bulduysam takmaya başladım.Sade bir makyaj yapıp çantamı omzuma astım.
-Ben hazırım.dedim
-Vay vay vay hatun bu ne güzellik
-Teşekkür ederim
-Yine giymişsin şu ayakkabıları
-Sevgilim korkma.Hem bak daha kalın ve kısa topuk giyiyorum
-Olabilir ama düşersin size bir şey olur diye korkuyorum
-KorkmaDeyip yanağından öptüm.
-Hadi gidelim
Dediğinde kafamla onu onaylayıp indim.Arabalarımızın anahtarını alıp birbirimize sarılıp her zamanki gibi vedalaştık ve arabalarımıza bindik...
Toplanti bitmişti.Müşteriler gidince
-Ben çıkıyorum bugün daha gelmem
-Tabi Cemre hanım
-Ha Yüsra toplantıda olan aramızda kalırsa Aksel duymazsa sevinirim
-Tabiki ama iyisiniz değil mi
-Umarım hastaneye gideceğim.Aksel sorarsa dışarıda bir görüşmesi vardı Nil hanımla de
-Peki efendimDeyip gülümsedim hemen eşyalarımı alarak odadan ayrıldım.Toplantı ortasında bir kez daha burnum kanamıştı.Aynı günde ilk defa ikinci kez kanıyordu.Umarım burnumda falan bir sorun vardır sadece.
Odama girip çantamı ve masamın üzerindeki araba anahtarımı alarak hızla aşağıya indim ve arabama binip hastaneye sürmeye başladım.Eğer oğlumda bir sorun varsa ve ben ihmalkar davrandığım için ona bir şey olursa veya olmuşsa kendimi asla affetmezdim.
Hastaneye gelince arabayı otoparka park ettim hızla içeriye ilerlerken adımın seslenilmesiyle durdum ve etrafıma baktım.Bana doğru gelen Ardayı görünce onu beklemeye başladım.
-Naber.dedi
-İyi sen
-İyi.Seni burada görmeyi beklemiyordum.Bir problem yoktur umarım
-Bende öyle umuyorum
-Anlamadım
-Arda...
-Söyle Cemre
-Korkuyorum...Ters giden bir şeyler var
-Bebekle mi ilgili
-Bilmiyorum
-Gel benimle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIR PAPATYASI | Yarı Texting
Ficción General0541*******:O gökyüzü gözlerin bir gün gözlerime aşkla bakar mı? 0541*******:Seni kendime bağlamam için bana izin verir misin?