26.BÖLÜM

117 5 3
                                    

Bugün günlerden cuma.Okuldan çıkar çıkmaz babam hepimizi almaya gelmişti.Eve gelince üzerlerimizi değiştirip aşağıya inmiştik.Kadro tamamlanıncaysa arabalara dağılmıştık.Trafiksiz Ağvaya gitmek bir buçuk saat fakat bugünün cuma olduğunu ve okul + iş çıkışına yakalandığımız için 4 de yola çıkmış olsak bile 7 de otele ancak gelebilmiştik.

Ebeveynler ayrı odalarda kalıyordu Güler teyzemler hariç.Tunanın bir kız kardeşi var Almila.8 yaşında olduğu için Güler teyzemlerle kalacak.Bizde oda dağılımı ise ben Buse tabiki.Baran,Aksel ve Tuna ise beraber kalıyorlardı.

-Babam aradı yemeğe geçiyorlarmış siz de gelin artık diyorlar.dedi Buse
-Tamam saçımı kurutayım

Deyip banyoya geçtim.Saçımı kuruturken aynaya bakıyordum bir yandan da.Göz altlarım biraz morarmış ve gözlerim hafif şiş di.Salıdan beri yani soyunma odasındaki konuşmadan sonra Ardayla hiç konuşmadık.Bir kaç kere konuşmak için hamlede bulundu ama ben kaçtım.Çünkü korkuyorum beni bırakmasından.O gün ne kadar rest çeksemde Arda dan ayrılmak istemiyorum Akselle de aramın bozulmasını istemiyorum ve çok yorulmuştum.Bu hafta okulda maçlar vardı yine.Erkek voleybol kız futbol erkek basketbol ve erkek futbol.Baranları maçı çarşamba günü okul çıkışındaydı ve Baranlar kazanmıştı.Ardaların maçı dündü ona söz vermiştim maça geleceğim diye küsmeden önce.Fakat ne olursa olsun sözümü tutardım.Tuttum ve o maça gittim.Ama beni görmedi.Görmesini de istemiyordum zaten.Eğer görseydi konsantrasyonu bozulabilirdi ve bunu istemiyorum.Ne de olsa takım kaptanı yönetmesi gereken önemli bir maç vardı.Ama o bilmese bile orada olduğumu bizimkiler biliyordu.Maçta ilk yarı boyunca her sayı yaptığında gözleri beni arada tribünde ama bulamadı.İkinci yarıda o kadar sinirliydi ki hırsı da arttı ve sadece maça odaklandı bir yandan işe de yaramıştı ve büyük bir farkla aldılar maçı.

Bugünse yine hiç konuşmadık göz göze bile gelmedik.Birbirimize günaydın bile demiyorduk.Ama dün maçtan sonra tebrik ederim yazıp mesaj atmıştım odunun tek mesajıysa sağol. Olmuştu.Ne kadar sinirlensemde orada olmadığımı sandığı için öyle yazdığıni biliyordum.

Saçlarımı kurutunca bir kaç kere başımı öne arkaya savurarak saçlarıma hacim kazandırdım ardından aynanın üzerindeki fondötene elim gitti o anda Ardanın sesi kulaklarıma doldu.

Şu lanet şeyi sürmeyi kes de o güzel çillerini göreyim artık gökyüzü gözlüm

Demişti gezideyken.Vazgeçtim sürmedim sadece rimeli alıp sürdüm bir de değişiklik olsun diye kalem sürdüm.siyah göz kalemi mavi gözlerimi iyice belli etmişti.Küpelerimi takıp odaya girdim ve spor ayakkabılarımı giydim

Küpelerimi takıp odaya girdim ve spor ayakkabılarımı giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Çok yakışmış eşofman takımın.dedi Buse
-Teşekkür ederim ırıspım.Seninde pantolon bluz on numara

Deyip baş parmağımı kaldırdım.

-Üzerine bir şey alacak mısın.dedi Buse
-Deri ceketimi alacağım belki biraz dışarıda otururuz
-Umarım hasta olmazsın göbeği açık sweatshirtle
-Orada şömine varmış gerek kalmaz olmadı üzerimi değiştiririm gelip

KIR PAPATYASI | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin