8 sene sonra (Fransa Cannes)
Sabah alarmımla uyandım.Kalkıp banyodaki rutin işlerimi hallettim ve yatağımı toparladım.Giyinme odama girip spor kıyafetlerimi giydim.Ayakkabılarımı bağlayıp aynaya baktım
Saçlarımı at kuyruğu yapıp telefonumla kulaklığımı kapıp aşağıya indim.Evden çıkıp şifreyle kapıyı kilitledim yakındaki ormana ilerledim.Ormanda çok güzel koşu,yürüyüş,bisiklet parkurları vardı.Kulaklığımı takıp koşmaya başladım.6 sene olmuştu Fransa ya geleli.Evden ayrılışımın üzerinden 10 okul bitince geri dönüp kovulmamın üzerindense 8 sene geçmişti.Evden ayrı ilk 4 senemi İngilterede geçirdim.Üniversite bitip Türkiyeden dönünce şirketlerden birinin teklifini kabul edip 2 sene İngilteredeki şirkette çalıştım.
Ardından çalıştığım şirkette yaptığım işler bitirdiğim projeler sayesinde terfi alıp Fransaya geldim.İlk başta 2 sene kadar şirketin Paristeki şubesinde çalıştım.Ardından 3 sene Marsilyada ki son 1 senedirse Cannes daki şubede çalışıyorum.Ama çalıştığım şirket Fransanın en iyi şirketi olduğu için genelde Fransadaki her şubesinde 3-4 ay çalışmışlığım vardır.Çünkü 4 sene önce şirketin baş iç mimarı seçildim.Bu yüzden şirketin hangi ülkede yapılacak olursa olsun önemli,büyük her projenin çizimleri bulunduğu yerden ondaydan geçip sonra benim masama geliyor.Benden de onay alınırsa yapıma başlanıyor
Projelerin önemine büyüklüğüne göre yapım aşamalarında denetlemem isteniyor bazen.Çizdiğim projelerin haddi hesabı yok ve Fransada çok ciddi bir ün kazandım.Hatta olay Fransadan çıkıp Türkiyeye kadar bile gitti.Bunun nedeni tabikide Türk bir gencin Fransada çok ciddi bir başarı sağlaması.İngilterede okuduğum için ve bu şirketin ilk İngiltere kolunda çalıştığım için orada da çok ciddi bir üne sahibim.Şirket oldukça köklü.Fransa kökenli bir şirket ama İngilterede iki,İtalyada üç,Almanyada ve Türkiyede birer şubeleri daha var.Tek gitmediğim ülke Türkiye.Şubesi İstanbulda ve İstanbula gitmek en son isteyeceğim şey.Şirketimse bulunduğum pozisyondan dolayı bunu anlayışla karşılıyor fakat yine de Türkiyede yapılacak olan önemli projeler de masama geliyor.
8 senedir hayatım iş mi anlatacak başka bir şeyim yok mu diye mi düşünüyorsunuz.Eğer öyleyse cevabım evet.İşimden başka kendimle ilgili anlatabileceğim hiçbir şey yok.Çünkü ben kendimi işimle evli gibi görüyorum.Hayatımda öncelik sıramda her ne kadar silselerde ilk ailem sonra arkadaşlarım ve sonra işim var.Bu durumdan da memnunum.Hayatımı çok iyi şartlarda yaşıyorum.Emeklerimin karşılığını fazlasıyla alıyorum ve en önemlisi de sevdiğim mesleği yapıyorum.Bundan daha güzel ne olabilir ki.
İlişki,aşk meşk evlilik işleri artık bana oldukça uzak bu durumdan şikayetçi de değilim.Başımı ağrıtan bir şey yok.Şimdi yaşıtlarıma bakıyorum da yalnız yaşamak gerçekten guzel.Eve her gece belli bir saatte gelme zorunluluğum yok.Bu akşam ne yapsam diye saatlerce düşünme zorunluluğum yok.İstediğim akşam istediğimi yapıp yiyorum istemezsem dışarıdan söylüyorum veya eve gelmeden yiyorum.Birini mutlu etme zorunluluğum yok.Geleceğinden,hayatından sorumlu olduğum bir çocuğum yok.İşten sonra kafam eserse arkadaşlarımla bir kahve içmeye veya eğlenmeye gidiyorum.Aklıma estiğinde kalkıp bir haftasonu istediğim yerde güzelce tatilimi yapıyorum.Daha ne isteyeyim ki.Bunlar beni mutlu ediyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIR PAPATYASI | Yarı Texting
Ficción General0541*******:O gökyüzü gözlerin bir gün gözlerime aşkla bakar mı? 0541*******:Seni kendime bağlamam için bana izin verir misin?