Kamerayı koltuğun karşısına yerleştirdim ve kayda başlayıp koltuğa oturdum.
-Güzel oğlum benim.Annesinin küçük prensi.Dün babanla ismine karar verdik anneciğim.Barın.Güç anlamında.Çok güçlü ol oğlum olur mu anneciğim.Annen yanında olamayacak diye sakın üzülme ben hep senin kalbinde olacağım.Beni hissetmek istediğin her an elini kalbinin üstüne koy.Çünkü ben orada sen benimkinde olacaksın.Barın'ım ben olamasamda baban hep yanında olacak.Düştüğünde elinde tutup o kaldıracak seni.Hiçbir şeyi eksik etmeyeceğini biliyorum.Sen onun için her şeyden üstün olacaksın.Ne karar verirsen ver ne yaparsan yap baban her daim arkanda olacak bebeğim.Sana bir sürü video çektim ki eksikliğimi hissetme beni benden tanı diye.Sana babanla yaşadıklarımızı anlattım,kendi yaşadıklarımı anlattım,ilk okul günün için,mezuniyetin için,evlendiğin gün için videolar çektim.Hiçbir zaman yokluğumu hissetmeyeceksin bebeğim.Annen seni göremese de çok seviyor bunu asla unutma prensim.
Dedim ve yerimden kalkıp videoyu kapattım.Gözyaşlarımı sildim.Videoyu cdye aktardıktan sonra karnımı tutarak diğer elimle de koltuktan destek alarak kalktım.
33 haftalık olmuştu bebeğim.Zamanım gittikçe azalıyordu.5 hafta önce öğrendiğim şey hayatımı karartacak türdendi.Ve o günden beri sevdiklerimle vakit geçiriyorum sadece.Her boşluğumu Aksele ayırıyorum.O işteyken annemin yanına babamın yanına gidiyorum.Yeğenlerimle zaman geçiriyorum.Arkadaşlarımla buluşuyorum.Tabi vücudum izin verdikçe.Sürekli bir uyku halindeyim.Bu 5 haftada ayrıca bebeğime bir sürü video çekip ona hediyeler aldım.25 yaşına kadar her doğum günü için.Evlendiğinde Akselin ona vermesi için bile bir hediye aldım.Çocuğu olduğunda da verebilecek bir hediyem var.Ben veremeyeceğim belki ama oğlum onu benim aldığımı bilecek.Onu ne kadar sevdiğimi hissedecek.Hepsini bir yere sakladım.Arda yerlerini biliyor.Aksele hepsini verecek benden sonra.
Odaya girince elimdeki cdyi komodinimin çekmecesine koydum ve giyinme odasına geçtim.Üstümü giyinince evden çıkıp hastaneye gitmek için taksiye bindim.
Aksel den devam
Şirketten eve erken gidecektim bugün.Cemremle biraz vakit geçirmek istiyorum.Onu alıp haftasonu için bir yerlere kaçırmayı planlıyorum ama bu onun enerjisine bağlı.Şu sıralar oğlumuz karımı gerçekten çok yoruyor.Arabayı park edince kapıya ilerleyip anahtarla açtım.Ev sessizdi muhtemelen uyumuştu yine benim güzel karım.Cemreyi bulmak için etrafa bakınmaya başladım ama hiçbir yerde yoktu.Belli ki yine kızlarla buluşmaya gitmiş.Bende o gelene kadar güzel bir yemek hazırlayayım.Şarjı bitmek üzere olan telefonuma şarja takıp tableti aramaya başladım.Cemrenin komodinin çekmecesini açtığımda tableti buldum.Elime aldığımda çekmeceyi tam kapatacakken bir cd gördüm üstünde Barın'ıma yazıyordu.Cd yi alıp aşağıya indim ve bilgisayara taktım.
--Güzel oğlum benim.Annesinin küçük prensi.Dün babanla ismine karar verdik anneciğim.Barın.Güç anlamında.Çok güçlü ol oğlum olur mu anneciğim.Annen yanında olamayacak diye sakın üzülme ben hep senin kalbinde olacağım
Dediğinde Cemre telefonum çalmaya başladı.Videoyu durdurdum.
-Nediyorsun sen kızım ya
Deyip sıkıntıyla ayaklanıp telefonuma ilerledim.Arayan eski şirketten arkadaşım Turandı.
-Efendim kardeşim
-Nerdesin lan göremedim seni
-Anlamadım
-Hastaneye geldik bizim ufaklığın kontrolü vardı.Cemreyi kafeteryada gördüm.Yanında senin şu doktor arkadaşın var sana bakınıyorum ama göremedim
-Cemre hastanede mi.diye mırıldandım
-Ne dedin kardeşim
-Ben hastanede değilim Turanım.Cemrenin kontrolü vardı ben seni sonra arayayım mı müsait değilim
-Tamamdır kardesim görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIR PAPATYASI | Yarı Texting
Tiểu Thuyết Chung0541*******:O gökyüzü gözlerin bir gün gözlerime aşkla bakar mı? 0541*******:Seni kendime bağlamam için bana izin verir misin?