episode 6

2.2K 240 282
                                    

Bazılarınız/hatta çoğunuz,hikayedeki kişilerin olayları fazla abarttığını düşünmüşsünüz.Ancak yanılıyorsunuz.Jungkook ile Lisa'nın yıllardır arkadaşlık bağları var.Lisa,Jungkook'a hiçbir zaman o şekilde davranmadığı için de Jungkook buna bozuldu.Ettiği küfürlere darıldı.Evet,işler sarpa sardı.Yazmaya başlıyorum.Yorumları da bekliyorum^^

''Tamam Lisa,kendini harap ettin ağlama artık.''

Ağlamayı kesemiyordum.Günlerdir benimle konuşmuyordu,Rosé ile geziyordu.Benim durduğum çevre de bile durmuyordu,hemen uzaklaşıyordu.Tek bir kere bile bana bakmıyordu.Ben bu kadar kötü birşey yaptığımı bilmiyordum,onun bu kadar kırılacağını bilsem asla yapmazdım.

Jennie koluma dokunmaya devam etti. ''Ağlama diyorum,değmez.O seni kaybettiği için ağlasın,sen onun için değil.''

''Demesi kolay Jen,yıllardır arkadaşım ancak hiç böyle yapmamıştı.Gururuma yediremiyorum.Sırf kıskanayım,ders alayım diye Rosé ile kol kola,göz göze.''

Jennie gözlerini kıstı ve saçlarını geriye attı. ''Sen..'' diye başladı cümleye.Devam etmesini istermişcesine ona doğru baktım.

''..Rosé,ile ilgileniyor diye mi yapıyorsun bunları?Bana mı öyle geliyor?'' dedi birşeyler anlamak istermişcesine.

Dudaklarımı araladım.İnkar ettim. ''Jennie saçmalama istersen ha?En yakın arkadaşım sırf ben kıskanayım diye başkası ile konuşup,geziyor.Kıskanmak değil gerçekten,kırıldım.''

''Arkadaşını başkası ile görünce bozuldun yani?''

Ofladım ve göz yaşlarımı sildim.Çardakta ağlıyordum,biri gelse açıklama yapmak zorunda kalırdım.Bu yüzden ağlamamaya çalıştım.

''Jennie,herşeyin altında birşey arama lütfen.''

''Peki,peki.Gel biraz alışverişe çıkalım.Kafa dağıtırız.'' Hayır,anlamında kafamı salladım. ''Hiç halim yok,Jisoo ile git.''

''Ama ben senin gelmeni istiyorum,ayrıca Jisoo Yorim Teyze'nin odasını siliyor.''

Şaşkınca ona baktım. ''Bu kadın cidden deli.''

''Evet.''

Jennie'ye sırıtarak baktım.Gözlerini pörtletti. ''Az önce ağlıyordun,şimdi neden pişmiş kelle gibi sırıtıyorsun?''

''Bence sen Tae ile gidersin ya...''

Jennie kaşlarını çatıp bana sakin ama öldürücü bakışlarını gönderirken omuz silktim. ''Ne var ya?Arkadaşın değil mi gitsene onunla.''

''Kıçımın arkadaşı.'' dediğinde kıkırdadım. ''Ya ben ciddiyim,neden çocuğa öyle davranıyorsun?Sana birşey yapmadı ki.''

''Yapmasın,sinir oluyorum.Hatta nefret ediyorum,varlığı bile beni rahatsız ediyor.''

''Abartma Jennie,Taehyung sanki çok kötü biri.Neden sinir oluyorsun anlamıyorum.''

Jennie bacak bacak üstüne atıp başka tarafa baktı. ''Boşver Lisa,ayrıca konu Jungkook iken hangi ara Taehyung'a geldi?'' dedi bana doğru bakıp.

Omuz silktim. ''Bilemem.''

''Lisa,sen ne demeye çalışıyorsun ya?''

''Hiçbir şey Jennie.'' dedim.O ise gözlerini kıstı. ''Ne ima ediyorsun?''

''Şuan sırası değil,bizimkiler geliyor.'' dediğimde apartmanın girişine doğru baktı.Namjoon elinde cips ile buraya geldi.Arkasından Jimin,onun arkasından Hoseok,onunda arkasından Taehyung gelmişti.

More than a friend | liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin