episode 3

2.9K 279 354
                                    

''Biliyor musun,çok can sıkıcı olmaya başladın sen.'' Anlık söylediğim şey ile çardakta yanımda oturan Jungkook'a bir bakış atmıştım.Kafasını olumlu anlamda salladı.

''Ya öyle mi hanımefendi?'' Evet anlamında kafamı salladım.Gözüm apartmanın kapısına takıldığında Jisoo Unnie oflayarak apartmanın çardağına,yanın bizim yanımıza geliyordu.Nefes nefese karşıma oturduğunda kaşlarımı çattım ve ona doğru baktım.

''Ne oldu Unnie?Yoksa köpekler mi kovaladı?'' Kıkırdadığım da göz devirdi. ''Evet,birkaç köpek demeyelim de bir kaç adet dingil.''

Jungkook yüzünü buruşturdu. ''Ne?Ben hiçbir şey anlamadım.'' 

''Senin anlaman olanaksız zaten.'' Jungkook gözlerini yüzümde gezdirdiğinde Jisoo bizi izliyordu. ''Kaç numaralı bakışın bu?'' 

Sırıttı. ''Sen anlamazsın.'' Onu kendimden uzaklaştırınca Jisoo Unnie kıkırdadı. ''Sizi böyle sabaha kadar izlesem gıkım çıkmaz.''

''Park Jimin!'' Apartmandan Yorim teyzenin sesini işittiğimiz de kaşlarımızı çattık.Ah salak Jimin,kim bilir yine ne yaptı?

Bir kaç saniye sonra Jimin koşarak apartmandan çıktığında arkasından elinde terlik olan Yorim teyze,onu kovalamaya başladı.

''Canımı bağışla gülüm nolurr.'' diye çığlık attığında Jimin,Yorim teyze öfkeyle terlikle kovalamaya devam etti.

''Neler oluyor yahu?'' dediğim an Jimin bana doğru baktı ve ardından çardağın arka kısmına geçti ve arkama saklandı. ''Lalisa,kurbanın olayım kurtar beni.''

Yorim Teyze önüme sinirle geçti. ''Lalisa,çekil bakayım şurdan şu salağın kafasına bir tane geçireyim.'' 

Jungkook homurdandı. ''Ehhm neler oluyor aşkım?'' dedi cilveli bir ses tonu ile Yorim Teyze'ye.Hep böyle konuşurlardı,Yorim Teyze ile şakacıktan birbirlerine aşkım diyorlardı.

''Bebeğim şu cep cücesi varya,gitmiş de apartmanın içine işemiş.Ben sabahtan beri oraları yıkıyorum lan!''

Gözlerimizi pörtlettiğimiz de Jimin'e doğru baktık. ''Çüş Jimin,çüş yani.'' diye homurdandı Jisoo Unnie.

Jimin arkama daha çok saklandı. ''Jisoo,sus kız sus!'' Ardından Jennie pijamaları ile apartmandan çıkınca çığırdı. ''Bu gürültününün kaynağının Jimin olduğunu söylemeyin lütfen.'' diyerek sağa sola sallanarak yanımıza oturdu. 

''Maalesef,Jimin yüzünden.'' 

Jennie gözlerini ufaladı. ''Yine ne yapmış?'' Jungkook'a doğru baktı. ''Apartmana işemiş.'' Jennie gözlerini sonuna kadar açtığında en sonunda bir kahkaha patlattı.

''Ş-şaka yapıyorsunuz.'' dedi ve gülmeye devam etti.Yorim Teyze Jimin'in ensesinden yakaladı. ''Şimdi nereye kaçıcan lan ha?''

Jimin'in kulağından yakaladığında Jimin bağırmaya başladı. ''Aaah Yorim Sultanım nolur bırak,aah.''

''Sus,sus!Sen oraya işemeden önce düşünecektin onu.''

Hoseok ve Suga Oppa apartmandan çıkarken bana doğru baktılar. 'Sus,söyleme.' anlamında hareketler yaptıklarından göz kırptım.Yorim Teyze'den gizlice dışarı çıktıklarında,Yorim Teyze her zaman onlara kızardı.Bu sefer gizlice gidiyorlardı,kesin kız tavlamaya gidiyorlar.Pislikler..

Onlar kapıdan yavaşça çıktıklarında Jungkook oraya doğru baktı.Anlamasın diye onu kendime döndürdüm.Jungkook her zaman bizi ispiyonlamayı çok severdi,Yorim'ine kıyamazdı.

Jungkook oraya doğru bakacakken yanaklarından tuttum ve kendime döndürdüm.Şaşkınca bana baktığında şirince gülümsedim.

''Ne oluyor?'' dediğinde yanaklarını sıktım. ''Yanakların tam sıkılmalık duruyordu,bende dayanamadım.''

More than a friend | liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin