נסעתי הביתה אחרי היום העמוס בטירוף רגשית הזה ואור הקטן ישן וראיתי את אמא שלי מבשלת.
"אמא" אמרתי והיא חיבקה אותי.
"קטנטונת שלי, בואי שימי אותו בחדר" אמרה ונאנחתי אותו בחדר ועל הדרך התקלחתי ושמתי בגד ים סטרפלס אדומה ומעל חליפה תואמת של חולצת בטן וחצאית בצבע תואם.
"בואי תשבי שמעתי כבר ממיה על המסיבה שהיא רוצה שתבואי" אמרה אמי.
"כן באמת שאם זה לא היה בשביל מיה לא הייתי הולכת, אבל אני חייבת לה כל כך על כל מה שהיא עשתה בשבילי" אמרתי ושתיתי שוקו, אני ילדה בלב אנשים אני בת 22.
"את נראית עצובה מה קרה יפה שלי?" שאלה אמי.
"סתם, אני לא רוצה להדאיג אותך" אמרתי.
"בטח ארי תשפכי יאללה" אמרה אמי.
"אמא, אני הייתי אצל רועי" אמרתי והיא עמדה.
"למה אחרי כל מה שהוא עשה לך?" שאלה אמי.
"אני יודעת, אבל כבר עברתי הלאה כי הילד שלי חזר אליי לא נפגשנו ראיתי את חן ואייל וסיפרתי להם שאני מתחתנת" אמרתי.
"קטנה שלי" אמרה אמי וישבה לידי.
"ואז ראיתי שרועי לא הצליח להתקדם הלאה בגלל שלא סלחתי לו על מה שקרה ואני כזאת טיפשה כי לא הצלחתי לשכוח מהשנאה שלי, והוא אוהב אותי ואת אור ואני לא יודעת מה לעשות אני אוהבת את מייק אבל אני לא יכולה להיפטר מרגשות האשמה האלה וזה אוכל לי את הלב באמת" אמרתי.
"ארי, את רוצה לחזור אליו?" שאלה אמי.
"אני לא יודעת" אמרתי בכנות.
"תראי אני יודעת שמייקל אוהב אותך וגם את אוהבת אותו, הוא עזר לך ברגע שהכי היית זקוקה לו והוא היה שם לצידך לאורך כל הדרך בובה, אבל לפעמים כן הרגשתי בתור צופה מהצד שאת עושה את זה כדי להודות לו על מה שהוא עשה בשבילך שאת מרגישה מחוייבות אליו יותר משרת אוהבת אותו, אני יודעת שאת מאושרת איתן וזאת הסיבה שהסכמתי לכם להתחתן כי אני יודעת שהוא באמת אוהב אותך ואת אותו אבל אם את לא בטוחה אנחנו רק נחזור על ההיסטוריה של מה שקרה איתך ועם רועי הרי זה לא היה צפוי שתתאהבו ככה משום מקום" אמרה אמי.
"נכון" אמרתי והיה צפירה של רכב והבנתי שזאת מיה.
"טוב אמא תאחלי לי הצלחה" אמרתי ונשקתי ללחיה.
"בהצלחה אהובה אני אהיה כאן עם אור" אמרה אמי ונכנסתי לרכב של מיה.
"מתי זאת היפיופה הזאת" אמרה מיה.
"די את מביכה אותי אם כבר תראו אותך מי שמדברת" אמרתי.
"אף אחד לא יזהה אותך שחימצנת בלונד באופן מפתיע את נראת יותר טוב יכלבה" אמרה מיה וצחקתי.
"יאללה נלך למסיבת רווקות שלך בוילה והבריכה" אמרתי.
"כן אבל זה שלי ושל זאק שתהיי בעיניין שהוא שם" אמרה.
"כן אני יודעת, נזוז?" אמרתי.
"יאללה מסיבה" אמרה מיה וצחקתי והתחלנו לנסוע והרגשתי את הלחץ אמאלה והגענו לשם וראינו את כל חברי הילדות מהבית ספר את אלינור, מאיה, גל, ירדן, ירין וואי איזה יופי היה לראות אותן.
"בנות" אמרה ירין וחיבקה אותנו.
"אומייגאד כמה זמן לא ראינו אותך גברת איזה יפיופה מה זה" אמרה ירדן וסובבה אותי.
"היי זאת המסיבה שלי!" אמרה מיה וצחקנו.
"בנות" אמר זאק וכל אחת מהבנות רצה לבן זוג שלה כאילו מה נשמע עם זה ואז רועי נכנס ופשוט רציתי להתחבא או להסתתר או לקבור את עצמי.
YOU ARE READING
To Be A Princess
Romanceהיא בחורה ענייה שגרה בכפר קטן עם אמה והיא המפרנסת היחידה בביתה, ולמרות הקשיים הכלכליים היא הילדה הכי חכמה בבית ספרה והיא אחת המקובלות בבית ספרה, מעמדה הכלכלי לא משפיע על חיי החברה שלה. הוא בחור עשיר, אביו נמצא בדרגה הגבוהה ביותר במשטרה, ולמרות העושר...