נ.מ אריאל:
נראה שהכל מסתדר בחיים עכשיו נכון לחודש הזה כן? יש לקנטצ'יק שלי יון הולדת עוד שלושה ימים ולא אירגנתי כלום אני לא יודעת מה עושים, מיה אמורה ללדת עוד מעט וגם רועי נסע לנסיעת עסקים, הוא עורך דין אבל שלחו אותו לכל מיני חקירות ודברים שאני לא מבינה, אבל אני מתגעגעת אליו רצח אוף.
"אמא מתי אבא חוזר?" אמר אור.
"אין לי מושג ריי" אמרתי לו בניק ניים שנתתי לו.
"אוף אני מתגעגע אליו" אמר אור וחיבקתי אותו.
"גם אני אבל אל תדאג מאמי הוא יהיה ביום הולדת שלך" אמרתי לו ונישקתי לראשו.
"אני יודע" אמר לי בחיוך לפני שהכנסתי אותו לגן.
"טוב נלך לבקר את מיה" אמרתי לעצמי היא כבר בחודש התשיעי אז היא אמורה ללדת בכל רגע ונסעתי אליה ונכנסתי לבית שלהם וראיתי אותם עושים פילאטיס.
"מה את עושה?" אמרתי.
"פילאטיס ללידה קלה יותר, אני מפחדת" אמרה מיה וחייכתי אליה.
"אל תדאגי את תהיי בסדר" אמרתי.
"זה מה שאני אומר לה" אמר זאק וחייכתי אליהם.
"נו מה את עושה לנסיך הקטן?" אמרה מיה.
"הוא נורא אוהב את החוף אז אני אעשה לו יום הולדת בחוף" אמרתי ומיה חיבקה אותי.
"היי מה יש לך?" שאלתי.
"סתם הרגשתי דחף לחבק אותך חזק חזק" אמרה והמשיכה לחבק אותי.
"למה? אני בסדר" אמרתי.
"סתם חשבתי על מה שעברתי בשנים האחרונות אחותי עברת בחמש שנים דברים שיש נשים שיכולות לחיות חיים שלמים ולא לחוות את מה שחווית וזה משהו שהוא לא יאמן" אמרה מיה.
"נכון, עברתי דרך לא פשוטה להגיע לאן שאני היום, ואפשר להגיד שהכרתי את הנסיך שלי ממש כמו סיפור סינדרלה, הוא הגיע לבית הספר בטקס הפתיחה כמו כדור תותח שפיצץ את כל מה שהיה מסביבו וגם את החומות שבניתי לעצמי, ושעזבתי אחרי שקיבלתי את אור בחזרה הוא הפך שמיים וארץ כדי למצוא אותי ממש כמו הנסיך שמחפש אחר סינדרלה אחרי שהיא עוזבת אותו ומשאירה בטעות את הנעל זכוכית שלה מאחור, ואחרי שהם נפגשו בשנית הם התחתנו חייו ביחד לנצח נצחים עד שהמוות לא יוכל להפריד בינהם ואם כמה שזה קיטשי זה מה שאני מרגישה עכשיו ששום דבר לא יכול להפריד ביננו, אוף אני מתגעגעת אליו" אמרתי ומיה התחילה לבכות.
"מה יש לך" אמרתי.
"זה מרגש אותי תמיד רצית להיות נסיכה מאז שהיינו קטנות ודיברנו על זה שיום אחד יגיע הנסיך על הסוס הלבן וייקח אותנו איתו למקום מלא טוב ואני מרגישה שזה קרה" אמרה מיה.
"כן זה ממש מרגיש ככה, כמו להיות נסיכה" אמרתי.
"אז מתי החתונה המיוחלת שלכם? הפעם באמת חתונה מאהבה" אמרה מיה.
"לא דיברנו על זה, אבל בקרוב מאוד אני מקווה" אמרתי.
"בעזרת השם" אמרה מיה.
"את האמת יש לי סוד להתוודות בפניך" אמרתי.
"מה?" שאלה הוצאתי מהכיס שלו תוצאות אולטרה סאונד.
"אני בהיריון" אמרתי לה והיא התחילה לצרוח.
"אומייגאד אחותי אני בהלם מזל טוב אעאעאעאעא" אמרה מיה וקפצה עליי.
"כן אור רצה ליום הולדת שאני ורועי נתחתן וזה לא יקרה אז לפחות יהיה לו אח" אמרתי והיא צחקה וחיבקה אותי חזק.
"על מה השמחה? תשתפו אותי" אמר זאק שהכין אוכל.
"זה סוד טיפש, לא נספר לך עכשיו" אמרתי.
"על סוד שאת מספרת למיה את צריכה לספר לי" אמר זאק.
"מי החליט?" אמרתי.
"אז אני לא אספר לך את הסוד שלי עם רועי" אמר זאק.
"מה איזה?" שאלתי ומיה החטיפה לו.
"אל תקשיבי לו הוא מדבר שטויות" אמרה מיה.
"טוב אני צריכה ללכת לאמא אנחנו עושות קניות ליום הולדת של אור כדי שתהיו מוכנים!" אמרתי.
"אני לא אפספס את היום הולדת של ילד הסנדקאות שלי" אמרה מיה.
"גם אני" אמר וחייכתי אליהם, הם פשוט הכי נדירים שיש וחיבקתי אותם.
"אני באמת ברת מזל בורכתי בחברים לכל החיים" אמרתי ומיה התחילה לבכות.
"את לא מבינה שאני הורמונלית עם ילדה?" אמרה מיה וחייכתי והלכתי לבית של אמא שלי וראיתי את המשפחה של אבא שלי.
"ארי כאן" אמרה סבתא שלי וחיבקה אותי.
"סבתא, כולם מה אתם עושים כאן?" שאלתי.
"באנו ליום הולדת של הנכד שלנו, הקטן הזה והבאנו לו מלא מלא מתנות" אמרה.
"הבנתי טוב אור יהיה שמח" אמרתי.
"ארי בואי איתי" אמרה אמי ונכנסתי לחדר שלה.
"מה קרה אמא?" שאלתי.
"כולם רציתי להביא לך מתנה" אמרה אמא והוציאה מתוך שקית מנויילנת יפה שמלה לבנה , בצבע תכלת בהירה ממש יפהפייה.
"וואווו היא כזאת יפה" אמרתי.
"כן זאת השמלה שאמא שלי נתנה לי אז אני רוצה לתת אותה לך שתלבשי ביום הולדת של אור, זה יום הולדת ראשון שכל המשפחה חוגגת לו ביחד וזה אירוע מיוחד" אמרה אמי וחיבקתי אותה.
"תודה אמא אני אוהבת אותה ממש, אבל היא לא יותר מדי בשביל אירוע?" שאלתי.
"לא היא מתאימה בול, כל האמהות של החברים שלו בגן גם יהיו שם הזמנו את כולם, אז את צריכה להיראות בהתאם" אמרה אמי וצחקתי.
"אני אוהבת אותך אמא" אמרתי והיא צחקה.
"גם אני ילדה שלי" אמרה אמי וחייכתי אליה.
"אמא אני צריכה לספר לך משהו, אבל תשמרי על זה בסוד בסדר?" אמרתי.
"בטח" אמרה אמי והראתי לה את התוצאות של האולטרה סאונד כמו מיה.
"וואווו קטנה שלי בשעה טובה, לאור יהיה אח או אחות" אמרה אמי.
"כן, האמת אני לחוצה אמא, רועי לא כאן ואני מרגישה שאני צריכה לפרוק את זה בפני מישהו" אמרתי.
"מה?" שאלה אמי.
"אני פוחדת" אמרתי.
"ממה?" שאלה אותי.
"פעם קודמת ההיריון שלי הסתיים לא טוב" אמרתי.
"הפעם אני בטוחה שזה יהיה אחרת, יפה שלי אין לך מה לדאוג" אמרה אמי ונישקה את הראש שלי.
"אוח כן אני יודעת" אמרתי.
~כעבור שלושה ימים~
כל החברים של אור הגיעו טהחגיגות בעיצומם אבל אבא שלו עדיין לא הגיע הוא השתגע לגמרי?!
"אני רוצה להגיד כמה מילים" אמר הקטנצ'יק שלי בן החמש במסיבה שעשינו לו בפארק שעשועים בכפר.
"אני רוצה להגיד תודה לכולם שהגיעו לחגוג איתי את היום המיוחד הזה, וגם להגיד תודה מיוחדת לאמא שלי שהביאה אותי לעולם הזה, וגם שהביאה לי אבא מדהים שתמיד חלמתי עליו אז אמא אני אוהב אותך תודה על הכל" אמר ורץ לחבק אותי.
"מאמי שלי אני אוהבת אותך" אמרתי והרמתי אותו.
"היי גם אני אוהב אותכם" אמר רועי מאחורינו ואור רץ אליו.
"אבא הגעת" אמר.
"שאני אפספס את היום הולדת של הבן שלי? ויש לי מתנה לאמא שלך" אמר רועי.
"אתה לא חושב שאתה צריך לתת לי קודם מתנה" אמר אור וצחקתי.
"זה גם המתנה שלך" אמר רועי והתקדם אליי והוציא מהכיס שלו טבעת.
"לפני שנה אור שאל אותנו למה אנחנו לא יכולים להיות ביחד ושנינו היינו עם פנים מבויישים ולא ידענו מה לענות, ותראי איפה אנחנו עומדים למרות הכל, היינו צריכים להתחתן להתגרש להיפרד לחזור ללדת ילד להמשיך הלאה וכל זה כדי שנוכל להקים משפחה את אני ואור, אני אוהב אותך אריאל, אז אני אשאל אותך, רוצה להיות אשתי שוב?' אמר רועי שערי ברך מולי וכולם צעקו ומחאו לנו כפיים.
"אומייגאד כןןןן" אמרתי והוא הרים אותי והתנשקנו שכולם מוחאים כפיים.
"האמת גם לי יש הפתעה" אמרתי.
"מה?" אמר אור.
"הולך להיות לך אח או אחות קטנה אור" אמרתי ורועי התחיל לבכות.
"אתם לא מאבדים זמן אה? מזל טוב" אמר זאק ורועי נתן לי נשיקה מהירה על השפתיים.
"תודה" אמר וחייכתי אליו ונשמעה צעקה.
"מה קרה?" שאלתי.
"הבטן שלי אני מרגישה שהיא נקרעת איה!!?" אמרה מיה.
"היא יולדת לבית חולים עכשיו" אמר זאק וכולנו הלכנו לשם הסיפור שלנו לא יכול להסתיים ברוגע, הבת של מיה נולדה ביום של אור תכירי חמוד/ה זאת המשפחה שלך ורועי שם את הידיים שלו סביב הבטן שלי.
"אני אוהב אותך" אמר וחיבקתי אותו יהיה לנו טוב.זה הסוף מצטערת שזה לקח הרבה זמן האמת התחלתי לעבוד על סיפור שני על הילדים שלהם והוא הולך לצאת היום מאוחר יותר🙂
YOU ARE READING
To Be A Princess
Romansaהיא בחורה ענייה שגרה בכפר קטן עם אמה והיא המפרנסת היחידה בביתה, ולמרות הקשיים הכלכליים היא הילדה הכי חכמה בבית ספרה והיא אחת המקובלות בבית ספרה, מעמדה הכלכלי לא משפיע על חיי החברה שלה. הוא בחור עשיר, אביו נמצא בדרגה הגבוהה ביותר במשטרה, ולמרות העושר...