נ.מ אריאל:
לא אשקר, ששמעתי אותו אומר את זה זה גרם לי להרגיש מה זה טוב, ובנוסף זה גרם לי להבין שיש מישהו ששומר עליי, והגענו לבית ספר.
"הופה הופה הזוג המלכותי הגיע איך היה בירח הדבש?" אמרה מיה ושנינו הסמקנו.
"היה כיף אני מניחה" אמרתי והשיעור הראשון היה ספורט אז הלכנו להחליף לבגדים ספורט.
"נו ארי, עשיתם את זה?" שאלה מיה"את מה?" שיחקתי אותה ראש קטן.
"אני גם סקרנית, נו תספרי" אמרה עמית.
"תשחררו ממני נראה לכן שאני אספר משהו כזה" אמרתי והורדתי את החולצה.
"מממ הבנתי ארי לא בתולה יותר וואוו" אמרה אליזבת' והן צחקו ומחאו כפיים.
"אתן רוצות למות או משהו? לא הבנתי" אמרתי בעצבים.
"טוב די בואו נשחרר מהם, מה עם הדודה שבאה לבקר אותו?" אמרה לינור.
"איזה דודה?" שאלתי.
"זאת שהגיעה והוא רץ אחריה מי זאת אם לא הדודה?" אמרה מיה והבנתי שהיא התכוונה ליסמין.
"אהה זאת, כן, היא לא ידעה שהוא התחתן אז היא הייתה ממש מופתעת" אמרתי.
"הבנתי, גאד אני לא מאמינה שאת נשואה יואווו" אמרה מיה.
"כן גם אני לא" אמרתי ויצאנו לשיעור הספורט שזה היה של הבנים והבנות ביחד וזאק ורועי התקרבו אלינו.
"מיה, ארי מה נשמע" אמר זאק וחיבק את שתינו.
"מעולה" אמרתי.
"ארי בואי דקה אני חייב לדבר איתך" אמר רועי.
"אוקיי איזה מפחיד אתה אמא" אמרתי בצחוק והוא משך את היד שלי.
"תקשיבי קניתי לך משהו, את יודעת כבר כבר שבוע שבועיים מאז שקרה מה שקרה, ואני לא יודע אם נזהרנו ואני לא יודע אם את משתמשת בגלולות אז למה שלא נבדוק? ליתר ביטחון" אמר.
"לעשות בדיקת היריון כאילו? נראה לך שאני אהיה בהיריון זה היה פעם אחת" אמרתי.
"עשינו את זה כל הלילה אז טכנית זה יותר מפעם אחת" אמר והפנים שלי האדימו ובעטתי לו ברגל.
"אמרת שאתה לא זוכר" אמרתי.
"לא אמרתי את זה ואיך אני לא אזכור את זה לא הייתי כזה שיכור" אמר ודחפתי אותו לרצפה, ישבתי עליו ושמתי את ידיי סביב הצוואר שלו במילים אחרות באתי לחנוק אותו.
"תקשיב לי טוב אתה העזת לעשות את זה איתי כשהיית מודע לעצמך?" אמרתי.
"לא ברור שלא, לא הייתי נוגע הבחורה שיכורה שלא מודעת למעשים שלה אני ג'נטלמן, הייתי שיכור אבל זכרתי הכל שהתעוררנו בבוקר" אמר רועי.
"יואו הבהלת אותי" אמרתי.
"את לא זוכרת כלום?" אמר.
"ברור שלא" אמרתי בתקיפות מובכת.
"את חמודה" אמר והאדמתי עוד יותר.
"טוב בא לך לקום ממני? זה לא נוח" אמר רועי וקמתי ממנו בקפיצה.
"טוב נעשה את הבדיקה?" אמר רועי.
"כן, אבל מה אם זה יצא חיובי? מה נעשה?" אמרתי.
'אני גן לא יודע, בואי נקווה כרגע שלא" אמר רועי.
"טוב סבבי תביא את הקופסא אני יעשה את זה" אמרתי.
"אני אלווה אותך" אמר.
"תקשיב אחי אתה לא יכול להיכנס לשירותי בנות" אמרתי.
"דבר ראשון, אסור שאף אחד ידע על הבדיקה אז אני באה איתך כדי שנבדוק את זה נכון? דבר שני את אשתי, מי יכול להגיד לי לא להיות איתך ובנוסף זה לא שאני אראה משהו שלא ראיתי בעבר" אמר ונתתי לו בעיטה לצלעות.
"צוחק צוחק על את מכה ממש חזק" אמר.
"רק עכשיו גילית את זה?" אמרתי.
"לא גם כשהכרנו לראשונה היית אלימה כלפיי" אמר.
"וואלה צודק, טוב בוא נלך כולם בשיעור" אמרתי ולקחתי את הבדיקה, והחכנו לשירותים וטבלתי את זה ועכשיו מחכים כמה דקות.
"הלב שלי דופק" אמרתי.
"גם שלי עוד שתי דקות נידע את התוצאות" אמר רועי והיה צלצול להפסקה ומלא בנות נכנסו לשירותים וניסו להעיף את רועי מהשירותים והם הפילו את הבדיקה.
"אומייגאד זה נפל" אמרתי ושנינו התחלנו לרוץ אחרי זה כי כולם בעטו בזה.
"שיט מה יש להם" אמר רועי והמשכנו לרדוף אחרי זה.
"איפה זה נפל עכשיו?" אמרתי וראינו את זה והיה צלצול להפסקה כולם מיהרו להיכנס לכיתה ומצאנו את הבדיקה.
"מה זה?" אמרה האחות של בית הספר.
"לא" אמרנו ביחד.
"מזל טוב את בהיריון, וואו עבר שבועיים מאז החתונה שניכם לא מאבדים זמן מה?" אמרה.
"מה?, אריאל את בהיריון?" אמרה ליאן (הבחורה הכי רכלנית בעולם).
"אני בהיריון?" אמרתי ורועי הסתכל עליי.
"אנחנו הולכים להיות הורים" אמר רועי.
"אני הולכת להיות אמר בגיל 17, חה חה חה" אמרתי והתעלפתי.
"אריאל ילדה שלי תתעוררי" שמעתי את הקול של אמי ופקחתי את עיניי וראיתי את אמא, חן, אייל ורועי.
"איפה אני?" אמרתי.
"את בבית החולים, התעלפת" אמרה אמי.
"היה לי סיוט נוראי שאני בהיריון" אמרתי והתפוצצו קונפטי.
"זה לא חלום, אחחח הנכד הראשון שלנו אמאל'ה איזה התרגשות אייל" אמרה חן.
"הם רק ילדים לא יכולת להיזהר יותר?" אמר אייל לרועי.
"עכשיו איך תוכלו להתגרש עוד חצי שנה אתם הולכים להיות הורים" אמרה אמי והסתכלנו אחד על השנייה.
"לא ניפרד, אני די סבבה איתה עכשיו וגם הילד באמצע בשבילו אנחנו צריכים להישאר ביחד" אמר רועי והתיישב מולי אני מפחדת ובא לי לבכות.
"אני יודע שאת פוחדת, ואנחנו ילדים את צודקת, אם תרצי לעשות הפלה אני אבין אותך" אמר רועי.
"לא אני אשאיר אותו" אמרתי.
"בטוחה ילדה?" אמרה אמי.
"כן.." אמרתי.
"אפשר להישאר איתה?" אמר אייל וכולם יצאו והוא פשוט חיבק אותי.
"אני מצטער ילדה הרסנו את החיים שלך" אמר אייל כשבכיתי.
"אני ילדה אבל זה הילד שלי שלי, אז אני אשמור עליו" אמרתי.
"אני גאה בך" אמר וחייכתי אליו.
"טוב צריך להודיע לבית הספר שלך ושתעשי בדיקות וכאלה ואל תדאגי" אמר אייל ויצא לדבר עם הרופאה.
"מצטערת קטנצ'יק שנוצרת ללא אהבה, אבל אני יאהב אותך וגם אבא שלך, מי אמר שחייבת להיות אהבה בין הורים אה?" אמרתי.
"טוב ארי יאללה חיים שלי בואי נלך הביתה" אמרה חן ויצאנו מהבית חולים ולא היה לנו מה להגיד אחד לשנייה כאילו לי ולרועי כן ההורים שלנו התלהבו והכל, אבל אנחנו לא החלפנו מילה וכשנכנסנו לחדר הוא חיבק אותי.
"מה אתה עושה?" אמרתי.
"אנחנו נהיה בסדר, אני לא שונא אותך ועמוק בפנים אני יודע שאת לא שונאת אותי, אז בשביל הילד בואי ננסה לתת לו את המשפחה שהוא צריך" אמר רועי.
"בוא ננסה, אני מסכימה" אמרתי.
"טוב אז בואי נלך לראות סרט, להסיח את דעתנו ובנוסף זוג שמתחיל לצאת צריך דייט או משהו" אמר.
"כשאנחנו נשואים עם ילד בדרך אתה נזכר להגיד את זה?" אמרתי.
"כן" אמר וצחקתי.
"סבבי אני מתקלחת ונצא, כל הבטן שלי ג'ל" אמרתי.
"קיי, אל תתלבשי חשוף" אמר.
"תירגע" אמרתי וחבשתי שמלה משוחררת יפה ממש בצבע ירוק מנטה ושמתי נעלי עקב שחורות.
"בואי" אמר והושיט לי יד ולקחתי בשמחה ויצאנו יד ביד.
"לאן זה?" שאלה חמתי.
"לסרט" אמר רועי ויצאנו לרכב.
"נו מהמרת מה הוא יהיה" שאל רועי.
"יהיה מה?" שאלתי.
"הילד שלנו, הוא יהיה חתיך כמוני" אמר רועי.
"תקשיב לי ותקשיב לי טוב היא תהיה ילדה יפה כמוני" אמרתי.
"אם היא תהיה כמוך יהיה לה בעיה להשיג חבר בעתיד" אמר ונתתי לו בעיטה.
"מטומטם" אמרתי וראינו את הסרט והלכנו למסעדה לאכול באמת הדייט המושלם, רק רגע אמרתי דייט? אני חייבת ללכת מכאן.
"זה היה כיף" אמר רועי שהלכנו בדרך הביתה, החלטנו להחנות את הרכב החנייה ליד הבית ולעשות סיבוב בחוץ.
"כן" אמרתי והיה לי קר אז הוא שם עליי את הג'קט שלו.
"אמרתי לך לא להתלבש חשוף" אמר וצחקתי.
"אתה מנסה להיות ג'נטלמן עכשיו?" אמרתי.
"הייתי אומר מתחשב" אמר וחייכתי.
"זה לא הפעם הראשונה שעשית את זה" אמרתי.
"באמת?" אמר.
"כן שבגללך נפלתי לנהר שכחת מזה? היה לי כל כך קר ואז שמת עליי את המעיל שלך שהלכת ניסית לשחק אותה גבר" אמרתי בגיחוך.
"איזה ישן זה היה לפני כמה חודשיים בערך" אמר.
"היית מאמין שאחרי חודשיים שאנחנו מכירים, נהיה נשואים ועוד עם ילד" אמרתי.
"לא, לא הייתי מאמין בחיים, אבל כך רצה הגורל, למרות שאני לא מתחרט, הילד הזה יהיה בר מזל, שאת תהיי אמא שלו" אמר רועי ועצרתי במקום.
"אתה באמת חושב?" אמרתי והוא הסתובב אליי.
"כן ברור, את אחראית אכפתית מתחשב יפה מצחיקה כיפית, הוא בר מזל" אמר רועי.
"גם יהיה לו את האבא הכי טוב בעולם אחרי הכל הוא של שתינו" אמרתי ושמתי את ידיו על הבטן שלי.
"אנחנו נהיה הורים" אמרתי וירדה לי דמעה מהתרגשות והוא מחה את הדמעה שלי.
"אני חושב שזה פעם ראשונה שאני רואה את הצבע עיניים שלך הם ירוקות כחולות אפורות כאלה" אמר שהוא מול הפנים שלי.
"זה הדבר היחיד שירשתי מאבא שלי" אמרתי.
"הן יפות" אמר.
"גם שלך יפות הם ירוקות אפורות" אמרתי.
"אני חושב" אמר.
"מה?" אמרתי.
"אני חושב שאני הולך לנשק אותך עכשיו" אמר.
"אתה יכול לנסות" אמרתי והוא נישק אותי ואני את הדפיקות לב שלי בשמיים.
"וואו" אמר רועי.
"לגמרי איי זה כזה מביך" אמרתי ושמתי את הידיים שלי על הפנים.
"למה אני אהבתי את זה תורידי את הידיים אנחנו נשואים במילא" אמר רועי.
"רועי אני הולכת להציע משהו אבל תבטיח שאתה לא צוחק עליי" אמרתי כשאני אדומה כמו עגבנייה.
"מבטיח מה זה?" אמר.
"אני מרגישה אשמה בשביל הילד שנכנסו להיריון בטעות וגם אני לא זוכרת כלום ממה שקרה, ועכשיו שאנחנו לא שונאים אחד את השנייה, בוא נעשה את זה שוב" אמרתי והוא התחיל לצחוק.
"אמרת שאתה לא צוחק" אמרתי.
"זה פעם ראשונה שבחורה בקשה ממני את זה" אמר.
"די כבר" אמרתי.
"טוב אז זה הולך לקרות היום" אמר.
"אני נכנסת הביתה" אמרתי ונכנסתי וראיתי את הכל מלא בצעצועים ובגדים לילדים.
"אמאלה מה כל זה" אמרתי.
"תראי נכון שזה יפה לא הצלחתי להחליט אם זה יהיה בן או בת אז הבאתי לשני המינים הנכד היפה שלי" אמרה וליטפה לי את הבטן.
"הוא בקושי בן חודש" אמרתי.
"בסדר צריך כבר להיות מוכנים לנכד היפיוף שלי תסמכו על אינטואיציה שלח אבל זה הולך להיות בן" אמרה חן וצחקתי.
"טוב אנחנו צריכים להתארגן לשינה וכאלה" אמרתי.
"כן בטח" אמרה חן וקרצה לרועי.
"מה?" אמר.
"כלום כלום, עדיין לא מאוחר הוא יכול להפוך להיות בן" אמרה ושנינו הסמקנו.
"אמא" אמר רועי.
"תהנו" אמרה והלכה לחדר שלה בקומה הראשונה ועלינו לחדר שלנו.
"טוב אני נכנסת להתקלח" אמרתי.
"כן אני אכנס למקלחת השנייה" אמר ולקחתי הלבשה תחתונה וחלוק לילה ונכנסתי למקלחת והלב שלי דפק במהירות, אמאל'ה זה לא הפעם הראשונה שלנו אבל זה מרגיש כמו פעם ראשונה כנראה בגלל שאני לא זוכרת וכאלה ויצאתי מהמקלחת באותו זמן עם רועי.
"עוד יכולים לחשוב שתיאמנו את זה" אמרתי.
"כן" אמר בגיחוך.
YOU ARE READING
To Be A Princess
Romanceהיא בחורה ענייה שגרה בכפר קטן עם אמה והיא המפרנסת היחידה בביתה, ולמרות הקשיים הכלכליים היא הילדה הכי חכמה בבית ספרה והיא אחת המקובלות בבית ספרה, מעמדה הכלכלי לא משפיע על חיי החברה שלה. הוא בחור עשיר, אביו נמצא בדרגה הגבוהה ביותר במשטרה, ולמרות העושר...