נ.מ רועי:
"איך היה הפגישה עם אריאל יפה שלי" אמרה אמי ואבי ישב בסלון.
"אנחנו מתגרשים" אמרתי והיא הפסיקה לבשל ואבא שלי כיבה את הטלוויזיה.
"מה? לא הגעתם להסכמה?" שאל אבי.
"זה לא זה, היא בכלל לא רוצה שום קשר אליי, חוץ מזה שהיא רואה אותי בתור אבא לבן שלה חוץ מזה כלום" אמרתי.
"מה אתה הולך לעשות?" שאלה אמי.
"אין לי ברירה אני אחתום על זה, זה המינימום שאני יכול לעשות בשבילה" רצרתי והתחלתי למלא את טפסי הגירושין, נכון התחתנו ללא אהבה, אבל התאהבנו אחרי זה, ולמרות מה שקרה אני אוהב אותה, כנראה על זה נכתב המשפט, לאהוב מישהו זה גם לדעת לשחרר אפילו אם זה כואב, ונשבר לי הלב שאני חותם על זה, זה המעט שאני יכול לעשות, לא אפרט יותר מדי אבל בסופו של דבר אני והיא התגרשנו, ולא שמעתי ממנה או מהילד שלי במשך ארבע שנים, בנתיים אני פיתחתי את הקריירה שלי התחלתי ללמוד משפטים ולהיות עורך דין ואפשר להגיד שכבר כמה תיקים פתרתי בקלות ממש, וכאלה שיותר הייתי צריך להתאמץ בשביל להגיע לפתרון אבל תמיד הצלחתי להגיע לפתרון לא משנה מה, אחחחח לא חשבתי שככה החיים שלי יראו בגיל 23, בטח אתם שואלים מה לגבי יסמין, כן, היא נכנסה לבית משוגעים, זה היה אשפוז שהיא החליטה לעבור, היא הייתה קצת הרבה אובססיבית אליי, והיא רוצה שיחזור למערכת יחסים רגילה אני לא יודע אם זה יצליח אבל לפחות היא מנסה, פתחתי משרד משלי בדרך כלל הם לא מצליחים כולם מעדיפים ללכת לעשירים או לאלה שיש להם ניסיון, ונכון המשפחה שלי עמידה, אבל יש לי תיק פלילי ואף אחד לא היה רוצה עורך דין עם תיק פלילי וגם זה יקר אז החלטתי לפתוח את זה הכפר שאנחנו חיים בו ובזכות הפרסום שלי שזכיתי בכל התיקים שטיפלתי בהן, הרבה מגיעים אליי גם אם זה אומר שהנסיעה תהיה חמישים שעה נסיעה, והגעגועים שלי לבן שלי, הוא בטח כבר יודע ללכת והוא עולה לגן, ממש ניתקנו קשר כי אני ואריאל לא בקשר, אין לי מושג מה היא עושה או משהו, אבל אני מאמין שניפגש בקרוב, כי מיה וזאק מתחתנים שבוע הבא אז אנחנו כנראה ניפגש.
"אני אוהב שוקולד ועוגות גבינה" אמר ילד שראיתי מולי במעבר חצייה.
"וואוו בוא הנה" רצה אחריו בחורה בלונדינית.
"האנשים של היום" אמרתי והמשכתי ללכת.נ.מ אריאל:
"ריי בוא הנה" אמרתי והרמתי אותו הכינוי שלי אליו זה ריי.
"אמא אני רוצה עוגה" אמר אור.
"אני אקנה לך אבל אנחנו צריכים ללכת לדודה מיה טוב?" אמרתי.
"טוב אמא סליחה" אמר ונישקתי אותו אין אני פשוט מכורה לילד הזה, אין הוא פשוט ילד מושלם, הוא שטני עם עיניים כחולות אפורות כמו רועי.. טוב לא אכפת לי העיקר לילד שלי יש גנים טובים.
"אריייייי" אמרה מיה ורצה אליי.
"אל תהיי טיפשה את בהיריון" אמרתי.
"בסדר אמוש, איפה האחיין החתיך שלי" אמרה מיה ואור רץ אליה.
"דודה מיה" אמר אור.
"יפה שלי אתה מבין שאשתך לעתיד נמצאת בבטן שלי?" אמרה מיה.
"מה?" הוא אמר.
"תפסיקי יטיפשה, אל תקשיב לה מאמי מה אתה רוצה לאכול?" שאלתי.
"עוגה" אמר.
"ריי אמרתי לך קודם לאכול משהו קודם אחר כך קינוח" אמרתי.
"טוב אז אני רוצה פסטה" אמר.
"טוב חיים שלי, אני אזמין גם פסטה רוזה עם פרמזן ומוקרם ולקטנצ'יק הזה פסטה עגבניות" אמרתי.
"אין בעיה" אמר המלצר.
"אני סלט טוסט" אמרה מיה.
"אני סודה" אמר זאק.
"וואוו שכחתי שאתה כאן" אמרתי.
"גם אני" אמר אור.
"כמו אמא, כמו בן" אמר זאק.
"כן, וואו, הוא פשוט מיני מי נכון?" אמרתי.
"כן מותק קטנצ'יק" אמרה מיה ואחרי שאכלנו הלכנו לבית שלה ושל זאק וזאק שיחק עם אור בחצר כדורגל.
"מה איתך?" אמרה מיה.
"אל יודעת הכל כרגיל" אמרתי.
"שום דבר לא כרגיל את היית מאורסת למייקל" אמרה מיה וצחקתי.
"כן, הוא פשוט גבר מושלם, ואור אוהב אותו כמו אבא וכמובן שנהיינו זוג, אנחנו כבר יוצאים 3 שנים אנחנו אמורים להינשא בקרוב" אמרתי בצחקוק.
"את אוהבת אותו" אמרה מיה.
"כן ברור" אמרתי.
"כמו שאהבת את רועי?" שאלה והייתי קצת בשוק הרבה זמן לא חשבתי עליו.
"הוא היה האהבה הראשונה שלי, אבל המשכתי הלאה, אני במקום אחר אני בת 22 ויש לי ילד" אמרתי.
"אבל הפרדת בינהם למשל 3 שנים" אמרה מיה.
"אני יודעת אני מרגישה נורא על זה שפשוט עזבתי אבל יבוא יום ואני אכיר לו את אור, הוא הבן שלו" אמרתי.
"את תמיד אומרת את זה אבל את מפחדת שתיפגשו שוב והלב שלך יפעם בחוזקה ותזכרי באהבה שלך כלפיו" אמרה מיה.
"זה פחד שהוא טבעי לא? מייק לא יוכל להגיע לחתונה הוא עובד בחול והוא יגיע בסופש אחרי החתונה עם המתנה שלו" אמרתי.
"אין בעיה, אה נראה לי אני צריכה להגיד לך את זה, אבל השושבין של זאק זה יהיה רועי את תהיי בסדר?" אמרה.
"כן בטח זה החתונה שלך" אמרתי.
"טוב יש לנו מסיבת רווקות ורווקים עם זאק והחברה שלו היום" אמרה מיה.
"ידעתי לא סתם אמרת את זה אוח אני לא מוכנה עדיין לראות אותו אני לא באה" אמרתי.
"די את צריכה לבוא מספיק, הוא גם לא אותו רועי שאת מכירה את יודעת כמה שנאתי אותו על מה שהוא עשה לך אבל הוא התבגר הוא בן אדם אחר לגמרי יפה שלי הוא לא במקום הזה" אמרה מיה.
"כן כי עכשיו הוא סוף סוף התחתן עם אהבת חייו" אמרתי.
"יסמין מאושפזת במחלקה פסיכיאטרית" אמרה מיה.
"מה?" שאלתי.
"כן, הם לא ביחד, אבל היא רוצה לחזור להיות בקשר שהיה להם לפני כל הבלאגן ובגלל זה היא התחילה טיפול" אמרה מיה וקיבלתי הודעה לטלפון.
"הבנתי.. טוב אני אקח את אור קצת לבית של רועי, דיברתי עם אבא שלו והוא אמר לי שהוא לא בבית עכשיו ניפגש יפה שלי" אמרתי ונתתי לה פיקה מהירה על השפתיים.
"את באה היום!!!" אמרה מיה וצחקתי שהרמתי את אור וחיבקתי את זאק ונכנסנו לאוטו.
"אמא איזה כיף היה" אמר.
"את צודק מאמי שלי היה מדהים" אמרתי בזמן שנסענו לבית של אייל.
"אמא" אמר.
"כן מתוק שלי" אמרתי.
"מתי אבא חוזר?" שאל אור והלב שלי עצר.
"שבוע הבא תפגשו יפה שלי עכשיו אנחנו הולכים לבקר את סבא וסבתא" אמרתי לילד שלי שהגענו והוא רץ לבית שלהם ולאייל היו דמעות בעיניים בזמן שחן חיבקה אותי.
"איזה כיף לראות את שניכם ככה יפים שלי" אמרה אמי.
"בטח יפה שלי" אמרתי.
"אין היה אצל המשפחה של אבא שלך?" שאל אייל.
"היה נחמד, ראינו אותם וגרנו אצלם שלוש שנים, הם התנצלו בפני אמא שלי על כל מה שקרה עם אבא וגם בפניי והם מאוהבים באור עד מעל הראש ואני באמת מודה להם על זה, כרגע הדבר היחיד שחשוב לי זה הילד שלי, וזהו" אמרתי.
"מה עם בן זוג יש לך?" אמרה חן.
"כן, אני מאורסת, אני מתחתנת עוד חודש" אמרתי.
"מה? למה?" אמרה חן.
"חן די" אמר אייל.
"אבל הבן שלנו אוהב אותה כל כך שהוא ישמע על זה הלב שלו יישבר" אמרה חן ואור לא הבין כלום.
"אור לך עם סבתא היא תביא לך משהו טעים לאכול אני צריך לדבר עם אמא שלך לבד" אמר אייל והרים אותי מהכיסא.
"טוב" אמר אור ולא אמרתי כלום פשוט עליתי במדרגות אחריו לחדר שהיה שלי ושלו פעם.
"אני לא מסוגלת אייל, אני במקום אחר בחיים שלי אני עומדת להתחתן אתה מבין" אמרתי שהקול שלי רועד.
"לא אמרתי לך כלום, זה נשמע שאת מנסה לשכנע את עצמך" אמר אייל.
"לא אני לא" אמרתי.
"בואי ניכנס" אמר אייל ונכנסנו וראיתי שהחדר צבוע בצבע תכלת בהיר, שזה הצבע האהוב עליי וראיתי מלא תעודות של עורכי דין וחקירות וכתבות שהיו על רועי.
"בארבע שנים שעברו רועי למד ומצא את הייעוד שלו בחיים, הוא התחיל ללמוד משפטים, והוא פתח את המשרד שלו פה בכפר, למרות שהוא מפורסם, וזה רק מכפות ידיו ומהעבודה הקשה שהוא עשה לבדו, הוא לא קיבל ממני שקל אחד, ותמיד ידעתי שהבן שלי רודף צדק למרות כל הטעויות שהוא עשה, וסוף סוף הוא התבגר והצליח למרות כל הקשיים מבחינה כלכלית מקצועית ואישית, וכל זה בזכותך, את יודעת למה הוא הלך ללמוד משפטים?" שאל אותי אייל.
"למה?" אמרתי.
"בגלל כל מה שקרה איתך, הוא נזכר כל פעם מחדש על מה שקרה הינכם במשפט וזה סוג של כיפור עצמי שהוא מנסה לעשות, הרי הוא הבין שלבקש ממך סליחה לא יעזור אז הוא מנסה לעשות צדק עם אחרים כדי שהוא ירגיש קצת טוב עם עצמו" אמר אייל והרגשתי את הדמעות בעיניים שלי.
"אייל" אמרתי.
"אני יודע, את אוהבת את הארוס שלך ואת אוהבת את רועי, אני רוצה שתעשי את ההחלטה הנכונה בשבילך שלא תתחרטי עליה, אני יודע שאת ורועי התחתנתם ללא אהבה, אבל אתם אוהבים ויש לכם ילד שיחבר בין שניכם לעולם ועד, אני מבקש ממך שאם את עדיין רוצה להינשא לפחות תעשי את בסגירת מעגל עם הבן שלי וחתמתי לו להמשיך הלאה כי אחרי הגירושין שלכם, הוא לא היה עם אף אחת" אמר אייל ויצא מהחדר ואני נשארתי שם והסתובבתי בחדר וראיתי שהוא ממש התבגר והוא היה ממש בוגר והוא נראה שונה, ובארון בגדים הבגדים שלי עדיין היו שם והבגדי בית הספר שלי אני לא מאמינה שהוא שמר את זה וראיתי שיש לו כל מיני סרטונים שם, הוא לא שינה את הסיסמא שלו בשלוש שנים האחרונות וראיתי שיש תקייה שהוא מחר ויש בה סרטון והייתי נורא סקרנית לראות למה הוא מחק אותה ושחזרתי את הסרטון ולחצתי על פליי.
"איזה כיף יום הולדת חה חה חה היום יש לילד הכי מדהים בכל העולם יום הולדת אחח לבן שלי לחיים שלי ולדבר הכי טוב שקרה לי בחיים חוגג שנה" הוא אמר בסרטון והוא הביא עוגה והתחיל לשיר היום יום הולדת לאור והתחלתי לבכות.
"הבן שלי אחח" הוא אמר שירשו לו דמעות והוא שתה את אותה השמפניה ששתינו אז בחתונה שלנו.
"אתה יודע שבזכות זה אני ואמא שלך יצרנו אותך והבאנו אותך לעולם? ילד יפה שלי אני כל כך גאה ושמח שיש לך אמא כזאת, עברה חצי שנה מאז שראיתי אותך, זה מה שעשיתי לאמא שלך וזה מרגיש נורא, היא הבנאדם הכי טוב שקיים בעולם, פשוט ככה היא הבנאדם הכי טוב ביקום, אני עשיתי לה כל כך הרבה דברים רעים ואחד מהם היה להרחיק אותך ממנה, זה מגיע לי זה מגיע לי" אמר רועי והתחלתי לבכות פשוט ככה.
"אולי הייתי צריך לבקש ממנו להישאר? איזה טיפש אני אחרי מה שעשיתי לה איך יכולתי פשוט לבקש ממנה להישאר ולא ללכת, איך יכולתי להגיד לה שאני לא רוצה שהיא תעזוב אותי, איך יכולתי להגיד לה שאני אוהב אותה, איך יכולתי שלא לעשות את הדבר היחיד שהיא ביקשה ממני וזה לחתום על גירושין, אמא שלך היא האהבה הכי גדולה בחיים שלי בחיים לא חשבתי שעברה בגלל בחורה" אמר רועי והחזקתי חזק את החזה שלי ומחצתי אותו קרוב ללבי.
"לא יכולתי אני כל כך מצטער שזה נראה שויתרתי עליך ילד שלי" אמר והסרטון נעצר ופשוט התחלתי לבכות בקול והדמעות לא הפסיקו לרדת לי מהעיניים והדלת נפתחה ואור רץ אליי.
"אמא למה את בוכה" אמר וראיתי שגם הוא מתחיל לבכות.
"סליחה יפה שלי אני מצטערת" אמרתי וחיבקתי אותו.
"אמא הכל בסדר אני אוהב אותך" אמר אור ונישקתי אותו על השפתיים אין הילד הכי טוב בעולם וחיבקתי אותו שוב תוך כדי שאני מסתכלת על הטבעת שמייק נתן לי.
YOU ARE READING
To Be A Princess
عاطفيةהיא בחורה ענייה שגרה בכפר קטן עם אמה והיא המפרנסת היחידה בביתה, ולמרות הקשיים הכלכליים היא הילדה הכי חכמה בבית ספרה והיא אחת המקובלות בבית ספרה, מעמדה הכלכלי לא משפיע על חיי החברה שלה. הוא בחור עשיר, אביו נמצא בדרגה הגבוהה ביותר במשטרה, ולמרות העושר...