~כעבוד שבוע נ.מ רועי~
אני מבלה רוב הזמן בבית של אריאל עם אור נוצר לנו בונד ומאוד נקשרנו ואריאל שם איתנו, ממש כמו משפחה קטנה.
"עבר שלב ראשון, אתה צריך לעשות את הדברים שאמא הכי אוהבת" אמר אור בזמן שהיינו בחדר שלו.
"מה לעשות?" אמרתי.
"אמא אוהבת שעושים לה דברים רומנטיים כמו לדוגמא להביא לה פרחים מדי פעם, להחמיא לה על איך שהיא נראית, הרי אמא לא טיפשה היא יודעת שאתה רוצה לחזור אליה והיא עכשיו משחקת אותה קשה להשגה" אמר אור.
"הבנתי, ואחרי זה?" אמרתי.
"אחרי זה תזמין אותה לאכול או משהו או שתגיד שאתה נשאר לישון אצלנו, אני יעשה לה עיניי כלבלב והיא תסכים לכל דבר" אמר אור.
"אין אתה השותף הכי טוב בעולם" אמרתי לו.
"אני רוצה שתהיו ביחד, אמא אוהבת אותך אחרי הכל אבא אתם צריכים רק דחיפה קטנה" אמר אור לפעמים אני מתקשה להאמין שמדובר בילד בן שלוש זה לא הגיוני.
"בואו לאכול" אמרה אריאל.
"טוב אמא" אמר אור והלכנו לאכול וישבנו שלושתנו בשולחן.
"האוכל מדהים אריאל" אמרתי.
"למדתי מהטובה ביותר" אמרה.
"כן אבא סבתא מכינה את האוכל הכי טעים ביקום" אמר אור.
"אני רואה" אמרתי.
"אמא" אמר אור.
"כן יפה שלי?" אמרתי והוא הסתובב אליי וקרץ, מה הוא מתכנן?
"מתי את ואבא תתחתנו?" אמר וגרם לשנינו להיחנק מהאוכל.
"מה?" אמרה אריאל.
"מתי אתם מתחתנים?" אמר אור.
"אנחנו לא יכולים להתחתן מתוק שלי מאיפה השאלה הזאת הגיעה?" אמרה אריאל.
"כן אור אנחנו אפילו לא יוצאים" אמרתי.
"מאמי שלי אי אפשר" אמרה אריאל.
"אוף אבל למה?" אמר אור.
"כיף אי אפשר" אמרה אריאל.
"אז זה בסדר שאבא יישן איתנו?" אמר אור
"כן למה לא?" אמרה אריאל וקמה להביא שתייה והתקרבתי לאור.
"השתגעת גמד מה אתה עושה?" לחשתי.
"תירגע עכשיו אתה יושן אצלנו זה אומר שיש לך את הצעד הראשון להקסים את אמא, תדבר איתה על החיים עליי, תזרום איתה ותהיה רומנטיקן אבא אמא אוהבת את זה" אמר אור.
"בואנה אתה גאון, מה אתה רוצה ליום הולדת?" שאלתי אותו.
"אני לא יודע עדיין" אמר אור וחיבקתי אותו תקשיבו שהוא הילד הכי נדיר בעולם.
"טוב בוא נתקלח אורצ'וק אנחנו הולכים לים" אמרה אריאל ולקחה אותו למקלחת ואנה (אמא של אריאל) יצאה מחדרה והסתכלה עליי.
"אנה שלום" אמרתי לאמה.
"תקשיב, אני עדיין לא יכולה לסלוח לך על מה שעשית לבת שלי, הכאב שהיא חוותה בגללך, לא ייצא מראשי אף פעם, אבל אתה אביו של הנכד שלי וזה משהו שלא ישתנה, אני לא אהיה כאן היום, אז יש לך הזדמנות אחת" אמרה אנה ויצאה מהבית והרגשתי את הדמעות זולגות מעיניי.
"אבא הולכים לים יאייי" אמר אור שקפץ על הגב שלי.
"יש לך בגד ים?" שאלה אריאל.
"כן" אמרתי והלכנו לחוף.
"וואוו אמא אבא אני הולך לבנות פה ארמון בחול טוב?" אמר אור וישב לידנו בזמן שהוא בנה את הארמון.
"הוא כזה חמוד בא לי לאכול אותו" אמרה אריאל בזמן שלקחה תמונות של אור.
"כן, הוא בהחלט הבן שלנו" אמרתי.
"דיברנו על זה כבר" אמרה אריאל ותפסתי בכתפיים שלה.
"את אוהבת אותי לא? למה אנחנו לא יכולים להיות ביחד, הבן שלנו איתנו, ואת ואני כאן מבזבזים את הזמן שלנו בוויכוחים בזמן שאנחנו כאן, שנינו" אמרתי בכעס כי כבר הייתי עצבני.
"אז מה? זה לא ימחק את מה שקרה לנו" אמרה אריאל בחזרה.
"אני לא רוצה להיתקע בעבר, אני רוצה להסתכל על העתיד, זה כזה נורא שאני רוצה שתהיה לנו הזדמנות שנייה?" אמרתי.
"כן, כן, אני לא מצליחה אני מצטערת" אמרה אריאל.
"אם לא היית רוצה, לא היה קורה ביננו מה שקרה" אמרתי.
"אמרנו שלא מדברים על זה" אמרה.
"אמא סיימתי הכל בסדר?" שאל אור.
"בטח הוא נלך לשחות, אבא שלך ישמור על השאר" אמרה אריאל הורידה את המעיל שלה ונכנסה עם אור לים ונשכבתי על הגב, אני לא יודע מה לעשות.נ.מ אריאל
"איזה הסטרית את אחותי הוא חולה לך על התחת מה את לא מבינה" דיברתי עם מיה בשירותים של החוף.
"די אל תגידי את זה" אמרתי.
"אבל את אוהבת אותו לא?" אמרה.
"כן, אבל מייקל שם" אמרתי.
"מייקל נפרד ממך אחות אתם לא תחזרו להיות ביחד" אמרה מיה.
"אני יודעת אבל זה מרגיש לי מהיר מדי" אמרתי.
"מהר יותר ממה שעשיתם במסיבת רווקות שלי? לא נראה לי" אמרה.
"די כבר" אמרתי כולה נבוכה.
"תני לו הזדמנות ארי, הוא הגבר של חייך, וזה לא משנה בכלל מה תעשו, אתם תמיד תתקלו אחד בשנייה ותתאהבו אחד בשנייה שוב ושוב אתם נועדתם זה לזה אם תרצי ואם לא" אמרה מיה.
"אל רק מסבכת אותי יותר" אמרתי.
"את מסבכת את עצמך הפתרון הרבה יותר פשוט ממה שאת חושבת" אמרה מיה וניתקתי לה ויצאתי לבנים וראיתי את אור יושן על רועי.
"מה אתה עושה?" אמרתי.
"הוא נרדם אז הרגעתי אותו קצת" אמר והלכנו הביתה ושמנו את אור במיטה שלו אחרי מקלחת כמובן.
"אתה נשאר לישון פה?" שאלתי.
"כן" אמר.
"אז אתה ישן על הספה ושלא תחשוב לרגע אחד להיכנס לחדר שינה שלי כי אני אפרק אותך" אמרתי.
"אני יודע" אמר והלכתי למקלחת הדלקתי נרות ריחניים, הרגנתי את האמבטיה ועוד יין לבן.
"מגיע לי מקלחת טובה לסדר את המחשבות" אמרתי והורדתי את הבגדים והכל ונכנסתי לאמבטיה נותנת למים החמים להרגיע את העור שלי.
"וואו איזה כיף" אמרתי ונשכבתי לאחור, אני באמת לא יודעת מה לעשות.
"אני לא יכול לישון ככה אנחנו צריכים לדבר" אמר רועי שנכנס לי לחדר מקלחת ודפקתי צרחה.
"התגובה שלך קלאסית, אבל היא לא משנה כלום, אין שם משהו שלא ראיתי קודם" אמר והאדמתי.
"תעוף מפה" אמרתי.
"אני אדבר איתך, היות ואת לא רוצה לדבר בדרכי נועם אז אני אדבר איתך במקום היחיד שאת לא יכולה לקום וללכת" אמר.
"אתה תכננת הכל מה? אני שונאת אותך" אמרתי.
"את אוהבת אותי" אמר.
"תסתום" אמרתי.
"אני רציני עכשיו, בואי ניקח עוד סיכוי" אמר.
"למה אתה מנסה כל כך חזק?" אמרתי.
"כי אני אוהב אותך" אמר וזה פעם ראשונה אני חושבת שהוא אמר לי את זה.
"למה?!" אמרתי.
"כי מהרגע שנישקת אותי לא יצאת לי מהראש תראי אפילו אחרי 4 שנים אני מאוהב בך עד מעל הראש" אמר רועי והתחילו לרדת לי דמעות.
"אני כמעט מתתי אתה יודע" אמרתי והוא התקרב יותר.
"כן" אמר.
"לקחת את הילד שלי" אמרתי.
"אני יודע" אמר.
"נתת למישהי אחרת לגדל אותו" אמרתי.
"אני יודע"אמר לי שהוא נשק ללחיי.
"אז למה אני צריכה לסלוח לך" אמרתי.
"כי אני אוהב אותך כמעט או אפילו יותר ממה שאת אוהבת אותי" אמר ונתן לי נשיקה מהירה על השפתיים ושתקתי.
"אם אפילו זה לא יעזור אני לא יודע מה אני אעשה אולי אני אשלח לאוויר זיקוקים או קונפטי והצהיר על האהבה שלי אליך באמת את אישה כזאת קשה" אמר וחייכתי ותפסתי בצווארון של החולצה שלו.
"תשתוק כבר" אמרתי ומשכתי אותו לנשיקה ואפשר להגיד שסוף כל סוף אנחנו ביחד.~הצצה לפרק הבא~
"איזה חמודים חזרתם להיות ביחד" אמרה מיה.
"ממש לא נראה לך שאני אשאר עם הבחור הזה, היה מת" אמרתי.
"את היית מתה להיות עם בחור לוהט כמוני, כאילו שתמצאי מישהו טוב יותר" אמר רועי.
"בטח שכן, שכחת שאני דוגמנית, ככה גברים יכולים ליפול לי לרגליים ולתת לי כל מה שאני רוצה" אמרתי.
"אני רוצה לראות מי הגבר הזה שייגע בך" אמר.
"אהה פתאום עכשיו אתה דואג?" אמרתי.
"אמא של הבן שלי לא תסתובב עם הלבשה תחתונה ובגדי ים ליד גברים אחרים" אמר רועי.
"תשתקו שניכם עשיתם לי כאב ראש" אמר אור והסתכלנו עליו.
YOU ARE READING
To Be A Princess
Romanceהיא בחורה ענייה שגרה בכפר קטן עם אמה והיא המפרנסת היחידה בביתה, ולמרות הקשיים הכלכליים היא הילדה הכי חכמה בבית ספרה והיא אחת המקובלות בבית ספרה, מעמדה הכלכלי לא משפיע על חיי החברה שלה. הוא בחור עשיר, אביו נמצא בדרגה הגבוהה ביותר במשטרה, ולמרות העושר...