נ.מ אריאל:
אני יושבת בחדר ההמתנה, לבושה בשמלת הכלה המושלמת, המאפרת כבר סיימה את האיפור שלי והספר את התסרוקת והסתכלתי על עצמי במראה, האם זה באמת בסדר בשבילי?, כאילו אני מתחתנת בשביל העתיד שלי, אין שום דבר שאמור לגרום לי להסס נכון?
"ארי?" שמעתי את אמי נכנסת לחדר.
"היי אמא" אמרתי.
"מה קרה נסיכה?" שאלה אמי.
"אני סתם לחוצה, לא בכל יום מתחתנים את יודעת" אמרתי.
"כן, אני לא מאמינה שהילדה הקטנה שלי מתחתנת, בתור אמא הייתי רוצה שתתחתני אחרי שתגדלי קצת ותמצאי את האחד המתאים בשבילך, אבל-" אמרה אמי וקטעתי אותה.
"אמא הכל בסדר, אמרתי לך כבר, אני עושה את זה בשביל שתינו, ברגע שיסתיימו הלימודים, אנחנו נתגרש וכל אחד יחיה את חייו" אמרתי.
"את מוכנה, אוי תראי איזה יפה את אריאל" הגיעה חן, אמא של רועי וחיבקה אותי.
"תודה חן" אמרתי.
"טוב, צריך להתחיל כבר הכל מוכן, אבא של רועי מחכה ללוות אותך לחופה" אמרה לו והנהנתי.
"אני מצטערת יפתי, אני מאחלת לך את כל הטוב שבעולם" אמרה אמי וחיבקה אותי.
"הכל בסדר אמא יאללה" אמרתי ונשמתי עמוק, המשחק מתחיל.נ.מ רועי:
אני עומד עם חליפת חתן אחרי שנכנסתי עם ההורים שלי לחופה ואמא של אריאל נכנסה ואז היא הגיעה, וואוו לא ציפיתי שהיא תראה כזאת יפה והיא פשוט עומדת שם ולא הבנתי עד שאבא שלי דחף אותי קצת והבנתי שאני צריך ללכת ולשים מעליה את ההינומה וכאלה, וזה מה שעשיתי, ואני לא אפרט יותר מדי על החתונה עצמה, מה שכן, אחרי הטקס שאריאל הייתה לבושה השמלה השנייה שלה לריקודים שהיא קצרה, הלכנו לבית הספר כי החברים שלנו קראו לנו לשם.
"מעניין מה קרה" אמרה אריאל והסתכלה עליי והסטתי קצת את המבט הצידה.
"כן" אמרתי.
"מה יש לך" אמרה.
"כלום" אמרתי.
"אני מבין את הבחור הצעיר הוא כנראה מעכל שהוא התחתן עם בחורה יפהפייה, מזל טוב" אמר הנהג והאדמתי.
"היי" אמרתי מובך ואריאל צחקה.
"תודה בכל אופן" אמרה.
"על מה?" אמרתי.
"על זה שאתה חושב שאני יפה" היא אמרה והוציאה לשון כשיצאה מהרכב.
"הבחורה הזאת" אמרתי ויצאתי אחריה ונכנסנו לאולם הטקסים ההוא שיש בבצפר שלט ידעתי על קיומו, וראינו את הכיתה שלנו עומדים בשני טורים יוצרים ממש שביל של נרות והאורות היו מכובים וזה היה יפהפה.
ומיה וזאק התחילו לשיר את השיר בראשית עולם של שלומי שבת.
"יואו זה השיר חתונה שלי" אמרה אריאל בהתרגשות.
"בואי" אמרתי ולקחתי את ידה.
"אם זה משחק נעשה את זה עד הסוף" אמרה והמהמתי והתחלנו לצעוד בשביל עד שעלינו לבמה.
"התכנסנו כאן היום כדי לברך את הזוג הצעיר שנולד בבית ספרנו, אני בתור המחנך הותיק של אריאל והחדש של רועי, מאוד נרגש כאן, הכיתה רצתה לעשות לכם טקס משלה קצת יותר אינטימי היות ואתם נשואים לפי החוק כבר וכדומה, אז מיה זאק, תביאו את הטבעות" אמר המחנך שלנו איזה גבר ומיה וזאק הגיעו ומיה התחילה לבכות והגישה לי את הטבעת, איזה השקעה הם קנו טבעת על רמה.
"תבטיח לי שתשמור עליה היא כמו אחותי" אמרה מיה.
"מבטיח" אמרתי והיא חיבקה אותי ובאותו הזמן גם זאק חיבק את אריאל והיא שמה לי את הטבעת ואני לה וכולם הריאו ומחאו כפיים והיו זיקוקים וקונפטי ואז מיה אמרה.
"אתה רשאי לנשק את הכלה" אמרה וכולם הריאו ושוב יש לי פלאשבק אבל למדתי ממנו כבר.
"אתה צריך ששוב אני אזום את הנשיקה" אמרה אריאל בצחוק וכמו בסרטים משכתי אותה אליי ונישקתי אותה, נשיקה נשיקה לא כמו שהיא הביאה לי ואני מודה שדפק לי הלב קצת והיא הייתה מופתעת בהתחלה ואז היא זרמה איתי וברגע נשמע פיצוץ של בלון והיה שקט ושהסתובבתי ראיתי את יסמין?.
"סליחה לא התכוונתי להפריע אני אגיע מאוחר יותר" אמרה ופשוט ברחה משם.
"יסמין חכי רגע" אמרתי ורצתי אחריה.
YOU ARE READING
To Be A Princess
Romanceהיא בחורה ענייה שגרה בכפר קטן עם אמה והיא המפרנסת היחידה בביתה, ולמרות הקשיים הכלכליים היא הילדה הכי חכמה בבית ספרה והיא אחת המקובלות בבית ספרה, מעמדה הכלכלי לא משפיע על חיי החברה שלה. הוא בחור עשיר, אביו נמצא בדרגה הגבוהה ביותר במשטרה, ולמרות העושר...