Μετά από την ατομική εξιολόγιση στα όπλα είχε σειρά η πάλη. Όλοι παρέμειναν με τα ζευγάρια που είχαν διαλέξει στην αρχή.
«Ωραία, λοιπόν χρειάζομαι κάποιον για να σας δείξω τι πρέπει να κάνετε..» τους είπα και φυσικά ο Thomas με πλησίασε.
«Υπόσχομαι να μην σε πονέσω πολύ..» του είπα και εκείνος μου χαμογέλασε.
«Λοιπόν, άλλαξε σε λύκο, μετά θέλω να μου επιτεθείς. Εγώ δεν θα αλλάξω, απλά κάνε ότι σου λέω.» του είπα αδιαφορώντας εντελώς για το χαμόγελο που είχε ακόμα στο πρόσωπο του.
«Είσαι τρελή Margaret; Είναι Alpha, θα σε σκοτώσει...» μου είπε ο James ανήσυχος.
«Απλά κάτσε και δες..» του είπα και έκαναν νόημα να ξεκινήσει.
Έβγαλε την μπλούζα του άλλαξε στον λύκο του. Δεν είχα δει ποτέ τον λύκο του μέχρι στιγμής και πρέπει να το ομολογήσω, ήταν πανέμορφος. Είναι μαύτος και στα πόδια του αρχίζει να γίνεται γκρι και οι πατούσες του είναι εντελώς άσπρες και αυτά τα μάτια, τόσο όμορφα. Κούνησα το κεφάλι μου και πήρα αμυντική θέση.
«Άντε τι περιμένεις;» τον ρώτησα και εκείνος γρύλισε σιγανά.
Περίμενε μερικά δεύτερα ακόμα και μετά μου όρμησε. Τα δόντια του πήγαν κατευθείαν προς τον λαιμό μου, με τον αγκώνα μου χτύπησα με δύναμη το πιγούνι του και εκείνος έχασε τον στόχο του. Πρέπει να πόνεσε λίγο γιατί με κοίταξε εκνευρισμένος. Αυτή την φορά μου επιτέθηκε με τα νύχια του, αλλά μέχρι να με φτάσει είχα πηδήξει πάνω του. Τον ξάφνιασα! Ωραία! Αγκάλιασα σφιχτά τα χέρια μου γύρω από τα πλευρά του μέχρι να τον πονέσω, λίγο. Μόλις βρήκα την ευκαιρία έχωσα τα νύχια μου βαθιά μέσα στα μπροστινά του πόδια και την επόμενη στιγμή ήταν με τα μούτρα στο χώμα. Πάλι σφυρίγματα.
Σηκώθηκα βιαστικά από πάνω του και τον άφησα να αλλάξει και πάλι.
«Με νίκησες..» μου είπε σοκαρισμένος και θυμωμένος.«Ποτέ δεν είπα ότι θα είμαι καλή μαζί σου, Theo..» του απάντησα και του χαμογέλασα.
«Σειρά μου..» μου είπε και τον κοίταξα προβληματισμένη. «Άλλαξε..» μου είπε και αυτή την φορά χαχάνισα.
Έβγαλα την μπλούζα μου και έμεινα με το αθλητικό μου σουτιέν. Έκλεισα τα μάτια μου σφιχτά και με σκέφτηκα ως λύκο, μέχρι να το καταλάβω, είχα τέσσερα πόδια και μυτερά δόντια. Τώρα, πλέον, τα μάτια όλα ήταν στραμένα πάνωμ μου. Και γιατί; Ήμουν ένας λευκός λύκος. Ο Thomas ήταν τελείως αποσυντονισμένος έτσι το χωρίς να το σκεφτώ και πολύ όρμησα πάνω του και μέχρι να το καταλάβει ήμουν από πάνω του. Μόλις ξύπνησε με με χτύπησε με δύναμη στον λαιμό και έπεσα προς το πλάι. Δεν θα ήταν εύκολο. Πριν προλάβει να σηκωθεί όρμησα πάνω του δαγκώνοντας τον στο χέρι. Ούρλιαξε δυνατά, αλλά εγώ του επιτέθηκα ξανά αφήνοντας του ένα βαθύ κόψιμο στο στήθος. Ω, είχε θυμώσει πολύ, πάρα πολύ. Τα χέρια του άρπαξαν με δύναμη τις πατούσες μου, αλλά δυστυχώς για εκείνον εγώ είχα το πάνω χέρι τώρα.
Έριξα όλο μου το βάρος μπροστά και τα χέρια του έπεσα. Άρχισα να κατεβαίνω προς τα κάτω και τον άρπαξα από το πόδι και τον πέταξα στον αέρα λες και ήταν ένα κομμάτι κρέας. Όταν έσκασε και πάλι στο χώμα, τον άφησα να σηκωθεί, κρίμα να τον νικήσω τόσο γρήγορα. Τα μάτια του είχαν γίνει κατάμαυρα, από στιγμή σε στιγμή θα άλλαζε σε λύκο, έπρεπε να κάνω κάτι και γρήγορα. Χωρίς να χάσω άλλο χρόνο πήρα φόρα και έπεσα πάνω του με αποτέλεσμα να χτυπήσε με δύναμη πάνω σε ένα δέντρο που έτυχε να είναι πίσω του. Δεν έχασε τις αισθήσεις του αλλά ζαλίστηκε αρκετά ώστε να πέσει κάτω. Μόλις έκανα πίσω η Tiffany έτρεξε προς το μέρος μας ουρλιάζοντας. Άλλαξα και πάλι σε άνθρωπο και γύρισα να την κοιτάξω να προσπαθεί να τον σηκώσει.
CITEȘTI
Supernatural War
DragosteΣε νεαρή ηλικία η Margaret Everdeen βιώνει τον θάνατο τον γονιών της από βρυκόλακες. Όλα αλλάζουν εκείνη την μέρα, χάνει τους φίλους της, τον αδερφό της, τα πάντα. Όταν όμως μεγαλώνει τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα όταν το ταίρι της ο Thomas B...