Chapter 21

150 19 0
                                    

«Ακριβώς..» μου είπε και μου χαμόγελασε.


«Μάλιστα, τώρα μήπως έχετε την καλοσύνη να μου εξήγησετε τι ακριβώς θέλετε από εμένα;» τους ρώτησα καθώς η κατάσταση είχε αρχίσει να γίνεται πολύ άβολη.


«Μισό λεπτό, γλυκιά μου. Ποιος είναι ο νεαρός που έφερες μαζί σου;» με ρώτησε η Elizabeth - η μητέρα μου-.


«Είμαι ο Thomas Baxter..» είπε ο Thomas και έκανε ένα βήμα προς το μέρος μας.


«Μάλιστα και για ποιον λόγο είσαι εδώ;» τον ρώτησε ο Dominic.


«Για να εξασφαλίσω την προστασία της Margaret.» είπε και ο Dominic χαμογέλασε.


«Πολύ καλά, τότε θα έρθεις και εσύ μαζί μας!» είπε η Elizabeth.


«Και που ακριβώς είναι αυτό;» τους ρώτησα.


«Έχουμε οργανώσει ένα gala που θα σε παρουσιάσουμε σαν κόρη μας στο συμβούλιο και στους υπόλοιπους.» μου είπε ο Dominic και ένιωσα το αίμα να παγώνει στις φλέβες μου.


«Μήπως ξεχνάς κάτι;» τον ρώτησα και ένιωσα το χέρι του Thomas στην πλάτη μου.


«Και τι είναι αυτό γλυκιά μου;» με ρώτησε.


«Είμαι λυκάνθρωπος, θα με σκοτώσουν, ή αν όχι το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα το δεχτούν αυτό..» τους είπα.


«Όλοι γνωρίζουν την προφητεία, γλυκιά μου..» μου είπε η Elizabeth.


«Καλώς, αλλά οι λυκάνθρωποι πως θα ενημερωθούν για αυτό; Εμείς δεν έχουμε καμία τέτοια προφητεία!» τους είπα.


«Αυτό θα το αφήσουμε πάνω σου. Είσαι πολύ καλή φίλη με την αρχηγό της Werewolf District, φρόντισε να μαθευτεί!» μου είπε ο Dominic.


«Θα με σκοτώσουν επί τόπου και το ξέρεις.» φώναξα και τα μάτια του καρφώθηκαν πάνω μου.


«Όχι, όταν εμείς θα είμαστε αυτοί που θα την καλέσουν στο Σπίτι των Παιδιών της Νύχτας.» μου είπε χαμογελώντας μου.


«Αυτό είναι τρελό..» τους είπα.


Supernatural WarDove le storie prendono vita. Scoprilo ora