الحلقه الواحدة و ثلاثون......❤و العشق في قلبي يزدادُ عند رؤيتكِ ... و القلب لا يخلو من عشقهِ لكِ.....♥
في احدي العمارات السكنيه سندلف لها اول مره تتمتم تلك الجميله المجنونه بضجر في هي تتسم بالاعين البنيه الواسعه و الشعر المتوسط الناعم معا وجه ابيض مستدير و شفاه وردية اللون ليست ملحة جمال و لكنها جميله ....
هيام و هي ترتدي عبأه من اللون الازرق ترفعها الي ما فوق ارجلها و ترتدي بنطال قصير تحته و تربط حجاب قصير تجمع به شعرها فوق رأسها .. تحمل هيام السجاده لتدخلها الي البلكونه ..
هيام بضجر:ياااااا مااامااا حرام و الله كده .. كده حررااااام من الساعه تمانيه شاغلين في الشقه دِب دِب دِب دِب .... لييييه يا حاااجه ليه ..
سهير و هي تنظر لها بغضب:حرمت عليكي عيشتك يا شيخه ... حرام ايه يا معفنه مش احسن ما تقغدي في زريبه .. و اضتك المعفنه اللي ذيك .. نضفتي تحت السرير يا نضيفه ..
هيام :قوليلي انضف تححححتت السريررررر لييييه ليييييييه ...
سهير وهي تخلغ نعلها و تقذفها به :تعااالي ااقلك ليه يا معفنه .. تعااالي بس يابنت الجزمه تعااااااالللي ..
هيام و هي تجري:مش عايزه اعرف خلااص ..
سهير بصوت عالي: تعالي يا بنت الجزمه يا حيوانه .. امسكي المسّاحه و الشرشوبه نضفي الاوض .. وبعد كده الصاله بعد كده ابقي ارمي الميه في الحمام .. ونضفيه وراكي عايزززه يبرق يبرررق ...
هيام وهي علي وشك البكاء:و انا هعمل كل ده لييييه ها. .. قوليلي ليييه. ..
سهير بصراخ:يارتني كنت جيبت فردة شبشب من غير صباع احسن وافيد منك يا شيخه ... يارب ما تحوجني لبنت الجزمه دي ابدا ...
هيام بصدمه و تهكم:اللي هي انا .. اومال مين اللي عمل الفطار و غسل مواعين الفطار و نزل جلب حاجات الغدا و لسه مخرج سجاد الشقه .. و كنسها و هيمسحها اهو ... يكنش عفريت ... وبعدين انت كل شويه تشتمي نفسك ...
نظرت لها سهير شرزا و قالت:هدخل اعمل الغدا زمان اخوكي جي دلوقتي ....
نظرت هيام الي حالها ذاك بغيظ و رفعت العبأه و بدات بالمسح ... بعد ان انتهت هيام من فعل كب شيئ و مسح الصاله ... فُتح الباب و دلف منه اخاها ...
هيام و هي تجلس علي الكنبه بتعب :اااه يا ضهري .. اااه ياااني .. ياضهري ....
دلف اسر اخاها من دون ان يزيل حذائه ...
هيام بصدمه و هي تبحلق عينيها: اا انت عملت ايييه ...
اسر بااستغراب:اييه ..
هيام بتحول الي صراخ:اعاااااا داخل بالجزمه يا حيوان .... الارض يلاااااا البللااااااااط حرراااام عليك انت وامك اعاااااااا .. مش كفايه ان انت السبب ...
أنت تقرأ
حبيبتي المجنونة الجزء الثاني و الثالث (مكتملة)
Romance(قبل تطوير السرد و التدقيق اللغوي) رواية عربية سرد فُصحي + حوار عامية .. يقال ان سيد القبيله و رئيسهم دائما ما يعشق تلك الصغيره الفقيره و لكن ما اذا انقلبت حياتهم و قامت هي ببخخ سمها له كيف ستنقلب الحياه رأسا علي عقب بين الاحباء و العشاق .. عنادها...