״מה? ל-מה פתאום״ היא מיהרה להגיד, לא קניתי את זה אבל הנהנתי, הבחורה הזאת מסקרנת אותי. ״יש לכם תחביבים?״ היססתי, ״כדורגל״ אית׳ן היה הראשון לענות, ״כדורסל״ ג׳יימס ענה, ״לא יודעת, אני לא מתעניינת בכלום כי אני גרועה בהכל״ אמבר צחקקה צחוק מר. ״לא, את לא גרועה בהכל, אני בטוח בזה״ מיהרתי להגיד, ״אתה לא מכיר אותי בכלל, איך אתה כל כך בטוח בזה?״ היא שאלה, ״אני פשוט בטוח, תסמכי עליי״ חייכתי לעברה. ״ומה התחביב שלך?״ אמבר שאלה, היססתי, להגיד להם שהייתי חלק מהלהקת הבנים המצליחה בעולם ושאני גם כותב שירים? רגע, איך הם לא מזהים אותי? החלטתי לגלות להם, בערך, אני מקווה שזאין לא יהרוג אותי או משהו.
״גולף״ מלמלתי, ״גולף?״ אית׳ן שאל, ״כן, גולף״ חזרתי על עצמי, ״אין סיכוי שהתחביב היחיד שלך הוא גולף, ואני מאוד מעריך גולף״ ג׳יימס אמר, נכנעתי. ״אני גם יכול לשיר, אני כותב שירים ויודע לנגן על גיטרה ופסנתר, אבל זה סתם...״ מלמלתי, ״באמת?״ אוליביה שאלה ועיניה הוארו, ״אתה חייב להראות לנו! תשיר לנו משהו שכתבת, בבקשה!״ אמבר צווחה. ״אני לא מקצוען״ הזכרתי, ״פשוט תשיר!״ אמבר צחקקה, כחכחתי בגרוני, התחלתי לשיר את אחד השירים שכתבתי מלפני כמה שבועות- flicker.
(הערת הכותבת; חוץ מזה שפליקר זה שיר יותר ממדהים והוא ככ עוצמתי, כרגע אני רק אתרגם אותו במקום לכתוב גם את המילים שלו באנגלית כי מרגיש לי שזה מיותר לכתוב את המילים שלו באנגלית וגם לתרגם אותן)
״כשאת מרגישה שהאהבה שלך נלקחת ממך, כשאת יודעת שיש משהו חסר,
בחושך, אנחנו בקושי מחזיקים מעמד״ התחלתי לשיר.
״אז את מניחה את ראשך על החזה שלי ואת מרגישה כאילו שום דבר אחר לא נשאר, אני חושש שמה שהיה לנו נעלם״ נשמתי נשימה עמוקה, הפזמון מגיע.
״אז אני חושב על ההתחלה וזה מהדהד ניצוץ, ואני נזכר בקסם ובחשמל. אז אני מסתכל בתוך ליבי, יש אור בחשכה, עדיין הבהוב של תקווה שנתת לי בהתחלה שאני רוצה לשמור״ שרתי, מכל הלב.
״בבקשה אל תעזבי, בבקשה אל תעזבי״ פחדתי להרים את מבטי אל הארבעה שצפו בי, מה אם הם ישנאו את השיר או את איך שאני שר? הלך עליי, לגמרי הלך עליי. אני אמשיך לשיר, הארי תמיד אומר שאסור להפסיק לשיר שיר לפני שמסיימים את כולו.״כשאת שוכבת שם ואת ישנה, אני שומע את קצב ההנשימות שלך, ואני אומר דברים שמעולם לא שמעת לפני. שואל שאלות עד התקרה, אף פעם לא יודע מה את חושבת, אני חושש שמה שהיה לנו נעלם״ הארי, תתגאה בי.
״אז אני חושב על ההתחלה וזה מהדהד ניצוץ, ואני נזכר בקסם ובחשמל. אז אני מסתכל בתוך ליבי, יש אור בחשכה, עדיין הבהוב של תקווה שנתת לי בהתחלה שאני רוצה לשמור״ הפזמון הגיע, ״בבקשה אל תעזבי, בבקשה אל תעזבי״ קולי רעד במקצת, אני שר גרוע.
YOU ARE READING
"I'm Fine"- N.H
Fanfiction[הושלם] ״אני בסדר״, חייכתי חיוך מזויף ואמרתי. אבל את האמת? הייתי רחוק מלהיות בסדר. עכשיו המלחמה שלי היא ביני לבין עצמי, ואני חייב לנצח בה. *אזהרות טריגר* -פגיעה עצמית -הפרעות אכילה -מחלות נפשיות -התקפי חרדה דירוגים: 4 #harrystyles- 29.10.2020 3 #za...