eight - "Jestem przy tobie."

101 4 4
                                    

-Wstawaj! - usłyszałam krzyk orz moim uchu, na co się skrzywiłam i przekręciłam na drugi bok. -No ja pierdolę! Amelia Lily Lee! Wstawaj do cholery jasnej!

-Jeszcze chwilka...

-Nie ma żadnej chwilki, Amelia!

Chwila.

Skądś kojarzę ten głos.

-Co? - otworzyłam oczy. - Melanie!?

-Tak, to ja dziwko! - zaśmiała się otwierając swoje ramiona, abym po chwili mogła się w nie przytulić.

-Tęskniłam. - wyszeptałam czując jak jedna moja łza spływa po moim policzku.

-Wiesz, co? Ja tu przyjeżdżam z Londynu, żeby Cię odwiedzić a ty śpisz. - burknęła, śmiejąc się.

-Och, nie gadaj już. - zaśmiałam się, odsuwając się od niej.

-Nie płacz, kochanie. - wytarła moją łzę z policzka.

-Po prostu, tęskniłam. - wzruszyłam ramionami.

-Jadłaś śniadanie? - spytała.

-Nie.

-To się ubieraj i idziemy! - klasnęła ochoczo w dłonie, pocałowała mnie w czoło i wyszła z mojego pokoju.

Ciężko westchnęłam, przecierając twarz i wstałam z łóżka. Lekko się pomalowałam i ubrałam się w  szary sweter i jeansy jasnego koloru.

 Lekko się pomalowałam i ubrałam się w  szary sweter i jeansy jasnego koloru

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wzięłam do ręki telefon i wyszłam z pokoju.

-Tak, też o tym myślałam. - usłyszałam głos Pauli z kuchni.

-Już jestem gotowa.

-Świetnie. - ucieszyła się Melanie. - My idziemy na miasto, wrócimy za dwie godziny.

-Bedę tu cały czas. - oznajmiła Paula.

Wyszłyśmy z mieszkania i wsiadłyśmy do samochodu Melanie.

-Na co masz ochotę? - spytała.

-Zwykłe śniadanie w Starbucksie. - wzruszyłam ramionami.

Po kilku minutach podróży, podczas której Melanie mówiła mi jak jej idzie w szkole, zatrzymałyśmy się pod kawiarnią. Wysiadałyśmy z samochodu i weszłyśmy do lokalu.

-Co zjesz? - spytała.

-Wybór pozostawiam tobie. - uśmiechnęłam się do niej.

Blondynka poszła do lady, aby zamówić jedzenie. Rozglądałam się po lokalu, gdy nagle przyszła mi wiadomość.

Harry
gdzie jesteś?

Ja
a co

Harry
pytam.

sex without feelings/hsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz