Fated (1)

1K 69 156
                                    

Like winter roses
Are fated to die...

" ჩემთან ვალში ხარ, პოტერ. სიცოცხლის ვალის გადახდა ახლა შეგიძლია. ჩემი დრაკოს სიცოცხლე გადაარჩინე, არ მაინტერესებს როგორ, მაგრამ გადაარჩინე ან მასთან ერთად მოკვდი. თუ დრაკო მოკვდება, მოკვდები შენც, პოტერ. დაე იყოს ასე, მაგია ჩემი მოწმეა "

ჰარი პოტერი, ნაციონალური გმირი, ბიჭი, რომელიც გადარჩა, აურორთა კაბინეტის უფროსი და ჯადოსნური ძალოვანი სტრუქტურების თავმჯდომარე , შოკირებული დაჰყურებდა ნარცისა მალფოის წერილს.

ლორდი ვოლდემორის სიკვდილის შემდეგ, მალფოები საფრანგეთში გაიქცნენ, მაგრამ მალევე საფრანგეთმა მათი თავი ბრიტანეთის გადმოსცა. პოტერი მის სახლში დაბრუნდა გრიმოზე, რომელიც სირიუსმა დაუტოვა, ხოლო მაგიის მინისტრმა ავრორობა შესთავაზა. იმ პერიოდში, მაგიის სამინისტრომ სიკვდილის მხვრელებზე და მათ ოჯახებზე ნადირობა გამოაცხადა, ყველას ვინც ლორდი ვოლდემორის ნიშანს ატარებდა დემენტორის კოცნა მიესაჯა.

ლუციუს მალფოი აზკაბანში გარდაიცვალა, ხოლო მისი შვილის დრაკო მალფოის ძებნა უშედეგოდ დასრულდა. სამინისტროს სურდა ჯერ მალფოების ქონება დაესაკუთრებინა, ამისთვის კი ბოლო მალფოის ქონების გადაცემის საბუთებზე უნდა მოეწერა ხელი, მაგრამ დრაკო მალფოი თითქოს მიწამ ჩაყლაპა.

ორი წლის შემდეგ, როცა ჰარი უკვე აურორთა უფროსი გახდა, ხოლო ნარცისამ საფრანგეთში ბიჭი, დომინიკ მალფოი გააჩინა, დრაკო სრულიად შემთხვევით დიდი რაოდენობით ნაყენის აფთიაქში გაყიდვისას დაიჭირეს, მისდა საუბედუროდ იქ ერთ-ერთი აურორი ყიდულობდა ტკივილ გამაყუჩებელ ნაყენს. როგორ აღმოჩნდა ბიჭი მთელი ამ დროის განმავლობაში მალფოი-მენორის დახურულ ნაწილში იმალებოდა, სადაც შესვლა აურორებს არ შეეძლოთ და თავს აფთიაქებში მის მიერ გაკეთებული ნაყენებით ირჩენდა.

Fated • DrarryWhere stories live. Discover now