(Bundan böyle jennie'nin giydiği kıyafet,en sonda olucak)
Sabahliğin zar zor siyah yatağımdan kalktım.kanlı ay ve sadece bu bölgeye yağacak siyah yağmur vardı.
Siyah yağmur,gün içinde beni etkilemiyordu,asıl olay uyuyinca oluyordu.
Ben de bu yüzden saat 07.00 olana kadar uyumuyordum.
Tek sıkıntı dün çok iyi uyuyamamış olmamdı.Dolabıma yöneldim ve siyah,balon kol bir elbise giydim.
Saçlarımı yandan örüp,siyah stelettolarımı(nasıl yazılıyor bilmiyorum)giydim.
Evin içinde,sanki podyumdaymış gibi giyinmeyi seven birisiydim.
Tarzım ise efsaneydi diyebilirim.Büyük ihtimalle jisoo,ben yani biz uyanmadan yemekleri hazırlamıştı.
Aşağından duyduğum çatal-bıçak sesleri ile şaşırmıştım.
Uyanmış ve yemek mi yiyordu?
Adımlarını hızlandırıp,masanın önüne geldim.
Benim yerime oturmuştu?!."Sen!nasıl benim yerime oturursun?!"
"Bir yere falan mı yazıyordu?"
Dedi alayla.evet,yazıyordu.
"Tabağını azıcık dola kaydır,orada adım yazıyor"
Dedim zafer gülünsememle,o ise 'ciddi misin?'bakışı attı ve tabağını kaydırdı.
"Şaka?.sen bu evde tek yaşıyorsun,neden adını yazma gereği duydun?"
"Çünkü ben bu evde tek yaşamı-sana ne?!,burası benim evim,istediğim her haltı yaparım!"
"Beni kaçıran sensin,kaçırmasaydın"
O da sinirlenmiş ve ayağa kalkmıştı.
Uzun zamandır bana birisi kafa tutmamıştı ya da bağırmamıştı.
Tuhaf hissediyordum."Ben seni kaçırmadım!sen yardım istedin, ben de yardım ettim!"
"Beni niye salmıyorsun o zaman?!söyle"
Bunu derken benim omuzlarımdam tutmuş,sallıyordu.
Elleriniden tuttum ve yere ittim.
Kimse bana böyle davranamazdı!"Bak dışarısı tehlikeli,seni öldürcekler diye yardım etmeye çalışıyorum.
Yoksa canın cehenneme!nerden geldigi belli olmayan ucubenin tekisin!
İnan bana senden kurtulmayı o kadar istiyorum ki.
Niye yanında durmaya çalışıyorsam!daha ilk günden yaptığın muameleye bak.
Seni kacırsaydım sana yemek falan veririm miydim?!.
Eğer çok istiyorsan s*iktir gir!"Bunları bağırarak söylüyordum ve dünden ötürü ağırayan başıma daha da yüklenmis oldum.
O ise ayağa kalktı ve beni cama doğru itti.
Cam kırılmış ve parçalar bana gelmişti....
Canım acıyordu,cam ise eski haline gelmişti.Bana yaklaşıcakken son gücüm ile bağırdım.
"Defol ucube!"
O ise bu lafım üzerine arkasını dönüp ona verdigin odaya gitti.
Sırtım çok acıyordu,güçlükle ayağa kalktım ve yalpayarak odama doğru gitmeye başladım.
Canım acıyordu ama acımı belli etmemem gerekti.
Dolabımdan ilk yardım çantamı çıkardım ve elmacık kemiğim,yüzüm,kol ve bacaklarımı kendim hallettim.
Sırtım içinse lisa geldi.Hayalet bir arkadaşa sahip olmak güzeldi.
Aslında chae gelicekti ama ağlamaya başladı diye gelmedi,jisoo'da onu susturmaya çalışıyordu.
Bir miktar zaman sonra lisa işini bitirdi ve son olarak çocuğa sövüp,gitti.
Uyuyamazdım o yüzden bende yatağa yatıp kitap okumaya başladım.•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Bu bölüm sadece tadımlıktır.
Umarım begenmissinizdir.
Aksam bölüm gelicek ve bugünün devamı olucak.Gecelik:
Üstünde ki kıyafet:
Sizleri seviyorumm💘❤💓💕💖💗💙💚💛🧡💜🖤💝💞💟❣💌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⚜️CONTROL⚜️
Misteri / Thriller⚜️O gece siyah ve beyaz,karışmadan önce son kez kadeh tokuşturdu. ⚜️O gece ateş ve su,buharlaşmadan önce son kez gözgöze geldi. ⚜️O gece ay,ilk ve son kez ışığını kızın göz yaşlarına doğrulttu. ☯︎Kim taehyung&Kim jennie☯︎ yaratıklar,hayaletl...