~5~

527 17 2
                                    

"Harry? Harry? Harry?" ik hoorde zijn stem wel maar alles bleef zwart. Ik lag op iets zachts, waarschijnlijk een bed. Opeens voelde ik een klap op mijn rechterwang en ik werd 'wakker'. Ik deed mijn ogen open en zag Louis zijn gezicht op enkele centimeters afstand van het mijne. "Lou, ik weet dat we close zijn, maar dit is misschien iets te dichtbij?" zeg ik met een hese stem. "Hazz, je bent wakker!" Ik ging rechtop zitten maar mijn hoofd bonkte en ik trok een pijnlijk gezicht. Meteen stonden de ogen van Louis terug bezorgd en hij duwde me terug achterover. "Blijven liggen hazz!"Beval hij en hij stond op. "Ik ga even de anderen halen." Even later stonden er vier overbezorgde jongens langs mijn bed. "Gaat het Harry?" vroeg Liam en ik knikte. "Rustig guys, ik ben gewoon flauw gevallen." Louis voelde met zijn hand aan mijn voorhoofd. "Maar hij heeft koorts!" Ik schudde met mijn hoofd. "Ik heb geen koorts Lou, Ik ben gewoon heet!" Nu zag ik toch een glimlach op zijn gezicht en ik ging terug rechtop zitten. Louis kwam naast me zitten en gaf me een aspirine. "Tegen de hoofdpijn" zei hij en ik slikte het pilletje door. "Ik weet wat er is gebeurd!" riep Niall opeens uit. "Hij heeft gewoon te weinig gegeten, ik ga wel iets te eten halen voor hem!" zei hij en weg was hij. Liam schudde zijn hoofd. "Denkt die jongen nog aan iets anders als eten."

Same Love {L.S}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu