"Hoelang hebben we nog voor het concert?" vraag ik en hij kijkt op zijn horloge. "Nog ongeveer anderhalf uur. Waarom?" Ik kijk hem grijnzend aan. "Er is een zwembad onder..." Er verschijnt ook een grijns op zijn gezicht en hij loopt meteen naar zijn koffer om er zwemgerief uit te nemen. Al snel staat hij voor mij met in zijn handen zijn zwemshort en een handdoek. "Hej, wie zei iets van een zwembroek?" vraag ik onschuldig. Nu wordt zijn grijns zo mogelijk nog groter en hij krijgt een twinkeling in zijn ogen. Onmiddellijk laat zijn zwembroek vallen. Ik neem vlug een handdoek en we lopen samen naar het zwembad. Er staat een man aan de ingang en hij herkent ons meteen. "Meneer, zou het mogelijk zijn om privé te zwemmen? Met de fans en zo..." vraagt Louis vriendelijk. "Natuurlijk, geef me een minuutje." We knikken en hij gaat de ruimte binnen om daar af te roepen dat het zwembad gesloten wordt en dat de zwemmers zich zo snel mogelijk moeten begeven naar de uitgang. Louis grijnst naar me en ik wiebel met mijn wenkbrauwen. De man komt terug bij ons staan en glimlacht beleefd. "Het zwembad is beschikbaar. Ik zal hier wachten." Louis kucht even. "Zou het mogelijk zijn als we de deur op slot doen en je ons de sleutel geeft?" vraagt hij voorzichtig. De man fronst even. "Ik weet het niet jongens..." zegt hij twijfelend. "Als we iets kapotmaken vergoeden we het." Verzeker ik hem. "Je kan ons vertrouwen!" De man zucht even maar geeft ons toch de sleutel en loopt weg. Ik geef Louis een high-five en we gaan het zwembad binnen. Ik sluit de deur en draai me grijnzend om. "Let's swim." Ik maak een wenkbrauwwiebel en Louis grinnikt. Ik loop voor hem uit door de kleedkamers richting het zwembad. Expres wieg ik extra hard met mijn heupen en ik hoor Louis achter me heel hard lachen. Ik draai mijn hoofd om en geef hem een knipoog. Onderweg kleed ik me langzaam uit en gooi mijn kledingstukken op de grond. "You don't know-ow-ow, you don't know you're se-e-xy!" zingt Louis luid en ik lach. Ondertussen sta ik in boxer voor het zwembad en ik kijk Louis, die nog al zijn kleren aan heeft, afwachtend aan. Ik loop naar hem toe en kus hem. De kus wordt heviger en ik begin aan de onderkant van zijn T-shirt te prullen. Hij snapt de hint en stopt de kus even zodat ik zijn T-shirt over zijn hoofd kan trekken. Ik bekijk zijn prachtige torso en zijn ogen branden op die van mij. "Je wordt echt mager, Hazz." Fluistert hij terwijl ik kusjes geef in zijn nek. "En jij verpest het moment." Fluister ik terug waarna hij grinnikt en zijn lippen op de mijne druk. Ondertussen ligt ook zijn broek op de grond en is hij aan mijn boxer aan het prullen. Blijkbaar laat dit alles hem toch niet onberoerd want ik voel iets hard tegen mijn been drukken. Ik stap uit mijn boxer en trek die van hem ook omlaag. Nu staan we naakt voor elkaar. Met mijn hand ga ik één keer over zijn lid, "We kwamen om te zwemmen toch?" vraag ik waarna ik het water in duik. Louis kreunt gefrustreerd. "Ik haat je, Harry." Bromt hij en hij springt bij in het water. "Ik hou ook van jou, Loulou." Roep ik lachend. Opeens verschijnt zijn hoofd naast me en hij duwt me onderwater. "Die krijg je terug Tomlinson!" roep ik en ik zwem hem achterna.Na een uur klimt Louis uit het zwembad en begin zich af te drogen. "Moeten we echt al weg?" zeur ik en hij knikt. "Ik ga nog één baantje zwemmen." Zeg ik en ik vertrek. Als ik uiteindelijk op de rand klim zie ik Louis met de sleutel aan de deur staan. Met mijn kleren in zijn handen. "Waag het niet Louis!" waarschuw ik hem waarna hij heel hard wegrend met mijn kleren. Ik ren hem meteen achterna met mijn handdoek om mijn middel. "Louis William Tomlinson kom onmiddellijk hier!" roep ik. Ik blijf hijgend stil staan en zie dat verschillende mensen me aanstaren. Met een rood hoofd stap ik de lift in en loop naar de kamer van Zayn en Niall. Ik klop op de deur en Niall doet hem open. "Hej Harry!" begroet hij me waarna zijn ogen groot worden. "Waarom sta je in godsnaam met een handdoek om je heupen voor onze deur?" vraagt hij verbaasd. Achter hem hoor ik Zayn en Liam lachen. "Niet grappig." Brom ik. "wat is er gebeurd?" vraagt Zayn als ik hun kamer in loop. "Louis is weggelopen met mijn kleren nadat we gezwommen hadden." Mopper ik. "En waarom ga je niet gewoon naar je eigen kamer om nieuwe kleren te halen?" vraagt Liam. "Omdat de kaart in mijn broekzak zit." Zayn gooit me een broek en een T-shirt toe. "Uhm zou ik misschien ook een boxer mogen?" vraag ik. "Je kan je zwembroek toch aanhouden." Ik word rood. "We hadden een soort van geen zwembroek aan." Stamel ik. "Ugh ik wil niet weten wat jullie daar gedaan hebben." Zegt Zayn en hij gooit me een boxer toe. "Gezwommen." Antwoord ik. "Ik ga er alle sinds niet meer zwemmen." Mompelt hij.
JE LEEST
Same Love {L.S}
Fiksi PenggemarTwo years ago I was a boy, now I'm a man Two years ago I was unknown, now I'm famous Two years ago I had a girlfriend, now I have Louis Tomlinson. one direction bestaat in dit verhaal