Als het concert afgelopen is zuchten we allemaal opgelucht. Ik was mijn tekst niet vergeten en er was geen noot vals gezongen. "Dit was het laatste concert van de tour." Mompelde Niall. Verbaasd keek ik op, het was allemaal zo snel gegaan. "Spijtig." Mopper ik en ik laat me in de zetel zakken. "Maar eerst hebben we nog die meet and greet niet?" Ik knik bevestigend naar Zayn. "En morgen hebben we nog een paar interviews." Louis ploft naast me neer en gooit zijn voeten op mijn schoot. De jongens kijken ons verbaasd aan en ik haal mijn schouders op. "We moesten toch normaal met elkaar omgaan?" vraagt Louis. De jongens maken instemmende geluiden. Even later zien we Paul in de deuropening verschijnen. "De meet and greet begint in tien minuten. Ga jullie alsjeblieft opfrissen jullie stinken." Grinnikt hij. We kijken hem allemaal verontwaardigd aan. "Wij hebben tenminste iets gedaan de afgelopen twee uur." Brengt Louis er tegen in en hij steekt zijn tong uit. Lachend verdwijnt Paul uit de deuropening. "Tien minuten jongens!" roept hij nog. Ik duw Louis' benen van mijn schoot af en kijk hem grijnzend aan. "Paul heeft wel gelijk, je voeten stinken ongelooflijk." De andere jongens beginnen te lachen en Louis kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Je hebt een minuut voorsprong Styles, ik zou gaan lopen." Waarschuwt hij en ik spring snel uit de zetel. Lachend sprint ik weg en ik hoor zijn voetstappen achter mij aan lopen? "Dat was zo geen minuut, Tomlinson." Roep ik en hij lacht gemeen. Ik zie nog net een dikke kabel om de grond liggen maar voor ik het doorheb lig ik zelf op de grond. "Geweldig," kreun ik en ik draai me op mijn rug. "Je maakt het me wel gemakkelijk, Styles." Lacht Louis als hij bij me aankomt. Ik murmel iets en hij grijnst alleen maar. Hij steekt zijn arm naar me uit die ik meteen vastneem om me aan recht te trekken. Als ik rechtkom sta ik veel dichter bij Louis dan verwacht. Ik voel zijn warme adem stokken als hij mijn gezicht zo dichtbij ziet. Ik focus mijn blik op zijn lippen en breng voorzichtig mijn gezicht nog dichterbij. Vlak voor mijn lippen die van hem raken wendt hij zijn gezicht af en belanden mijn lippen op zijn wang. "Auwtch." Mompel ik waarna ik wil weglopen. Louis houdt me tegen en trekt me in een omhelzing. "Het kan niet, Hazz." Ik murmel wat tegen zijn schouder aan en hij grinnikt. "Kom stinkertje, ga jij maar even douchen." Lacht hij wanneer hij richting de douches wandelt. Ik ga hem achterna en spring op zijn rug. "Samen douchen?" vraag ik met een wenkbrauw-wiebel en hij zucht maar ik weet zeker dat hij grijnst. "Wat?" vraag ik," ik heb niet gezegd in dezelfde douche! You perv." Hij lacht luid en ik val bijna van zijn rug af. "Een beetje rustig, Tomlinson." Mopper ik en hij zucht. "Nog wensen, zeurkous?" Ik por hem in zijn zij waardoor hij opnieuw een sprongetje maakt. Hierdoor val ik van zijn rug en lig ik weer op de grond. "You really like it there, don't you?" vraagt hij lachend. Ik steek mijn tong uit en kruip recht.
Als we de ruimte binnenkomen waar de meet & greet gegeven wordt, zien we dat de twee meisjes al aangekomen zijn. "Oh sorry, we wisten niet dat jullie er al waren." Verontschuldig ik me snel waarna ik bij Liam en Zayn in de zetel ga zitten. "Maakt niet uit, we zijn hier nog maar net." Zegt het blonde meisje verlegen. "Wat is jullie naam?" vraagt Louis. "Ik ben Febe." Zegt het bruinharige meisje. "En ik ben Julie." Vervolgt het blonde meisje. "Well, nice to meet you." Zeg ik waarna ik even knipoog. Julie bloost en verstopt zich in haar sjaal. We grinniken allemaal waardoor ze nog roder wordt. "Hebben jullie vragen?" vraagt Liam vriendelijk. "Uhm ja, eentje." Begint Febe een beetje aarzelend. We knikken haar bemoedigend toe. "Louis, ben je echt terug samen met Eleanor? En zo ja, waarom? Ze heeft je bedrogen!" het laatste zegt ze met een kwade ondertoon. Louis verstart even maar herstelt zich al snel. "Ja, we zijn terug samen. Iedereen maakt fouten, ook beroemde mensen en Eleanor heeft een fout gemaakt maar heeft daar ook veel spijt van. Ik hou van haar dus ik vergeef haar." Ratelt hij. Beide meisjes knikken. "Toch spijtig." Mompelt Febe net iets te hard. We kijken haar allemaal verbaasd aan. "Oh sorry i-ik bedoelde dat het sp-spijtig was dat je niet meer single was." Stotterde en we schieten allemaal in de lach. Ze kijkt nog altijd blozend naar de grond. "Maar wij zijn nog altijd single..." zeg ik met een wenkbrauw-wiebel en ik haak mijn arm om Niall's schouder. Ze giechelen en Julie verstopt haar rode wangen achter Febe. Louis protesteert, "Jullie zijn natuurlijk niet goed genoeg. Ze wil Louis the Tommo Tomlinson." We grinniken allemaal. "Eigenlijk heb ik liever Niall..." fluister Julie waarna we allemaal dubbel liggen om Louis' verbaasde gezicht.
JE LEEST
Same Love {L.S}
FanfictionTwo years ago I was a boy, now I'm a man Two years ago I was unknown, now I'm famous Two years ago I had a girlfriend, now I have Louis Tomlinson. one direction bestaat in dit verhaal