"Aku menyampah la dengan diorang tu, kerjanya asyik nak marah je" rungut Yugyeom, dia ni memang dari chap yang lepas lepas lepas tak puas hati dengan putera-putera tu, mentang-mentang ada yang lagi tinggi dari dia.
"Dah kita asyik kacau diorang waktu rehat je memang la" balas Mark tenang, dia sebenarnya tak kisah pun dengan si Seventeen tu janji mereka baik dan grup dia baik, hah damai senang cerita.
"Hah backup diorang!!"
"Betul la apa aku yang kata ;-;" Mark menggaru kepalanya yang terasa gatal, problem la Yugyeom ni gigit kang.
"Diorang fikir lepas je diorang masuk sekolah ni diorang boleh jadi kingka? Diorang fikir diorang tu siapa?" Bentak Jackson lalu menghentak meja kantin dengan kuat.
Makcik kantin dah pandang dia seram bila dia hentak meja macam tu, kau-hentak-lagi-aku-hentak-kemaluan-kau.
"Oranglah takkan beruk pula bongok" jawab Jinyoung malas, soalannya cuba la jangan kbat sangat dey.
"Woi!! Aku tahu la!!"
"Hey Im Jaebum!! Diorang tak hadap la nak jadi kingka macam korang!! Tergila-gilakan populariti!!" Jerit seseorang, Got7 memandang orang itu dengan tajam, beraninya kamo tegur-tegur kami hshshshsh.
"Hoi! Kim Namjoon! Lama tak jumpa" sapa Jaebum tiba-tiba dengan penuh friendly dan munfake.
"Kau bangang ke apa ni? Kita baru je jumpa masa rehat tadi" Namjoon mengerutkan dahinya hairan lalu memandang member-member yang turut memandang Jaebum bingung, memang tadi diorang jumpa mamat tu kan ke diorang jumpa toyol yang muka sama macam si Jaebum ni?
"....."
"Pfft buat malu keturunan je dia ni" Jackson menutup mukanya menahan tawa, nasib la dapat leader camgini.
"Boleh tak sehari je, hyung jangan malukan kami?" Soal Bambam kesal.
"Mari kita fikir macam mana nak jatuhkan Seventeen, ramai dah suka diorang ni" ujar Jaebum menukar topik, Bambam hanya merengus perlahan, suka hati je tukar topik orang tau pun nak malu.
"Dengan cara kita just baik je dan tak buli orang mesti diorang suka" cadang Youngjae yang dari tadi mendiamkan diri, Mark menghampirinya lalu berkata "akhirnya ada juga yang berperangai tak macam setan ikut shift macam yang lain".
"Bosannya cadangan hyung!!" Protes Yugyeom, tak best betul cadangan yang hyungnya bagi.
"Tu kira okay la tu cadangan aku ._." Bela Youngjae, semua kecuali Mark memandangnya pelik.
"Apa masalah dia ni? Sesiapa cuci otak dia!!" Arah Jinyoung keras, Bambam dan Yugyeom mengangkat tabik selepas mendengar arahan hyungnya itu.
"Roger!!" Kata mereka berdua lalu mengheret Yugyeom masuk ke dalam tandas yang berdekatan diikuti Mark yang sudah berlari dibelakang mereka.
"Woi!! Nak bawa aku kemana ni?! Woi!!" Jerit Youngjae cuba melepaskan diri tetapi pegangan kedua-dua maknae line itu lebih kuat nak tak nak dia redho jelah.
"Kita buat pertandingan dan cabar antara satu sama lain!! Siapa menang akan dapat jadi kingka sekolah ni dan bila kita menang, mereka mesti akan pindah sekolah punya sebab malu" cadang Jinyoung si raja savage Got7.
YOU ARE READING
13 Princes || Seventeen x Bts ft Got7 ||
Fiksi Penggemar13 putera diraja terpaksa hidup seperti orang biasa akibat terlalu bergantung kepada kemewahan dan tak mahu berdikari. Nasib baik 7 jejaka biasa ini sudi menolong mereka tanpa mengetahui identiti sebenar 13 putera itu. Hambek mesti huru hara nanti...