Prológus

760 10 0
                                    

Egy 18 éves lány, aki a sok nehézségek ellenére is felállt a földről és előre nézett. Mindig is másnak érezte magát a többi lánytól. Őt inkább a férfias munkák érdekelték. 14. éves korában elváltak a szülei és, bár nem látszott rajta, de sokat szenvedett. Az állandó veszekedés, stressz, kiabálás neki és senki másnak sem jó. Nagy hülyeségeket követett el, de ezerszer megbánta.

Sokszor érezte azt, hogy lealacsonyítják, de most azon van, hogy bebizonyítsa, hogy bármire képes lehet. Az egyik nagy álma, hogy építsen egy  hatalmas állatmenhelyet. A másik pedig, hogy egy jó szórakozó helyet nyissanak a barátnőivel, ahol nem csak buli lenne hanem játszani is lehetne a játékgépeken. Ehhez sok pénz kell, ezért sokat fog majd a későbbiekben dolgozni.

Nem könnyű eset, makacs, erőszakos és néha agresszív is. Nem szereti ha megmondják mit csináljon. És néha úgy érzi, hogy akaratlanul is, de megbánt embereket és eltudja rontani mások jó kedvét! Kimondja a véleményét, de nem akar mindenkit megbántani ezért egy kis miniatűr hazugsággal megfűszerezve fejti ki a mondandóját.

Egyáltalán nem szeret ebben a korszakban élni, nem találja a helyét a világban, nem érti a mostani embereket. Nála az a férfi, aki dolgozik és ha elromlik valami nem hív egyből szerelőt, hogy javítsa meg hanem neki áll és két kezi munkával próbálja megjavítani. Nyilván nem mindenki ilyen, de ez az ő véleménye.

Dibrisz

Miért pont én?Where stories live. Discover now