Engyela Eambrace vagyok 17 éves az anyámmal élek együtt mikor még kisebb voltam egyik nap ara eszméltem fel hogy az apám már nincs sehol. Reggel az ébresztőmre keltem fel mivel suli időszak van ezért kikelek az ágyból és elkezdem magam rendbe szedni. A fürdőszoba felé veszem az irányt bemegyek és elkezdek fogat mosni megmosdani és a hajamat rendbe rakni mikor kész voltam ezekkel a szobámba mentem és felöltőztem egy sötét kék pólóba rá egy vörös pulóvert vetem fel hozzá egy fekete farmert majd összepakoltam a táskám majd felvetem egy fekete neki cipőt és elindultam a suliba motorral. Imádok motorral menni boldoga tesz az hogy érzem ahogy a szél süvít miközben hajtom a motorom egy felemelő érzés mikor oda érek a sulihoz leparkolom a motorom és egyből odajön hozzám a legjobb barátnőm Sarah megöleljük egymást és beszélgetni kezdünk majd a beszélgetésünket félbe szakítja a csengő hangja és órára kell menni.
Vajk Shearer szemszöge:
Reggel felébredtem az ébresztőre és gondoltam magamban új suli ujjemberek legalább elfeledteti velem kicsit a magányt mivel egyedül élek a szüleim egy falka támadásban haltak meg. Felkelek rendbe hozom magam a fürdőben aztán felöltözök egy fehér pólóba rá veszek egy terepmintás adidas pulóvert majd egy sötét kék farmert összepakolom a táskám és felveszem a kék adidas cipőmet és elindulok a suliba. Mikor oda érek egyből az igazgatói felé veszem az irány bekopogok és egy harmincas éveiben járó férfi elmondja hogy a könyveit és az óra rendjét a szekrényében megtalálja a szekrénye 121 számú oda megyek a szekrényhez kiveszem a könyveket és az órarendet megnézem és látom hogy osztály főnökivel kezdünk. Oda érek a teremhez és benyitok majd a tanárnő mondja ön az új diák én azt felem igen kéri a tanárnő hogy mutatkozzak be Vajk Shearer vagyok 18 éves és szeretek zenét hallgattatni és rajzolni.A tanár mondja hogy elég lesz ennyi és foglaljon helyet Engyela mellet.
YOU ARE READING
Farkasként élni
FantasyEngyela Eambrace 17 éves aki ember de mikor találkozik egy farkassal és az élete fenekestül megváltozik.