-Láttam a páromon hogy, nagyon megviselte őt ez a beszélgetés és tudom mennyire fáj neki a szüleinek hiánya amikor már nem bírta tovább oda mentem hozzám és átöleltem és próbáltam megnyugtatni hogy, nincsen semmi baj itt vagyok nyugodtan sír tudom menyire fáj ez most neked.Egy kis ideig még egymást öleltük mikor a szerelmem már meg nyugodott felmentünk a szobámba és próbáltam felvidítani valahogyan és már felakartam adni, de eszembe jutott egy ötlet amivel feltudnám vidítani és megcsókoltam éreztem a bánata eltűnik és a vágy veszi át a helyét. A lágy csókból végül egy hosszú és szenvedélyes csók csatába kezdtünk majd mikor elváltunk egymás ajkától lihegve kapkodtuk a levegőt utána elfeküdtünk az ágyamon és zenét hallgatunk.Elkezdtem ecsetelni a kedvesemnek egy rajz ötletemet amin egy szerelmes farkas pár lenne és körülütök az erdő látszódna meg lenne arra is ötletem mit kéne mostanában olvasnom elmondtam a könyvek címét amit kinéztem magamnak az én egyetlenemnek mindegyik megvolt csak át kell mennem hozzá és elhozni.Kérdezgetem őt is van-e valami ötlete neki és csak annyit mondott én csak veled akarok lenni más nem számít akármit csinálunk csak az a lényeg hogy, együtt legyünk bár azért hozzá tette van pár zene amit szeretne megírni én csak örülni tudtam és egyre jobban rá jövök mióta a szüleit elvesztette a zene az ami megnyugtatja és ezért is foglalkozik olyan sokat vele. Az este filmeztünk és meg mutattam a kedvesemnek miket alkottam mostanság amikor nem vagyunk együtt Vajk csak ámulva nézte a mesterműveimet és közben azt mondta bár tudna ő is ilyen szépen rajzolni felajánlottam neki hogy, megtaníthatom szép képeket alkotni ha szeretné egyből bólogatót örültem neki mert így egyel több dolgot csinálhatunk közösen.
~másnap azon agyaltam mi lenne ha megemlíteném Engyelának hogy, hivatalosan is feleségül akarom venni de mi van ha ő nem szeretné és neki az is elég ha ők tudják és érzik ők ketten össze tartoznak.Végül elhatároztam magam lesz a mi lesz meg mondom neki és majd eldönti hogy akar vagy sem.
YOU ARE READING
Farkasként élni
FantasyEngyela Eambrace 17 éves aki ember de mikor találkozik egy farkassal és az élete fenekestül megváltozik.