3.fejezet

69 4 2
                                    

Mikor befejeztem a tanulást úgy döntöttem elmegyek futni az erdőben  egyet összepakoltam a táskámat holnapra és felvetem egy vörös felsőt és egy nike bemelegítő nadrágot majd felvetem a futós cipőmet. Mikor már egy ideje az erdőben futok ág reccsenésre lettem figyelmes így meg álltam és hallgattam hogy hátha meghalok valamit majd egy nagy barna szőrű farkasra lettem figyelmes. Mikor a farkas is megpillantott  csak nézet engem és nem mozdult majd elkezdtem közeledni felé ő ugyan úgy mozdulatlanul maradt. Mikor már annyira közel voltam hozzá hogy a kezelem a szőrét elérem végig simítottam rajta majd még egy ideig simogattam majd a farkas elment.  

Vajk szemszöge:

Suli után haza jöttem és megebédeltem majd elkezdtem tanulni közben bekapcsoltam egy kis zenét tanulásközben elhangzott pár Disturbed  Icon For Hire Nemzeti hang Ossian  szám. Mikor befejeztem a tanulást úgy döntöttem elmegyek egyet futni az erdőbe mikor elértem az erdőt beljebb mentem és farkassá változtam és úgy futottam tovább.Futás közben hangokra lettem figyelmes és elindultam a hang irányába és mikor elértem oda Engyelat láttam meg majd mikor meglátott ő is nem akartam megmozdulni nehogy elijesszem de nem ijesztetem el inkább egyre közelebb jött és mikor már annyira közel volt végig simított a szőrömön majd még párszor és utána elfutottam nem akartam hogy kiderüljön a titkom. Mikor már úgy éreztem biztonságos helyen vagyok vissza változtam emberé és haza mentem.

Engyela szemszöge:

Mikor elment a farkas még egy ideig ledöbbenve ott maradtam utána lettem figyelmes hogy az erdőben vagyok és kezd sötétedni így elindultam haza  mikor haza értem  felmentem a szobámba és azon agyaltam hogy hogy nem támadt rám az a farkas amúgy is nagyobb volt mint egy átlagos farkas  és mégis csak egyben maradt nyugodtan és megengedte hogy megsimogassam nem értetem ezt az egészet. Majd még egy ideig ezen agyaltam majd elmentem lezuhanyozni majd pizsamába bújtam és el aludtam.           

Farkasként élniTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang