~Suli után elvittem Engyelat a kedvenc helyemre amit reggel felkészíttetem a randinkra hogy, minden tökéletes legyen nem akarom elszúrni azzal hogy, egy éterembe vinném el vagy egy parkba úgy is tudom miután megmutattam neki ezt a helyet egyből láttam rajta nagyon megtetszett neki.A helyszín olyan lett amilyenek a legjobban lehetett a kősziklán amin mindig farkasként szoktunk feküdni meg leteríttetem egy lepedővel és rajta van egy piknikes kosár a kőszikla körül virágokkal van kidíszítve mikor Engyela meglátta elállt a szava is egyből tudtam nagyon jó randinak illő helyet varázsoltam belőle. leültünk a pokrócra és beszélgetünk sokat nevetünk majd egy idő után átváltoztunk farkassá és kergetőztünk majd mikor elfáradtunk úgy pihentünk hogy, a fejünket elhelyeztük egymást ölelő módon.Majd mikor már úgy gondoltuk hogy ideje lenne haza indulni elindultunk közösen Engyela házához útközben kézen fogva sétáltunk egymás mellet majd mikor oda értünk egy csókkal váltunk el egymástól én haza mentem befeküdtem az ágyamba miután haza értem és egész éjjel Engyelára gondoltam.
Engyela szemszöge:
Mikor elváltunk egymástól Vajkal bementem a házba és anyám fogadott engem és egyből megkérdezte merre jártam a mai nap én annyit mondtam csak Vajkal lógtam napközben semmi több majd felmentem a szobámba. Befeküdtem az ágyamba de csakis rajta járt az eszem így végül elkezdtem üzenetet írni neki
SMS beszélgetés
-Szia bocs hogy ilyen későn írok neked de egyszerűen nem tudok aludni egyfolytában csak te jársz az eszemben.
~Szia nem zavar én sem tudok aludni nekem is csak te jársz a fejemben.
-Jó tudni és köszönöm a mai napot amit együtt töltöttünk.
~nem tesz semmit gondoltam első randinak egy mozi lenne a legjobb de azt már megvolt még akkor amikor még nem jártunk együtt.
-de nekem ez is megfelelt egy első randinak nem vagyok olyan mint a többi velem egykorú lány én szeretem az egyszerű dolgokat még ha randiról is van szó.
~ó nem is tudtam még jó hogy ezzel rukkoltam elő.
-de szerinte meg kéne próbálnunk aludni is mert holnap suli és nem festene jól ha karikák lenének a szemem alatt.
~ Jó próbáljuk meg én sem szeretném ha karikák lenének a szemeid alatt de én úgy is szeretnélek. jó éjt angyalom
-neked is jó éjt egyetlenem
YOU ARE READING
Farkasként élni
FantasyEngyela Eambrace 17 éves aki ember de mikor találkozik egy farkassal és az élete fenekestül megváltozik.