-Mindig is élvezted azt hogy farkas vagy, és sosem voltál úgy vele hogy nem szeretnél tovább farkasként élni?
~Volt úgy hogy azt kívántam bárcsak ne lenék farkas alakváltó és élhetnék normális életet de mindig ott van a valóság hogy sosem lehetek normális életet élő ember. Már megbarátkoztam azzal az érzéssel hogy, mindig kirekesztenek mert mindig titkolnom kell a kilétemet és így azt a látszatot kelti hogy magamnak való vagyok és így senki nem akart velem barátkozni soha még beszélgetni sem.
-De én itt vagyok és nekem bármit elmondhatsz és én a barátomnak tekintelek azután amiket elmondtál magadról és megmutattál egyre jobban látom rajtad csak ara vágysz hogy legyenek normális barátaid akik úgy fogadnak el amilyen vagy.
~Örülök neki hogy Engyela így megért engem és a barátjának gondol és elfogad úgy ahogy vagyok mindenemmel együtt nagyon kedves tőle. Megkérdeztem tőle hogy milyen zenéket szokott hallgatni meg hogy, mi a kedvenc színe meg hogy, milyen fajta könyveket szokott olvasni.
-A kedvenc színem a zöldeskék, fantasy könyveket szoktam olvasni zenét nagyon sokfélét szoktam hallgatni úgyhogy ere a kérdésre nem tudok válaszolni.Egyik órán megkérdeztem Vajkot hogy rajta kívül élnek még olyan farkasok akik emberek között élnek.
~Nem tudnék róla hogy élnének de biztos vannak még mások is akik emberek között élnek, de mért érdekel ez téged?
-Csak kíváncsi voltam rá nincsen semmi különösebb oka majd kicsöngetek az utolsó óráról és Vajk megkérdezte hogy mivel holnap úgy is hétvége ha nincs programom elmehetnénk moziba ajánlotta fel.Én megkérdeztem hogy mikor kezdődne a film és hogy milyen filmre megyünk Vajk csak annyit mondott hogy este fél hétkor de a filmet nem árulta el azt mondta az meglepi lesz. Mikor haza értem egyből elmondtam anyumnak hogy, holnap moziba mennék egy barátommal de a vetítés fél hétkor kezdődik anyám azt mondta nyugodtan meny csak pedig ara számítottam hogy, győzködni kell majd hogy elengedjen engem mert nem szereti ha este nem vagyok itthon mert úgy gondolja este veszélyes kint lenni a sötétben.
YOU ARE READING
Farkasként élni
FantasyEngyela Eambrace 17 éves aki ember de mikor találkozik egy farkassal és az élete fenekestül megváltozik.