Vajk szemszöge:
Miután Engyela kimondta hogy viszont szeret engem lesokkolódtam egy kicsit nem számítottam arra hogy, ő is így érez irántam miután a sokból visszatértem egyből átöleltem. Egy jó ideig öleltük egymást majd megkérdeztem tőle hogy járna-e velem egyből igent mondott. A nap további részében a szobájában voltunk és zenét hallgatunk és beszélgetünk mikor már elég későre járt elindultam haza. Miután haza értem csak is Engyelán járt az eszem és még mindig nem tudtam felfogni hogy, tényleg képes voltam kimondani hogy szeretem azt meg végkép nem hogy járjunk és egy kicsit meglepet a hirtelen igen válaszával biztos voltam bene gondolkodni fog rajta egy kicsit.Zuhanyzás után befeküdtem az ágyamba és csakis azon agyaltam hova vigyem el randizni mert már a mozi az kilőve mert azt már mielőtt egypár lettünk megejtettük és nem akartam valami olyat kitalálni ami valami snassz lenne. Másnap reggel úgy keltem ki az ágyból mint aki hulla fáradt de ez nem is ütőt el a valóságtól mert tényleg fáradt voltam mert egész este csak agyaltam egy tökéletes randit tudjak összehozni nem akartam csalódást okozni neki ha már az elsőt is elég jóra tudtam összehozni akkor nem lesz gond most sem.
Engyela szemszöge:
Miután elment Vajk egyből azt éreztem hogy máris hiányzik nekem pedig alig két perce ment el vissza mentem a szobámba és még zenét hallgattam kicsit majd elvégeztem az esti rutinom és befeküdtem az ágyamba. Próbáltam elaludni de nem ment egyfolytában csak ő járt a fejemben és az hogy mostantól egypár vagyunk egy kicsit aggaszt hogy, fog ehhez az egészhez hozzá állni ő is egy kicsit félek is hogy az is csak egy fellángolás volt és ha alábbhagy meglehet hogy szakítani akar majd velem megőrjít ez a tudatlanság.Másnap reggel végül úgy döntöttem megkérdem arról hogy csak egy fellángolás volt az a téma miszerint járunk vagy komolyan is gondolja. Mikor oda értem a sulihoz egyből mondtam neki hogy szeretnék most beszélni veled megkérdeztem komolyan gondolod hogy járunk vagy csak egy fellángolás volt a részedről.
~Persze halál komolyan gondoltam csak úgy hitegetni akartalak vele mert örülten szerelmes vagyok beléd és ezen semmi nem változtat.
YOU ARE READING
Farkasként élni
FantasyEngyela Eambrace 17 éves aki ember de mikor találkozik egy farkassal és az élete fenekestül megváltozik.