Engyela szemszöge:
Az új diák leült mellém az órán egy darabig az ablakon kifele bámultam egyszer csak ara lettem figyelmes hogy az új diák kérdez tőlem valamit Vajk megkérdezte Engyelát hogy mért ilyen távolság tartó mert látszót rajta hogy, direkt nem akar felém fordulni.Úgy tetem mintha nem figyeltem volna a kérdésre mert elégé lesokkolt hogy észre vette rajtam hogy távolságot akarok tartani mert már volt egy pár ember akivel nem tartottam a távolságot és porul jártam.Mikor kicsengetek az óráról kimentem az udvara és Sarahval beszélgetem és odajött az új diák nem értetem mért jött ide bemutatkozott Vajk vagyok én Engyela megkérdeztem tőle mit szeretne amiért idejött hozzánk.
Vajk szemszöge:
Az órán azon gondolkoztam hogy mi fogott meg ennyire de szeretném jobban megismerni de tudom hogyha ere adom a fejem ő is megakarna ismerni és nem szeretném hogy kiderüljön hogy farkas alakváltó vagyok.Úgy határoztam szünetben oda megyek és megpróbálok vele beszélgetni így megkerestem ép egy másik lánnyal beszélgetett de oda mentem és bemutatkoztam.
Engyela szemszöge:
Vajk válaszolt a kérdésemre csak meg szeretnélek jobban ismerni ha már órákon egy padban leszünk egy kicsit lesokkolt amit mondott de úgy voltam vele én is megszeretném ismerni de nem most még nem álok készen rá de elhatároztam hogy meg akarom ismerni és azt mondtam neki rendben én is szívesen meg ismerkednék veled. Vajk örült neki hogy nem utasították el Engyela egyből azzal kezdte hogy először is bemutatom a legjobb barátnőm Saraht Vajk annyit mondott hogy örülök a találkozásnak.Több időnk nem volt beszélgetni mert a csengő megzavart minket de láttam Vajkon hogy valamennyire megkönnyebbült mert láttam rajta hogy van valami amiről nem szívesen akart volna még most beszélni. A suli hamar véget ért utána haza mentem anya már várt otthon mert a munkája miatt nem kell itthonról elmennie meg ebédeltem utána felmentem a szobámba elkezdtem tanulni de tudtam hogy zene nélkül nem fog menni ezért el indítottam az egyik kedvenc számomat a Silent Scream a címe.
YOU ARE READING
Farkasként élni
FantasyEngyela Eambrace 17 éves aki ember de mikor találkozik egy farkassal és az élete fenekestül megváltozik.